پیرهادی: حقوق کارمندان و بازنشستگان خط قرمز مجلس است

کد خبر: 1270454

محسن پیرهادی، عضو هیئت‌رئیسه مجلس: مجلس به دنبال کاستن بار مشکلات معیشتی از دوش طبقه متوسط و کم درآمد است و در این حوزه حتماً در بودجه سال آینده مصوبات مؤثری خواهد داشت، افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان در سال آتی خط قرمز نمایندگان است. چنانچه در روزهای اخیر تفاهم‌ خوبی در این زمینه میان دو قوه انجام‌شده است.

 پیرهادی: حقوق کارمندان و بازنشستگان خط قرمز مجلس است

سرویس سیاسی فردا: محسن پیرهادی، عضو هیئت‌رئیسه مجلس: مجلس به دنبال کاستن بار مشکلات معیشتی از دوش طبقه متوسط و کم درآمد است و در این حوزه حتماً در  بودجه سال آینده مصوبات مؤثری خواهد داشت، افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان در سال آتی خط قرمز نمایندگان است. چنانچه در روزهای اخیر تفاهم‌ خوبی در این زمینه میان دو قوه انجام‌شده است.

پرداختن به مطالبات مردم و تحقق وعده‌ها و تعهدات مسئولان به جامعه سبب تقویت و احیای اعتماد عمومی و افزایش امید اجتماعی می‌شود، مسئله‌ احیای اعتماد مردم و امید اجتماعی مقوله‌ای مهم و اثرگذار است، اگرچه اعتماد عمومی به دلیل القای ناامیدی به جامعه  از سوی دشمنان نظام کمی آسیب‌دیده و نیازمند ترمیم است.

منابع  افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان در لایحه بودجه سال آینده در رایزنی‌های مجلس با دولت تأمین‌شده است. گام اول نمایندگان افزایش۲۰ درصدی حقوق بازنشستگان و کارمندان در سال آتی بود که مجلس با افزایش دو درصد به پیشنهاد ۱۸درصدی دولت در این زمینه گام مؤثری برداشت.

گام دوم و مهم نمایندگان افزایش کف حداقل حقوق دریافتی است و انشالله با مصوبه مجلس و همراهی دولت در سال ۱۴۰۳حقوق زیر ۱۰ میلیون تومان نخواهیم داشت، گام سوم و اثرگذار دیگر مجلس در حوزه حمایت از بازنشستگان این است که دریافتی بازنشستگان محترم در سال آتی۹۰ درصد حقوق شاغلان هم‌رده خود خواهد بود و توأمان از افزایش ۲۰ درصدی حقوق نیز بهره خواهند برد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد