مدال طلای زاگرب بر سینه «نخودی»

کد خبر: 1268008

محمد نخودی در فینال وزن ۷۹ کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد جام اوپن زاگرب (رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی) مقابل حریف گرجستانی با نتیجه ۶ بر ۰ به پیروزی رسید و به مدال طلا دست یافت.

مدال طلای زاگرب بر سینه «نخودی»

محمد نخودی در فینال وزن ۷۹ کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد جام اوپن زاگرب (رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی) مقابل حریف گرجستانی با نتیجه ۶ بر ۰ به پیروزی رسید و به مدال طلا دست یافت.

محمد نخودی به مدال طلا دست یافت/ شیخ اعظمی چهارم شد

ملی پوش کشتی آزاد کشورمان موفق شد در مسابقات زاگرب به مدال طلا دست یابد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در وزن ۷۹ کیلوگرم که با حضور ۶ کشتی گیر و به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود، محمد نخودی در دیدار نخست با نتیجه ۷ بر ۳ جوزف لاورنس از آمریکا را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۴ بر ۱ از سد عبداله شیخ اعظمی دیگر نماینده کشورمان گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

نخودی در این مرحله با نتیجه ۶ بر ۶ ایوان ویک از آمریکا را از پیش رو برداشت و به دیدار فینال راه یافت. وی در این دیدار مقال آوتاندیل کنتچادزه از گرجستان با نتیجه ۶ بر صفر به پیروزی رسید و به مدال طلا دست یافت. شیخ اعظمی دیگر نماینده کشورمان که مقابل نخودی مغلوب شده بود، در دور دوم با نتیجه ۹ بر ۶ از سد لاورنس از آمریکا گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

شیخ اعظمی در مرحله نیمه نهایی با نتیجه ۱۲ بر ۲ مغلوب آوتاندیل کنتچادزه از گرجستان شد و به دیدار رده بندی رفت. وی در این دیدار با نتیجه ۱۵ بر ۴ و ضربه فنی مغلوب ویک از آمریکا شد و در جایگاه پنجم ایستاد.

 

حجم ویدیو: 3.48M | مدت زمان ویدیو: 00:00:39 دانلود ویدیو
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد