پزشکیان: ایران خانه دوم شماست
«مسعود پزشکیان» رئیس جمهوری اسلامی ایران در دیدار با «آصف علی زرداری» رئیس جمهور پاکستان ضمن قدردانی از حمایت و تلاشهای شبانهروزی درست پاکستان در راستای استقرار صلح و امنیت و پیشرو روند مذاکرات جاری که منجر به توافق پایان جنگ شد، ابراز امیدواری کرد که در کشور شاهد تحولات مثبت و ارتقای بیش از پیش روابط دوجانبه در همه زمینهها باشند.
رئیس جمهور ضمن قدانی از تلاشهای شبانهروزی دولت پاکستان در راستای استقرار صلح و امنیت در منطقه، بر ضرورت تقویت و ارتقای روابط ایران و پاکستان در همه زمینهها تأکید کرد.
به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاعرسانی ریاست جمهوری، «مسعود پزشکیان» رئیس جمهوری اسلامی ایران در دیدار با «آصف علی زرداری» رئیس جمهور پاکستان ضمن قدردانی از حمایت و تلاشهای شبانهروزی درست پاکستان در راستای استقرار صلح و امنیت و پیشرو روند مذاکرات جاری که منجر به توافق پایان جنگ شد، ابراز امیدواری کرد که در کشور شاهد تحولات مثبت و ارتقای بیش از پیش روابط دوجانبه در همه زمینهها باشند.
پزشکیان به دعوت از رئیس جمهور پاکستان برای سفر به ایران، تصریح کرد: ایران خانه دوم شماست و ما بسیار علاقمند به میزبانی از شما در تهران هستیم.
زرداری: پیروزی بزرگ ملت ایران در مقابل دو قدرت نظامی دنیا مایه افتخار جهان است است
آقای آصف علی زرداری رئیس جمهور پاکستان نیز در این دیدار روابط دو کشور را تاریخی و مبتنی بر پیوندهای مشترک دینی و فرهنگی و همسایگی توصیف کرد.
رئیس جمهور پاکستان همچنین از مقاومت بیبدیل ملت ایران تجلیل کرد و افزود: این پیروزی بزرگ مایه افتخار جهان اسلام و کشورهای اسلامی است.
دیدگاه تان را بنویسید