بارش‌های بی‌سابقه در راه است!

کد خبر: 1274762

سازمان هواشناسی آخرین پیش‌بینی‌ها را از وضعیت جوی کشور طی ۵ روز آینده اعلام کرده و از قرار معلوم از امروز بارش‌های بی‌سابقه‌ای در بسیاری از نقاط ایران آغاز خواهد شد.

بارش‌های بی‌سابقه در راه است!

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد از ظهر امروز (چهارشنبه) ـ با ورود سامانه بارشی به کشور ـ در استان‌های واقع در شمال غرب، غرب و به‌تدریج جنوب غرب و پنجشنبه ـ علاوه بر این مناطق ـ در جنوب غرب، بخش‌هایی از مرکز، سواحل غربی و مرکزی دریای خزر، بوشهر و شمال فارس بارش باران و برف، گاهی رعد و برق، وزش باد شدید موقت و کاهش دما رخ می‌دهد.

جمعه ـ با توسعه سامانه ـ گستره بارش سواحل شرقی خزر، شمال شرق، برخی نقاط شرق و جنوب کشور را نیز دربر می‌گیرد.

شنبه فعالیت سامانه در اکثر مناطق کشور به جز در سیستان و بلوچستان، هرمزگان و جنوب استان‌های فارس، کرمان و جنوب غرب خوزستان خواهد بود که در نقاط مستعد احتمال تگرگ و در ارتفاعات کولاک برف انتظار می‌رود.

یکشنبه ـ ضمن تضعیف سامانه بارشی ـ در برخی نقاط غرب، مرکز، شمال شرق، شرق، جنوب شرق، سواحل دریای خزر و ارتفاعات البرز و زاگرس مرکزی بارش پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

امروز در جزایر واقع در تنگه هرمز و دریای عمان رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

جمعه و شنبه در برخی نقاط جنوب، جنوب شرق، شرق و مرکز کشور به سبب وزش باد شدید احتمال خیزش گرد و خاک دور از انتظار نخواهد بود.

از اواخر وقت امروز تا شنبه نیمه شمالی خلیج فارس و از اواخر پنجشنبه تا شنبه دریای خزر مواج و متلاطم است.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد