مهمترین نکات طراحی سایت بیمه

کد خبر: 1157048
مهمترین نکات طراحی سایت بیمه

هر شرکت برای تبلیغات خود وب سایتی طراحی کرده تا از طریق آن بتواند خود را به مشتریان و سایر بازدیدکنندگان معرفی نماید. در واقع بسیاری از افراد به تفاوت موجود بین انواع بیمه، مدت زمان پرداخت آن ها و سایر ویژگی های موجود مطلع نمی باشند.

در این صورت با طراحی یک وب سایت بیمه مختص به شرکت خود می توانید علاوه بر معرفی و تبلیغات برند مورد نظر، به بررسی تفاوت های موجود بین بیمه عمر، بیمه بدنه، بیمه شخص ثالث و غیره بپردازید.

هنگامی که وب سایت شما از سئو مناسبی برخوردار باشد، تنها با یک سرچ وب سایت شما دیده شده و تعداد بازدید آن افزایش خواهد یافت.

وجود یک وب سایت علاوه بر اینکه می تواند مزایای زیاد برای برند مورد نظر داشته باشد، می تواند برای کاربران نیز بسیار مفید واقع شود.

اگر شما نیز به فکر ایجاد و راه اندازی یک وب سایت با سئو بالا می باشید، می توانید به قسمت ثبت سفارش شرکت ایراکد مراجعه کرده و سایت مورد نظر خود را سفارش دهید تا در کمترین زمان ممکن وب سایت شما آماده استفاده شود.

در این بین می توانید با تعداد زیادی از رقبای خود به رقابت پرداخته و نام برند خود را در صدر جدول انواع بیمه گزاری هایی قرار دهید. به این ترتیب افراد بیشتری مایل به استفاده از خدمات شما شده و در نتیجه آن کسب و کارتان رونق می یابد. در ادامه با سامانه بیمه گری بیمیک همراه ما باشید.

سایت بیمه چه تاثیری بر کسب و کار دارد؟

همانطور که ذکر شد، هنگامی که شما برای برند و نام شرکت خود سایت بیمه راه اندازیی می نمایید، مشتریان به راحتی به وب سایت شما مراجعه کرده و اطلاعات زیادی از شرکت شما کسب می نمایند.

برای تبلیغات در وب سایت بیمه خود میتوانید انواع بیمه ها را توضیح داده و در این بین از خدمات ویژه خود نیز یاد نمایید. در این صورت بازدید کننده به استفاده از خدمات ارائه شده از جانب شما تمایل پیدا کرده و به مشتری تبدیل می شود.

هرچه تعداد مشتریان و افرادی که خود را در شرکت شما بیمه می نمایند، افزایش یابد مسلما درآمد شما نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

از طرفی وجود یک وب سایت نشان دهنده این است که شرکت مربوطه از هر لحاظ بروز بوده و پاسخگوی نیازهای مشتریان خود است. این در حالی است که هیچ کس دوست ندارد در شرکتی سرمایه گذاری کرده که از جامعه عقب بوده و با انواع تکنولوژی ها آشنایی ندارد؛ بنابراین برای ایجاد اعتماد کاربر به شرکت شما، وجود یک Insurance Site الزامی می باشد.

امکانات عمومی و اولیه در ساخت سایت بیمه

  • ۱. معرفی شعبات و دفاتر نمایندگی های شرکت
  • ۲. طراحی و نصب سیستم مدیریت محتوای اختصاصی داینامیک پایه شامل تعریف صفحه به تعداد نا محدود
  • ۳. ویرایش متن شما در سایت بیمه و دسته بندی صفحات برای سایت بیمه شما
  • ۴. طراحی صفحه تماس با امکان لینک به گوگل مپ
  • ۵. صفحه درباره ما ، همکاری با ما ، انتقادات و پیشنهادات و …
  • ۶. استفاده از مقالات مرتط با بیمه در سایت

مقاله در رابطه با قوانین و مقررات بیمه ، قوانین مربوط به دیه و سایر مقالاتی که ممکن است هر کاربری به آنها احتیاج پیدا کند ، در طراحی سایت بیمه شما باید وجود داشته باشد.

  • ۷. تعریف انواع بیمه ها همراه با ویژگی ها و مشخصات دقیق آنها
  • ۸. خدمات و نمایش درصد بیمه ، حق بیمه ، و قیمت خدمات بیمه ای به صورت قابل فهم و روان در جداول طراحی وب سایت بیمه شما
  • ۹. صفحه ای برای سوابق سایت بیمه شما در ارگان ها و سازمان های مختلف به همراه عکس واقعی از آن سوابق به منظور جلب اعتماد مشتریان شما
  • ۱۰. مشاوره آنلاین بیمه
  • ۱۱. قابلیت اطلاع رسانی به مشتریان

امکان ارسال اس ام اس گروهی و پنل ارسال ایمیل گروهی در طراحی سایت بیمه شما جهت اطلاع رسانی و یا برای اطلاع دادن از تخفیفات جدید بیمه ای و …. ، این یکی از قابلیت های مهم سایت های بیمه محسوب می شود.

  • ۱۲. طراحی صفحه ای در وب سایت بیمه شما برای معرفی خدمات جدید و ویژگی های آن خدمات
  • ۱۳. انواع بیمه ها ، تخفیف ها و جدیدترین های بیمه
  • ۱۴. ساختار منوی مناسب و قابل فهم

قابلیت دسته بندی بیمه ها مانند بیمه عمر ، بیمه حوادث ، بیمه مسافرتی ، بیمه خدمات تکمیلی ، بیمه آتش سوزی ، بیمه خودرو ، بیمه مسئولیت ، بیمه اموال و …. از ویژگی های مهم در طراحی سایت بیمه به شمار می رود.

  • ۱۵. مدیریت منو ها ، سوالات متداول و طراحی وب سایت بیمه
  • سازگار با انوع تلفن های همراه و تبلت ها
  • ۱۶. فرم درخواست بیمه :

در این فرم کاربر سایت بیمه شما، با ورود اطلاعاتی که در آن فرم خواسته شده است می تواند نسبت به درخواست بیمه خود اقدام کند، و امکان خرید و پرداخت آنلاین هزینه بیمه نیز در سایت بیمه شما توسط وب سایت تعبیه می شود.

  • ۱۷. صفحه پرسش و پاسخ های متداول :

در طراحی سایت بیمه ای شما صفحه ای ایجاد می شود، که به اکثر سوالات کاربران خود، که سوالات پر تکرار نیز می باشد می توانید جواب دهید، که این امر می تواند به شما و به سایر مشتریان شما از لحاظ صرفه جویی در زمان کمک شایانی کند.

  • ۱۸. بخش مشتریان ویژه :

در سایت بیمه جهت نمایش لوگو  مشتریان خاص خود بخشی تعبیه می شود، که این امر جهت اعتماد سازی برای مشتریان دیگر حائز اهمیت است.

GQ2ZWNkMDRmZ

طراحی وب سایت بیمه مشابه بیمیتو با امکانات کامل و اختصاصی

کسب و کاری موفق می باشد که بتواند به به افراد مختلف خدمات با ارزش با کیفیتی مطلوب ارائه دهد.  در این صورت می تواند که مورد استقبال عمومی قرار بگیرد. بیشتر وب سایت های موفق  کار خودش را ارائه  دادن خدمات رایگان به عموم آغاز کرده است. این خدمات ها می تواند یک مقاله ساده آموزشی یا اینکه یک لغت نامه باشد. برای مثال ایلان ماسک صاحب شرکت های Xspace و تسلا، اولین سرمایه خود را از وب سایت فهرست کدهای پستی کسب نمود. وب سایتی که این خدمات را به صورت رایگان در اختیار عموم قرار داده بود. بنابراین این خدمت ساده توانست مخاطبان زیادی را جلب خود نماید و سایت به ارزشی نزدیک 300 هزار دلار دست پیدا نماید.

البته همیشه کار استارتاپ تماما به صورت خدمات رایگان نمی باشد یا اینکه حداقل ادامه پیدا نمی کند و به زودی زمینه درآمد زایی برای صاحبان آن فراهم خواهد شد. بیشتر کسب و کار ها خدماتی را در دو قسمت خدمات عمومی رایگان و دوم بصورت خدمات ویژه برای مشتریان ارائه می دهند. این خدمات ویژه می تواند برای صاحب وب سایت به صورت مستقیم از سمت کاربر درآمد زا باشد یا اینکه مانند بیمیتو (bimito) هزینه ایی از کاربر دریافت نکرده و کسب درآمد را تنها از طریق شرکت اصلی خدمات دهنده بیمه به عنوان هزینه بازاریابی دریافت نماید. فرمولی که هر سه طرف در آن یعنی کاربر، وب سایت، شرکت ارائه دهنده خدمات از آن سود می برند. ما با سایت ساز و طراحی وب سایت بیمه با امکانات بیمیتو در وب سایت بیمیک همراه شما هستیم.

نویسنده : مهام mahham

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها