نماینده پارلمان اندونزی: وظیفه ما حمایت از کشور مستقل فلسطینی است

کد خبر: 1267764

نماینده پارلمان اندونزی با تأکید بر اینکه وظیفه ما حمایت از کشور مستقل فلسطینی است، گفت: فرآیندی متحد برای حمایت از مردم فلسطین اتخاذ شود.

نماینده پارلمان اندونزی: وظیفه ما حمایت از کشور مستقل فلسطینی است

فضلی زون نماینده پارلمان اندونزی امروز (چهارشنبه، 20 دی ماه) در اولین نشست کمیته فلسطین مجمع مجالس آسیایی گفت: ما باید کاری کنیم که اقدامات این کمیته ملموس باشد چرا که ملت فلسطین نیاز به اقدام دارند. ما باید کار خود را جدی‌تر پیش ببریم، ما مأموریت و اهداف مشترکی داریم که می‌تواند کار را ملموس‌تر کند.

وی اضافه کرد: این کمیته اهداف مشخصی دارد که می‌تواند به ما کمک کند تا نظارت داشته باشیم البته اولویت‌های مختلفی وجود دارد و ما باید بر اساس اولویت‌ها اقدامات اساسی انجام دهیم. همچنین از نوآوری‌ها استفاده کنیم تا کارآمدی افزایش یابد. از کمیته انتظار می‌رود که با نهادهای متناظر و همتا همکاری کند تا هم‌افزایی برای کمک به ملت فلسطین افزایش یابد.

نماینده پارلمان اندونزی بیان کرد: ما باید برای فلسطین از تمام ظرفیت‌ها استفاده کنیم. همچنین باید از نفوذمان برای جلوگیری از ادامه جنایات رژیم صهیونیستی استفاده کنیم. باید شرایطی را برای مردم فلسطین ایجاد کنیم که آنها به صلح و امنیت برسند. ما مأموریت داریم که از کشور مستقل فلسطینی حمایت کرده و از یک فرآیند متحد برای حمایت از ملت فلسطین تبعیت کنیم.

وی یادآور شد: این کمیته می‌تواند از فرآیندهای بهتری استفاده کند تا اهدافش به خوبی محقق شود و امید است که ما بتوانیم از این فرآیندها استفاده کنیم.

باید  اسرائیل در جوامع بین المللی منزوی شود

همچنین یکی دیگر از نمایندگان مجلس اندونزی بر ضرورت دفاع از عضویت فلسطین در سازمان ملل تاکید کرد و گفت: باید شرایطی فراهم شود که اسرائیل در جوامع بین المللی منزوی شود.

وی همچنین با بیان اینکه باید رابطه فلسطین از نظر اقتصادی و فرهنگی با سایر کشورها توسعه و بهبود یابد، به رسمیت شناختن اسرائیل از نظر سیاسی را اشتباهی بزرگ توصیف کرد./خانه ملت

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد