«فردا» گزارش می‌دهد:

مذاکره با تروریست‌ها توصیه امام جمعه پرحاشیه مسجد مکی!

کد خبر: 1283662

بسیاری بر این باورند که رادیکالیسم عبدالحمید در منطقه استراتژیک زاهدان باعث شده است که بعضا طرح‌های توسعه‌ای با مانع روبه‌رو شود.

مذاکره با تروریست‌ها توصیه امام جمعه پرحاشیه مسجد مکی!

گروه سیاست سایت فردا: مولوی عبدالحمید، امام‌ جمعه مسجد مکی زاهدان، که مواضع او همواره محل مناقشات بسیاری شده است و عملا تریبون نماز جمعه را تبدیل به آوردگاه سیاسی خود و هم‌طیفانش کرده است، حالا در اظهار نظری عجیب گفته است که باید با گروه تروریستی جیش‌العدل گفت‌وگو کرد! این سخن او بعد از حمله تروریستی جیش‌العدل به راسک و چابهار ابراز می‌شود. این گروه ترویستی بعد از حمله تروریستی‌اش در بیانیه‌ای هدف خود را «ناکام‌گذاشتن پروژه و طرح توسعۀ سواحل مکران» اعلام کرده بود. نکته جالب آن است که عبدالحمید در حالی به تعبیر خود «دو طرف» را به گفت‌وگو دعوت می‌کند که حتی کلامی در محکومیت حمله تروریستی اخیر بر زبان جاری نکرد و فقط گفت: «به مخالفانتان گوش کنید. با کسی که تند است هم بنشینید و گفت و گو کنید. گفت و گو مشکلات را حل می‌کند».

خطاب عبدالحمید حاکمیت است و منظورش از «مخالفانتان» در اینجا جیش‌العدل است؛ گروهی تروریستی که بارها و بارها به تمامیت جسمانی مردم ایران حمله کرده است. در یک و سال و خرده‌ای اخیر بارها شاهد بوده‌ایم که پس از اظهارنظرهای تند عبدالحمید علیه نظام، گروه‌های تروریستی در پی سخنان او دست به اقدامات تروریستی زده‌اند و به مقرهای نیروهای انتظامی حمله کرده‌اند. بسیاری بر این باورند که رادیکالیسم عبدالحمید در منطقه استراتژیک زاهدان باعث شده است که بعضا طرح‌های توسعه‌ای با مانع تروریسم روبه‌رو شود.

چنین مواضعی از سوی فردی که مدت‌هاست چالش‌آفرین است چنین به ذهن می‌رساند که آیا او خودش هم خواستار ایجاد فضای ترور در استان سیستان و بلوچستان است؟ بی تردید عبدالحمید اسماعیل‌زهی باید پاسخگوی همه این ابهام‌ها درباره خودش باشد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد