عباس امیری‌فر در گفت‌وگو با «فردا»:

احمدی‌نژاد برای 1404 برنامه‌هایی دارد اما ردصلاحیت می‌شود

کد خبر: 1267719

یک فعال سیاسی گفت: آقای محصولی با اهدافی خاص به تعریف و تمجید از آقای احمدی‌نژاد پرداخت.

احمدی‌نژاد برای 1404 برنامه‌هایی دارد اما ردصلاحیت می‌شود

گروه سیاست سایت فردا: محمود احمدی‌نژاد در سکوت خبری کامل به سر می‌برد. او حتی درباره حمله جنایتبار رژیم صهیونیستی به غزه یا حتی شهادت بسیاری از هم‌وطن‌هایمان در کرمان هیچ موضعی نگرفت و حتی در یک پیام ساده صهیونیست‌ها را محکوم نکرد یا شهادت مردم کرمان را تسلیت نگفت. همه اینها در حالی است که گفته می‌شود گرچه او در سکوت به سر می‌برد اما برنامه‌های برای انتخابات یا شاید بعد از آن داشته باشد.

عباس امیری‌فر، فعال و تحلیلگر مسائل سیاسی، درباره این موضوع به «فردا» گفت: «آقای احمدی‌نژاد فردی پیش‌بینی ناپذیر است و هر کاری ممکن از او سر بزند. او حتما اهدافی را دنبال می‌کند. او چندبار نامزد انتخابات شد و ردصلاحیت شد و حالا انگار تاکتیکش را عوض کرده است و من تصور می‌کنم او برای انتخابات ریاست‌جمهوری 1404 برنامه‌ریزی کرده است؛ به ویژه اینکه متأسفانه در این دولت از افرادی استفاده شده است که نزدیک به او و آقایان مشایی و بقایی هستند».

او ادامه داد: «احتمالا احمدی‌نژاد تصور می‌کند که دولت در حوزه اقتصادی موفق نمی‌شود و مردم به او رجوع می‌کنند. از سوی دیگر عده‌ای از پایداری‌ها که هنوز از احمدی‌نژاد اعلام برائت هم نکرده‌اند از او حمایت می‌کنند. آقای احمدی‌نژاد هم در چنین شرایطی امیدوار شده است که می‌تواند در انتخابات 1404 نقش‌آفرینی کند اما مطمئن باشد که از سوی شورای نگهبان ردصلاحیت می‌شود».

این فعال سیاسی همچنین بیان کرد: «آقای احمدی‌نژاد به گوآتمالا سفر می‌کند؛ کشوری که ارتباط تنگاتنگی با رژیم صهیونیستی دارد و در آنجا درباره مسئله آب سخن می‌گوید اما حتی یک کلام در محکومیت جنایاتی که صهیونیست‌ها در غزه انجام می‌دهند سخن نمی‌گوید و عجیب‌تر اینکه درگذشت یک هنرپیشه هندی را در توئیتی تسلیت می‌گوید اما دریغ از تسلیت برای شهدای کرمان».

او تصریح کرد: «من تعجب می‌کنم که چرا افرادی چون آقایان تمدن، شیخ‌الاسلام، ثمره هاشمی، ذبیحی و سید حسن موسوی که نزدیک او هستند به او مشورت درست نمی‌دهند و نمی‌گویند همه انسان‌های عادی هم واقعه کرمان را تسلیت گفته‌اند و باید یک رئیس‌جمهور پیشین هم تسلیت بگوید. به هر حال امیدوارم همه ما عاقب به خیر شویم. آقای احمدی‌نژاد که روزگاری می‌گفت اسرائیل باید حذف شود و قطعنامه‌ها کاغذ پاره است حالا در قبال جنایات صهیونیست‌ها سکوت کرده است. خب این عاقبت به شری این دیگر».

امیری‌فر در پایان گفت: «آقای محصولی به عنوان دبیرکل پایداری با اهدافی خاص به تعریف و تمجید از آقای احمدی‌نژاد پرداخت. اینکه دبیر کل یک تشکیلات سیاسی از فردی که متعرض رهبری می‌شود و گوشه و کنایه می‌زند، تعریف می‌کند جای پرسش وجود دارد که با چه هدفی چنین سخنانی را می‌گویی؟ حتما پایداری برنامه‌ای دارد. به نظر من پایداری‌ها می‌خواهند به صورت مستقل وارد انتخابات شوند و به زعم خودشان احمدی‌نژاد در بخش‌هایی از جامعه و مشخصا در روستاها پایگاه رأی دارد و می‌خواهند پایگاه رأی او را جذب خود کنند. پایداری‌ها همین حالا هم در دولت حضور دارند و اخباری هست که سازمان بهزیستی در اختیار آنهاست».

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد