اعلام رای رسمی دیدار سپاهان - الاتحاد از سوی AFC

کد خبر: 1253837

اعلام رای رسمی دیدار سپاهان - الاتحاد از سوی AFC

اعلام رای رسمی دیدار سپاهان - الاتحاد از سوی AFC

با اعلام رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا، سپاهان در مقابل الاتحاد عربستان بازنده شد.

تیم‌های فوتبال سپاهان و الاتحاد عربستان در حالی که باید در هفته دوم مرحله گروهی لیپ قهرمانان آسیا در ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم می‌رفتند اما به دلیل عدم حضور بازیکنان الاتحاد در داخل زمین بازی به دستور ناظر مسابقه لغو و کار به کمیته انضباطی AFC کشیده شد.

پس از برگزاری جلسه انضباطی AFC، با اعلام رسمی این نهاد تیم سپاهان سه بر صفر بازنده و علاوه بر آن این باشگاه محکوم به پرداخت ۲۰۰ هزار دلار شد. همچنین سپاهانی‌ها از انجام سه دیدار خانگی بیرون از ورزشگاه نقش جهان محکوم شدند.

لازم به ذکر است که خبرگزاری مهر روز ۱۸ مهر در گزارشی با عنوان (بازخوانی پرونده سپاهان - الاتحاد؛ جزئیات اتفاقاتی که در ورزشگاه نقش جهان رخ داد) به بررسی اتفاقات پشت پرده این بازی پرداخت و تاکید کرد که با توجه به شرایط تیم سپاهان به دلیل قصور در برگزاری این دیدار بازنده خواهد شد.

همچنین در سایت AFC هم نتیجه این بازی سه بر صفر به سود الاتحاد تغییر کرد./مهر

 جریمه نقدی فدراسیون فوتبال و مدافع نساجی با حکم AFC

فدراسیون فوتبال و مدافع تیم نساجی به پرداخت جریمه‌ای نقدی به کنفدراسیون فوتبال آسیا محکوم شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کمیته اخلاق و انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) علاوه بر 3 بر صفر اعلام کردن دیدار برگزار نشده تیم‌های فوتبال سپاهان ایران و الاتحاد عربستان به سود تیم عربستانی، احکام دیگری درباره فوتبال کشورمان صادر کرد.

این کمیته به‌خاطر آنچه رفتار نادرست چهار بازیکن تیم ملی فوتسال ایران مقابل قرقیزستان در مرحله انتخابی جام ملت‌های آسیا 2024 خواند، فدراسیون فوتبال را به پرداخت جریمه‌ای به میزان هزار و 500 دلار محکوم کرد. همچنین جریمه تعلیقی 750 دلاری فدراسیون هم به حالت قطعی درآمد و به این ترتیب، فدراسیون فوتبال باید 2 هزار و 175 دلار پرداخت کند.

صابر حردانی بازیکن نساجی نیز به دلیل خطای شدید روی جمشید بولتابوئف در دیدار مقابل نوبهار ازبکستان، دو بازی محروم شد. به این ترتیب مدافع نساجی نمی‌تواند در بازی برگشت این تیم برابر نوبهار و مومبای سیتی به میدان برود و باید جریمه‌ای به مبلغ هزار دلار پرداخت کند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد