حاشیه دربی ۱۰۱| پرتاب اشیا به سمت بیرانوند

کد خبر: 1224647

با ورود دروازه‌بان پرسپولیس به زمین چمن ورزشگاه آزادی، جوّ سکوها به شدت متشنج شد.

حاشیه دربی ۱۰۱| پرتاب اشیا به سمت بیرانوند

تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس از ساعت 19:45 امروز (چهارشنبه)، در فینال جام حذفی فوتبال و در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت.

* از بین عوامل دو تیم، ریکاردو ساپینتو اولین نفری بود که وارد زمین شد و مورد استقبال هواداران استقلال قرار گرفت، اما هواداران پرسپولیس موضع تندی علیه سرمربی استقلال گرفتند.

* یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس هم دیگر فردی بود که به زمین آمد و به شدت از سوی هواداران پرسپولیس تشویق شد.

* در حالی که همیشه بازیکنان در سمت هواداران تیم خود گرم می‌کنند، این اتفاق برعکس رخ داد تا حوادث زیادی اتفاق بیفتد. سیدحسین حسینی پس از اینکه به سمت دروازه رفت، هواداران پرسپولیس علیه او شعار دادند.

* مهمترین اتفاق اما حضور علیرضا بیرانوند در زمین بود. دروازه‌بان پرسپولیس به‌واسطه اظهارنظرهایش علیه ساپینتو و همچنین رفتارش در دربی مورد انتقاد استقلالی‌ها قرار گرفته بود و زمانی که به سمت دروازه رفت، هواداران استقلال شعارهای تندی علیه او سر دادند؛ به‌طوری که جو ورزشگاه برای دقایقی متشنج شد. هواداران خشمگین استقلال با پرتاب اشیا به استقبال دروازه‌بان پرسپولیس رفتند. پرتاب اشیا آنقدر زیاد بود که یکی از آنها به ننکا مربی دروازه‌بانان پرسپولیس برخورد کرد و سبب مصدومیت او شد.

ظرفیت ورزشگاه آزادی تکمیل شد

استقبال گسترده هواداران سرخابی‌ها سبب تکمیل ظرفیت ورزشگاه آزادی شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم‌های استقلال و پرسپولیس از ساعت 19:45 امروز (چهارشنبه) در چارچوب فینال جام حذفی فوتبال، در ورزشگاه آزادی مقابل هم صف‌آرایی می‌کنند.

این مسابقه با استقبال پُرشور هواداران دو تیم همراه بوده و در فاصله یک ساعت و 15 دقیقه تا شروع مسابقه، ظرفیت استادیوم آزادی تکمیل شده است.

اشکان خورشیدی قضاوت این مسابقه را برعهده خواهد داشت.

* بیرانوند در ادامه از سایر دروازه‌بان‌ها خواست نزدیک وسط زمین تمرین کنند. مسئولان باشگاه پرسپولیس و حتی استقلال به تصمیم مسئولان معترض شدند.

* جلال مرادی ناظر بازی با یحیی گل‌محمدی خوش و بش کرد.

* برخی بازیکنان سهمیه امید استقلال قصد نشستن در جایگاه ویژه را داشتند که اجازه حضور آنها داده نشد.

* امید نورافکن بازیکن سپاهان، پژمان جمشیدی هافبک پیشین پرسپولیس و ستاره فعلی سینما، به همراه حجت کریمی سرپرست باشگاه استقلال در ورزشگاه آزادی حاضر شده‌اند.

تکمیل ظرفیت سکوهای استقلالی‌ها و حمایت هواداران پرسپولیس از بیرانوند

دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس مورد تشویق هواداران این تیم قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، صدویکمین دربی پایتخت از ساعت 19:45 امروز (چهارشنبه)، در چارچوب فینال جام حذفی فوتبال و در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

* در فاصله کمتر از 2 ساعت تا آغاز بازی، بیش از 35 هزار نفر در ورزشگاه حضور دارند و همچنان به تعداد آنها افزوده می‌شود. این در حالی است که گفته شده بود تنها 35 هزار بلیت برای این بازی در نظر گرفته شده است. سکوهای استقلالی در ورزشگاه آزادی هم تکمیل شد.

* بازار کری‌خوانی بین هواداران داغ است و آنها علیه یکدیگر شعار دادند.

* هواداران پرسپولیس به حمایت از علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم‌ خود پرداختند.

* ورزشگاه آزادی برای لحظاتی شاهد بارش باران بود و ادامه بارش باعث شد هواداران به زیر سکوها پناه ببرند.

* هواداران از شهرستان‌های دور و نزدیک، خودشان را به ورزشگاه رسانده‌اند.

* بیرون از ورزشگاه، مأموران به شدت در حال کنترل شرایط برای جلوگیری از بازار سیاه بلیت‌فروشی هستند. تعدادی از هواداران دو تیم مدعی بودند بلیت‌ها را با نرخ بالایی خریده‌اند. در واقع بازار سیاه بلیت فروشی این بار نیز دیده می‌شود.

* سکوهایی که در دست تعمیر هستند، نمای زشتی به ورزشگاه آزادی داده‌اند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد