دستگیری ۱۰۰ دلال ارزی/ معامله صوری در اتوبوس

کد خبر: 1192873

رئیس پلیس پایتخت: در یک ماه گذشته تلاش بی وقفه برای مبارزه با سوداگران ارز داشتیم. تا این لحظه بیش از ۱۰۰ نفر دستگیر شده اند. با سوداگران ارز، طلا و سکه برخورد خواهیم کرد.

  دستگیری ۱۰۰ دلال ارزی/ معامله صوری در اتوبوس

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در حاشیه اجرای شصت و یکمین مرحله از طرح رعد پلیس پیشگیری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با تلاش همکارانم در مجموعه پلیس پیشگیری و سرکلانتری های پایتخت ۲۱۵ حکم قضایی به مرحله اجرا در آمد.

وی با بیان اینکه ۱۷۰ محل پاتوق سارقان، مالخران و مجرمان شناسایی و منهدم شد از دستگیری ۹۰۹ نفر از سارقان خبر داد و تصریح کرد: ۲۶۴۲ فقره سرقت با اجرای این مرحله از رعد کشف و ۱۲۶۸ پرونده سرقت نیز بسته شد؛ همچنین ۲۷ باند سرقت متلاشی و  ۲۸۹ دستگاه خودرو و موتورسیکلت کشف شد.

رئیس پلیس پایتخت، ارزش اموال مسروقه مکشوفه را طبق  نظر کارشناسان ۴۰ میلیارد تومان برآورد کرد و گفت: طرح برخورد با حاملین و استفاده کنندگان سلاح سرد اجرا و در این رابطه ۳۰۰ قبضه سلاح سرد نیز کشف و ضبط شد؛ همچنین ۵۵ قبضه سلاح جنگی و شکاری و یک قبضه سلاح دوش پرتاب هم کشف شد.

فرمانده انتظامی پایتخت در ادامه به تلاش شبانه روزی پلیس امنیت اقتصادی در راستای مبارزه با سوداگران و دلالان ارزی با درخواست بانک مرکزی اشاره و تصریح کرد: در یک ماه اخیر بیش از ۱۰۰ دلال و سوداگر ارزی شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی پایتخت تصریح کرد: در یک ماه گذشته بنا به درخواست بانک مرکزی و کمیسیون ویژه‌ای که در این رابطه تشکیل شد تلاش شبانه روزی را برای مبارزه با سوداگران ارز و آنهایی که معاملات فردایی و کاغذی انجام می دادند به مرحله اجرا گذاشته و بالغ بر ۱۰۰ نفر را دستگیر کردیم.

 سردار رحیمی افزود: در هفته گذشته یک باند شناسایی و منهدم شد که معاملات فردایی و کاغذی را با توجه به اشرافیتی که پلیس داشت در داخل اتوبوس، در مسجد و حتی در مینی بوسی که گرفته بودند و یا در جاهایی که با هم قرار می گذاشتند انجام می‌دادند و فردای معاملات به شدت بر روی قیمت دلار می رفت.

فارس

حجم ویدیو: 2.60M | مدت زمان ویدیو: 00:01:03 دانلود ویدیو
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد