سئو سایت ابزاری برای رشد کسب و کار

کد خبر: 1104153
سئو سایت ابزاری برای رشد کسب و کار

به مجموعه فعالیت هایی که جهت بهینه سازی سایت شما برای موتورهای جست و جو انجام می گردد، سئو سایت گفته می شود. بهینه سازی سایت برای موتورهای جست و جو سبب می شود که کلمه کلیدی مورد نظر در نتایج جست و جوی گوگل رتبه خوبی داشته باشد.

 

وقتی سایتی در نتایج جست و جو گوگل رتبه خوبی داشته باشد، بازدید و به دنبال آن ترافیک بیشتری خواهد داشت. تجربه نشان داده است، سایت های مشاغلی که با بهره گیری از استراتژی و تکنیک های سئو به خوبی بهینه سازی شده اند، این عامل باعث توسعه و رونق آن ها شده است.

شرکت سئو سایت وب داران با داشتن تعداد زیادی نمونه کار می تواند به شما در این زمینه یاری رساند.

برای ارتباط با وب داران و مشاوره ای رایگان می توانید با شماره 88278745 – 021 تماس حاصل نمایید.

به طور کلی در سئو از تکنیک هایی استفاده می شود تا کلمات کلیدی مورد نظر در نتایج جست و جوی گوگل در رتبه های اول ظاهر بشود. فعالیت هایی که در بهینه سازی سایت انجام می گیرد در دو دسته  on-page,  off-page  قرار می گیرند. تمام فعالیت هایی که داخل سایت از جمله تولید محتوا ، لینک سازی های داخلی و تحقیق کلمات کلیدی سئو داخلی و تمامی فعالیت های خارج از سایت از جمله لینک سازی های خارجی، فعالیت در شبکه های اجتماعی و تولید ریپورتاژ اگهی در سایت های خبری سئو خارجی نامیده می شود. به این نکته توجه داشته باشید که هدف از سئو بیشترشدن بازدید است. در گذشته سایت ها را از دید موتور جستجوی گوگل سئو می کردند ولی در حال حاضر رضایت کاربران از مطالب و محتوای سایت اهمیت بیشتری پیدا کرده است. سئو فرایندی زمان بر است. معمولا برای صاحبان مشاغل این سوال پیش می اید که شرکت یا فرد سئو کار بعد از چه زمانی سایت سئو شده را تحویل میدهد و چه مدت زمانی طول می کشد تا سایت در نتیجه جست و جو در گوگل رتبه های نخست را به دست اورد.لازم است بگوییم برای بالا امدن سایت و قرار گیری در رتبه های اول گوگل نیاز به فعالیت های مکررو مستمر است. همان طور که پیش تر گفته شد، سئو سایت فرایندی زمان بر است و نمی توان انتظار داشت سایتی یک ماهه بالا بیاید. در مورد عوامل موثر در سئو سایت می توانیم به دیفیکالتی یا سختی کلمات کلیدی، تعداد کلمات کلیدی و میزان اپدیت، اپدیت های گوگل، داشتن تقویم منظم محتوایی و دراخر روی کار امدن رقبای جدید اشاره کنیم. بالا بودن دیفیکالتی کلمات به این معناست که کلمه مورد نظر در سایت رقبای قوی بالا هستند. پس هر چه سختی کلمات کمتر باشد زودتر بالا می ایند.تعداد کلمات کلیدی که قرار است سئو بشوند بایستی در ابتدای پروژه مشخص گردد. شاید سایتی ده کلمه کلیدی با سختی کم و سایتی دیگر سه کلمه کلیدی با چگالی بالا باشد. در این صورت سایت با ده کلمه کلیدی زودتر بالا می اید. پس  چگالی یا سختی کلمات  می توانداهمیت بیشتری از تعداد انها داشته باشد. عامل دیگر تاثیر گذار در سئو سایت اپدیت های مداوم و منظم است. لازم است سایت در ساعت مشخصی اپدیت گردد. منظور از اپدیت هم تولید محتوای سایت و هم رسیدگی به مشکلات تکنیکالی سایت می باشد. مورد بعدی اپدیت های گوگل است. گوگل هر چند وقت یک بار اپدیت می شود و احتمال این وجود دارد که پس ازبه روز رسانی گوگل، رتبه سایت ها تغییر و حتی افت کند. سایتی که تقویم محتوایی دقیق و منظم شامل زمان انتشار محتوا و مقالات داشته باشد در فرایند سئو موفق تر است. اخرین مورد که در بهینه سازی سایت به آن اشاره کردیم وجود رقبای جدید است. گاهی در فرایند بهینه سازی سایت خوب عمل کردیم و رتبه خوبی هم داشتیم ولی ناگهان سایتی با سئو قوی تر پا به میدان می گذارد و رتبه ما افت می کند.

آموزش سئو حرفه ای سایت:

همان طور که پیش تر گفته شد مشاغلی که سایت های بهینه سازی شده داشته باشند، ترافیک و بازدید بیشتری دارند.

یکی از موارد مهم برای ارتقاء کسب و کار و تبلیغات هدفمند سایت شما آموزش حرفه ای سئو سایت می باشد. برای شرکت در دوره های آموزش بهینه سازی سایت می توانید با شماره 88278745 – 021 تماس حاصل نمایید.

15

از این رو صاحبان مشاغل به سئو کردن سایت های خود علاقه مند شده اند تا بتوانند از طریق افزایش بازدید از سایت ،به کسب و کار خود رونق ببخشند. سئو سایت فرایندی زمان بر است و ما در این مقاله سعی داریم مراحل آن را اختصارا آموزش دهیم.

در ابتدا بایستی سطح کیفی سایت بررسی و آن را انالیز کنیم. در این مرحله دامنه و هاست و سرعت لود سایت بررسی می شود. در صورتی که سایتی سرعتش پایین باشد و این اشکال از طرف سرور باشد نیاز به تغییر سرور است. دامنه سایت را می توان از طریق moz  بررسی کرد. مرحله بعد تعیین کلمات کلیدی مناسب است. برای تشخیص کلمات کلیدی باید با کارفرما در ارتباط بود و در مورد خدمات یا محصولات آن کسب و کار اطلاعاتی به دست اورد. دو عامل مهم در انتخاب کلمه کلیدی موثر هستند. یکی سختی کلمه و دیگری میزان سرچ یا جستجوی کلمه در مدت زمان یک ماه است.کلمه کلیدی ای مناسب است که سختی کم و در عین حال میزان جستجوی بیشتری داشته باشد. قدم بعدی ساختن لندینگ برای پیج است.در لندینگ پیج یا صفحه ورود بایستی به رابط کاربری توجه زیادی کرد.  توجه به UI, UX سایت اهمیت ویژه ای در این مرحله پیدا می کند. مرحله بعدی فعالیت در زمینه سئو داخلی پیج است رکن اصلی سئو داخلی بر عهده تولید محتوا و بعد از آن لینک سازی های داخلی است. هم چنین جملاتی که هنگام سرچ به ما نمایش داده می شوند عناوین سئو و توضیحات متا هستند که باید به انها توجه کرد. سئو تکنیکال نیز در این مرحله بررسی می شود.بررسی هاست و سرور،مسایل امنیتی و سرعت لود سایت از رکن های سئو تکنیکال می باشد.

طراحی سایت پیش نیاز ورود به تجارت الکترونیک:

داشتن یک سایت حرفه ای در تمامی مشاغل میتواند سبب رونق و توسعه بازار شود. از این رو مشاغل مختلف در صدد برامدند تا وب سایت طراحی و برای بالا رفتن رتبه  وب سایت خود آن را سئو کنند.

جهت طراحی سایت خود می توانید با کارشناسان وب داران جهت یک مشاوره رایگان و حرفه ای با شماره 88278745 – 021 تماس حاصل نمایید.
14

 

 وب سایتی که بهینه سازی شده باشد و در نتیجه جست و جوی کلمات کلیدی اش در موتور های جست و جو ظاهر بشود مسلما ترافیک بیشتری دارد. این امر سبب موفقیت صاحب ان سایت خواهد گردید. سایت ها به طور کلی به دو دسته تفکیک شده اند که هر کدام مزایا و معایب خودشان را دارند. دسته اول سایت های استاتیک و دسته بعدی سایت های داینامیک یا پویا. مهمترین تفاوت این دو نوع سایت در مدیریت محتوا و به روز رسانی انهاست. سایت های داینامیک برخلاف سایت های استاتیک دارای سیستم مدیریت محتوا هستند. کار با سیستم های مدیریت محتوا نیاز به برنامه نویسی ندارد. ولی به روز رسانی اطلاعات در سایت های ایستا نیازمند اطلاع از دانش کدنویسی است.  سایت ها به دو روش پیاده سازی می شوند ،دسته اول طراحی سایت با استفاده از قالب های اماده با کمک وردپرس و جوملا و دسته دوم سایت های که از ابتدا با کد نویسی و برنامه نویسی پیاده می شوند. وقتی سایت مورد نظر کارفرما امکاناتی بخواهد که با استفاده از قالب های اماده قابل پیاده سازی نباشد ناگریز از نقطه صفر شروع به کد نویسی می کنند. ما در سایت وب داران پیاده سازی سایت مورد نظرتان را با بالاتریک کیفیت و بهره گیری از متد روز انجام می دهیم. داشتن یک وب سایت حرفه ای که طبق اصول سئو بهینه سازی شده باشد یکی از نقاط قوت مشاغل موفق به حساب می اید.  مجوعه وب داران اماده انجام فعالیت های تخصصی در زمینه طراحی سایت به شما می باشد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها