دانلود قسمت 11 سریال قورباغه به کارگردانی هومن سیدی، قسمت یازدهم قورباغه

کد خبر: 1053096

بنا بر آخرین گزارش ها قسمت 11 سریال قورباغه آماده دانلود شده است. لینک دانلود قسمت یازدهم سریال قورباغه، قسمت هشتم ملکه گدایان، قسمت پنجم خوب بد جلف، قسمت 5 سریال سیاوش و همچنین قسمت دوم می خواهم زنده بمانم در این نوشتار در جهت استفاده و بهره برداری شما کابران عزیز گنجانده شده است. دانلود سریال های جذاب و روز نمایش خانگی با کیفیت بلوری و ترافیک نیم بها در سایت کول دانلود.

قسمت یازدهم قورباغه

سریال قورباغه که پس از یک شروع توفانی به اوج مخاطبین خود رسیده بود همینک با پخش دهمین قسمت موفقیت آمیز و بدست آوردن هواداران بیشتر؛ توانسته که جایگاه خود را در این هفته ها تثبیت کرده باشد. در این هفته شاهد انتشار قسمت 11 قورباغه خواهیم بود. قورباغه که یک اثر متقاوت شبکه نمایش خانگی و در ژانر معمایی جنایی با تهیه کنندگی: علی اسدزاده، نویسندگی و کارگردانی: هومن سیدی تولید شده است هر دوشنبه از سایت کول دانلود پخش می شود.

جهت دانلود قسمت 11 یازدهم سریال قورباغه بر روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود قسمت 11 سریال قورباغه

 

در قسمت پیشین سریال قورباغه چه اتفاقاتی رخ داد؟

قسمت دهم قورباغه در جایی آغاز می شود که رامین همچنان تلاش می کند تا سروش را ترغیب کند به این مساله که در نقشه سرقت مواد از خود بیخود کننده در ویلای نوری و گاوصندوق به وی کمک کند. سروش که در آغاز مخالف این مساله بود، سرانجام کمی نرم شده و با او از در معامله وارد می شود و این طور بیان می کند که در حالتی، حاضر به همکاری و در واقع شراکت در این سرقت است. در سکانس های بعدی به فلش بک های بسیار مهمی از قورباغه بر می خوریم. در جایی که مشخصا قبل از به قدرت رسیدن نوری و به پا کردن این همه ثروت و پول به وسیله وی می باشد. ۱۲ سال قبل، و در زمانی که سروش و آباد به تازگی وارد تشکیلات نوری شده اند. اتفاقی که باعث در این آشنایی و پیوند این ها بوده، ماجرای انتقام از پدر نوری بوده. به هر روی نوری اکنون با خواهر کوچک تر خود یعنی لیلا در حال زندگی است و مشغول یک سری بیزنس های خیلی ساده می باشد تا این که یک روز که وی لیلا، خواهر کوچکش را برای گردش در پارک می برد با اتفاقات عجیبی آشنا می شود‌. البته این فقط یک پوشش است، چرا که سروش به وسیله یک واسط باخبر شده است که در آن پارک و در سمت نگهبانی، مقادیر زیادی مواد مخدر جاساز شده است که با سرقت این کوکایین ها می توانند به ثروت قابل توجهی برسند. ولی این خود سرآغاز داستان های دیگری می شود. شخصی که نگهبان آن جاست (با بازی مهران غفوریان) آدم بسیار ساده و عامی به نظر می رسد. وی وقتی که نوری را در حال ورود به محل نگهبانی خود می بیند فورا به او حمله ور شده و نخست با شوکر برقی او را زمین گیر کرده و سپس با پاشیدن مقداری گرد به صورت نوری، وی را متقاعد می کند که وقتی پلیس ها آمدند، به این نکته اعتراف کند که برای دزدی به این محل آمده بوده ست.‌نقشه نگهبان به خوبی انجام می شود. نوری پس از سپری کردن یک روز در کلانتری، آزاد شده و سپس با تعقیب کردن نگهبان، متوجه می شود که او با یک چک بی محل از خودش به بانک رفته و در حالی که چنین مبلغی را در حساب خود ندارد، پول را نقد می کند. نوری متوجه می شود که آن فرد با موادی که دارد می تواند کارهای شگفت انگیزی بکند. به همین منظور، این یار با اسلحه به آن محل رفته و وی راه تهدید به افشاگری می کند. گرچه این یک اسلحه قلابی و در واقع اسباب بازی بوده است. نگهبان ولی که یک فرد بی دست و پا و ضعیف است در همین حال وقتی که به شدت ترسیده بود همه چیز را در نزد نوری اعتراف می کند. وی این طور بیان می کند که این موادی که در نمکدان ریخته در واقع یک نوع گیاه به نام نفس شیطان (نوعی مخدر) است که در کلمبیا و تایلند کاشت می شود که وقتی آن را با سم قورباغه امریکایی ترکیب می کنند (به صورت پوست خشک شده و پودر شده آن قورباغه مخصوص) یک ماده ای را تحویل می دهد که وقتی به دست یا در معرض تنفس هر فردی قرار بگیرد، روی او تاثیر گذاشته و با از دست دادن تعادل و حالت عادی خود، هر آنچه که به فرد مذکور گفته شود را می پذیرد و انجام می دهد. در واقع وی در اختیار و کنترل او قرار می گیرد. سرانجام نگهبان و نوری با هم به توافق می رسند که کل مواد ها (که بسیار زیاد هم بوده و در پشت دیوارها و آجرهای قدیمی آنجا جاساز شده بودند) را به صورت ۷۰،۳۰ بین خود تقسیم کنند. و به این ترتیب راز اقدامات و توانایی ها و ثروت های بادآورده نوری مشخص می شود. برای ادامه داستان پیشنهاد می کنیم که به تماشای قسمت 11 قورباغه بنشینید. لطفا نظرات و دیدگاه های خود را در این باره با ما از طریق بخش کامنت در میان بگذارید.

حال باید دید که در قسمت یازدهم 11 سریال قورباغه چه اتفاقاتی می افتد. در بالای این نوشتار و سطرهای بالاتر به معرفی و ارایه لینک دانلود همه قسمت های قورباغه با 5 کیفیت گوناگون از سایت بسیار خوب کول دانلود پرداختیم. لازم به ذکر است که سریال قورباغه با کیفیت  Bluray 4k و همچنین صدی 6 کاناله انکود و در اختیار کاربران قرار گرفته است. این نخستین بار است که برای یک اثر ایرانی چنین اتفاقی رخ می دهد!

 

دانلود سریال

 

ملکه گدایان از آن دسته از سریال هایی بود که کم کم و با حوصله مخاطبین را درگیر خود کرده است. تا اندازه ای که اینک با گذشت 8 هفته، داستان به مرز پختگی و جاافتادگی رسیده است و به نظر می رسد که هر بار هواداران خود را به گونه قابل توجهی افزایش می دهد. همینک باید شاهد پخش قسمت هشتم سریال ملکه گدایان در سایت کول دانلود باشیم.

 

جهت دانلود قسمت 8 هشتم سریال ملکه گدایان و همچنین دانلود سایر قسمت های این سریال بر روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود قسمت هشتم سریال ملکه گدایان

 

دانلود سریال

در حالی که چهار هفته از پخش سریال خوب بد جلف رادیو اکتیو می گذرد؛ بنابر آخرین گزارش های سایت کول دانلود تا این جا با استقبال شدید مخاطبین روبرو شده است. و اینک این سریال کمدی به قسمت 5 خود رسیده است. سریال طنز خوب بد جلف به نویسندگی: مهراب قاسم خانی ، تهیه کنندگی: محسن چگینی و کارگردانی مشترک: پیمان قاسم خانی و محسن چگینی و با بازی آناهیتا درگاهی , امیر مهدی ژوله , پژمان جمشیدی , حامد کمیلی , سام درخشانی , گوهر خیراندیش , محمد بحرانی هر هفته در سایت کول دانلود در قالب 15 قسمت پخش می شود.

جهت دانلود قسمت 5 پنجم سریال خوب بد جلف و همچنین دانلود سایر قسمت های این سریال به این لینک لینک زیر:

دانلود قسمت پنجم سریال خوب بد جلف

 

دانلود سریال

و اما سریال سیاوش نیز که از 10 بهمن قسمت اول آن در سایت کول دانلود پخش شد همینک به بخش پنجم خود رسیده است. سیاوش – Siavash به نویسندگی: پویا سعیدی، تهیه کننده: مهدی یاری و کارگردانی: سروش محمدزاده و با بازی امیر جعفری , ترلان پروانه , رضا کیانیان , مجید صالحی , میلاد کی مرام در 18 قسمت تولید شده است.

جهت دانلود قسمت 5 پنجم سریال سیاوش بر روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود قسمت پنجم سریال سیاوش

دانلود سریال

 

سریال جدید می خواهم زنده بمانم یک سریال بسیار خوش ساخت و تماشایی می باشد که در دهه 60 خورشیدی روایت می شود. سریال مضمونی عاشقانه، خانوادگی و جذاب دارد که در همان قسمت اول توانست نظر بسیاری از مخاطبین را جلب کند. تماشای این سریال را توصیه اکید داریم به شما کاربران گرامی. قطعا از دیدن این سریال پشیمان نخواهید شد.

جهت دانلود قسمت 2 سریال می خواهم زنده بمانم و همچنین سایر قسمت های آن بر روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود قسمت دوم سریال می خواهم زنده بمانم

حضور انبوهی از بازیگران سرشناس و ستاره در این سریال در کنار قصه و فیلمنامه بسیار قوی و همچنین کارگردانی قابل قبول شهرام شاه حسینی، همه و همه دست در دست هم داده است که ما یک سریال سطح بالا و راضی کننده را پس از مدت ها شاهد باشیم. از لحاظ سبک ساختاری، می خواهم زنده بمانم تشابه نسبتا زیادی با سریال هم گناه دارد ولی شاید یکی دو سطح بالا تر و بهتر.

در می خواهم زنده بمانم در حالی بازیگران چون آزاده صمدی , آناهیتا درگاهی , بهاره کیان افشار , پدرام شریفی , حامد بهداد , سحر دولتشاهی , علی شادمان , مهران احمدی به ایفای نقش پرداخته اند که در خلاصه داستان آن آمده است: هما حقی (سحر دولتشاهی) و نامزدش (پدرام شریفی) به همراهِ خانواده حقی آماده می شوند تا برای شب تولدِ همایون حقی، پدرِ خانواده (بابک کریمی) او را غافل گیر کنند. اما با رسیدن پدر، همه خانواده غافل گیر می شوند!

در قسمت اول سریال می خواهم زنده بمانم چه اتفاقاتی رخ داد؟

اپیزود 1 سریال می خواهم زنده بمانم همان جور که انتظار می رفت و در خلاصه داستان کوتاه از پیش منتشر شده در بستر دهه 60 آغاز می شود. در جایی که یک پسر و دختر جوان و دلباخته هم در مسیر رفتن به خانه هستند که در بین راه دچار کمیته ها و گشت های ارشاد آن زمان می شوند. سوال و جواب های انفرادی که از هر یک از این دو زوج می شود تا یقین پیدا کنند که نامزد یکدیگر هستند. این زوج حوان؛ یکی با بازی پدرام شریفی (یک دبیر فنی و حرفه ای) و دیگری با بازی سحر دولتشاهی (یک نگاره گر و نقاش روی شیشه) با پاسخ های دقیق و یکسان به مامورها موفق می شوند که به مسیرشان ادامه دهند. عاشقانه های کوتاه و بدیعی که در همین سکانس های ابتدایی داستان بین هما و نامزدش رخ می دهد از جالب ترین و جذاب ترین بخش های سریال بود که نوید یک اثر تماشایی و خوش ساخت را می دادند. در راه، به یک مغازه عتیقه فروشی می روند و می خواهند خرید کنند. زمانی که به خانه دختر می رسند، اعضای خانه درگیر مراسم جشن تولد پدر خانواده هستند. در روز مورد نظر تولد همابون حقی می باشد و در حالی که همه اهالی فامیل و نزدیکان دز منزل ایشان به گرد هم جمع شده اند تا زمانی که وی به خانه می آید او را سوپرایز کند. آقای حقی که در گذشته به همراه برادر خانمش یک کافه را اداره می کردند پس از شکست در این کار، با فروختن کافه، یک کامیون خریده و به باربری می پردازد. در آن شب مذکور نیز وی در حالی بازگشت از کار است که بستگانش انتظار وی را می کشند. ولی درست در زمانی که وی به خانه بازمی گردد و مشغول جشن و پایکوبی با اهالی فامیل است، مامورها که پیش تر به وسیله چند مخبر در جریان مواد مخدر جاسازی شده در کامیون وی شده اند به محله آن ها آمده و مشغول تفتیش ماشین می شوند. پس از وارسی از ماشین، مشخص می شود که 5 کیلوگرم مواد مخدر در آن جا جاساز شده است و به این ترتیب پس از اخذ حکم ورود به منزل به داخل خانه رفته و وی را دستگیر می کنند. هنوز به طور حتم مشخص نیست که آیا حقی بزرگ واقعا در کار پخش و توزیع مواد مخدر است یا کسی قصد پاپوش درست کردن برای وی داشته است. چرا که جرم حمل مواد مخدر و آن هم در این ابعاد و اندازه قطعا مجازات سنگینی از جمله اعدام دارد. در صبح پس از شب یاد شده، هما به ژاندارمری می رود تا با مامور ها صحبت کند که آن جا با شخص مافوق با بازی مهران احمدی رودررو می شود که بسیار مامور سختگیر و خشنی است. همین شخص به عنوان راهنمایی، فردی را به هما معرفی می کند که وی می تواند گره گشای این مشکل باشد. از او می خواهد که نامه ای 7 خطی (به عنوان رمز) بنویسد و به او بدهد. این فرد امیر شایگان (با بازی حامد بهداد) می باشد که ظاهرا دست به خیر دارد و در این گونه مواقع کارهایی را برای افراد بی گناه و مظلوم انجام می دهد. در همین حال است که هما و نامزدش پس از نوشتن نامه به محل کار شایگان می روند. سکانس های پایانی سریالی در جریانات درون مافیایی یک باند گسترده توزیع مواد مخدر گذشت. ظاهرا در روزهای اخیر شخص یا اشخاصی چند تن از اعضای این باند را لو داده و سردسته باند نیز وحشت زده به از میان برداشتن مهره های سوخته تیم خود می پردازد. در این میان گویا آقای شایگان نیز توسط شخص مشکوکی که شاید عضو همین تیم باشد مورد سوقصد قرار می گیرد. هنوز مشخص نیست و نمی توان نتیجه گرفت که لورفتن همابون حقی (پدر هما حقی) توسط همین جریانات بوده است یا خیر. یا اصلا لورفتی در کار بوده است یا خیر؟ چرا که ممکن است شخصی برای وی پاپوش دوخته باشد! برای رسیدن به جزییات بیشتر از این سریال باید به تماشای قسمت دوم می خواهم زنده بمانم بنشینیم. لطفا نظرات و دیدگاه های خود را درباره این سریال کامنت کنید!

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها