پیام تبریک مقامات ایرانی به ابراهیم رئیسی

کد خبر: 1075029

حجت‌الاسلام حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه طی پیامی پیروزی حجت الاسلام رئیسی در انتخابات را تبریک گفت.

پیام تبریک مقامات ایرانی به ابراهیم رئیسی

 خبرگزاری تسنیم: حجت‌الاسلام عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه طی پیامی انتخاب حجت‌الاسلام رئیسی را در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند حضرت آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی (دامت توفیقاته)

سلام علیکم،

حماسه شورانگیز و معنادار ملت رشید و قهرمان ایران پای صندوق‌های رای در انتخابات 28 خرداد یوم الله عظیمی در تاریخ انقلاب و میهن اسلامی رقم زد.

تردیدی نیست این رخداد باشکوه، جشن بزرگ سیاسی و میدان‌داری سترگ ایرانیان در پای‌بندی به آرمان‌های متعالی و تمدن‌سازی انقلاب اسلامی و تبلور اراده ملی برای تحول و پشتوانه‌سازی قدرتمند و پیش برنده در مسیر بیانیه گام دوم انقلاب و تحقق ایران قوی با تکیه بر خدامحوری، مردم‌باوری، انقلابی‌گری و وحدت و همبستگی بوده و ضامن غیرتمندی و درخشش جهانی و جلوه‌گری‌های آنان در میدان‌ها و عرصه‌های سرنوشت‌ساز آینده است.

با حمد و سپاس به درگاه خداوند متعال و درود به ملت حماسه‌ساز و زمان شناس ایران اسلامی، پیروزی شکوهمند جنابعالی در جلب اعتماد و رای قاطع مردم با وفا و با صلابت ، را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

دوام توفیق آن برادر عزیز در این مسئولیت خطیر تحت عنایات حضرت ولی‌عصر(عج ) و تدابیر و رهنمودهای حکیمانه مقام عظمای ولایت و رهبری آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله العالی) را از ذات اقدس کبریایی طلب می‌کنم.

عبدالله حاجی صادقی

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

 

پیام تبریک نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن به حجت‌الاسلام رئیسی

حجت‌الاسلام روحانی‌نژاد در پیامی پیروزی حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست‌جمهوری را تبریک گفت.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام حسین روحانی نژاد نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در پیامی پیروزی حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست‌جمهوری را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

حضور حماسی و شورانگیز ملت سربلند ایران در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری یوم‌ا... دیگری در تاریخ ایران اسلامی رقم زد و بار دیگر مردم شریف و همیشه در صحنه، عزم و اراده خود را در پاسداری از میراث پربرکت امام راحل عظیم‌الشان(ره) و امانت گرانبهای شهدای انقلاب اسلامی به‌ نمایش گذاشتند و دیگر بار ثابت کردند که در پاسداشت نظام اسلامی و تقویت اقتدار و امنیت آن، از هیچ تلاشی دریغ نمی ورزند. بی‌تردید این آزمون بزرگ، برگ زرین دیگری بر تاریخ مجاهدت‌های ملت تاریخ ساز ما افزود و مهر بطلانی بر ماه‌ها جنگ روانی بدخواهان و دشمنان این مرز و بوم و انقلاب بود.

این حماسه شکوهمند را به محضر رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت‌‌الله العظمی امام خامنه‌‌ای(مدظله العالی)، ملت آگاه و بصیر ایران و به حضرتعالی از صمیم قلب تبریک عرض نموده،از درگاه ایزد منّان، دوام توفیقات جنابعالی را در ظلّ توجهات خاصه حضرت بقیه الله الاعظم(عجّ)در مسئولیت قوه مجریه در شرایط حساس و خطیر کشور عزیز ایران در تحقق اهداف و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی و بهبود وضعیت اقتصاد و معیشت مردم، مسئلت دارم.

 پورمحمدی پیروزی حجت‌الاسلام رئیسی در انتخابات را تبریک گفت

حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی طی پیامی انتخاب حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی به ریاست‌جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، مصطفی پورمحمدی رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی طی پیامی انتخاب حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی به ریاست‌جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

باسمه الحکیم

برادر گرامی جناب حجت‌الاسلام و المسلمین جناب آقای سید ابراهیم رئیسی (دام عزه)

سلام علیکم و رحمة الله و برکاته

انتخاب شایسته و ممتاز حضرتعالی را برای تصدی پست ریاست جمهوری توسط ملت شریف ایران، صمیمانه تبریک می‌گویم.

خداوند منان را بی‌نهایت سپاس که قلوب و افکار مردم عزیز ما را بار دیگر متوجه رسالت تاریخ‌سازشان ساخت و با حضوری چشمگیر و آگاهانه و انتخابی صحیح بر سپاه توطئه و فتنه، بدبینی و کینه‌توزی پیروز گرداند. له الشکر و المنّه

از خدواند علیم حکیم، قادر متعال خاضعانه می‌خواهیم شما و همکارانتان را در انجام این مأموریت خطیر و اعتلای ملت شریف و تمدن‌ساز و رفع‌ نگرانی‌ها و مشکلات آنان موفق و مؤید دارد. بعونه و منّه. با احترام و ارادت. مصطفی پورمحمدی 1400/3/30

 پورابراهیمی در پیام تبریک پیروزی به رئیسی:

امیدواریم تشکیل دولت انقلابی، سرآغاز تحولات اقتصادی باشد

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیته اقتصادی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در پیامی انتخاب آیت الله رئیسی را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی  و رئیس کمیته اقتصادی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در پیامی انتخاب آیت الله رئیسی را تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که تلاشها برای تشکیل دولت انقلابی، بتواند سرآغاز تحولات اقتصادی جهت بهبود وضعیت معیشتی مردم باشد.

به گزارش ایلنا، در این پیام آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

برگزاری انتخابات در کشور، از افتخارات جمهوری اسلامی است. آن روزی که در این کشور صحبت انتخابات شد، از اول مشروطه تا زمان جمهوری اسلامی - قبل از آن که این حرفها معنا نداشت، حقیقتاً به معنای واقعی کلمه، یک انتخابات سراسریِ عمومیِ پرشورِ واقعی اتفاق نیفتاده بود. حتّی در دوران نهضت ملی هم اگرچه یک انتخابات واقعی بود، اما در حد شأن ملت ایران نبود، که مردم از ابعاد و اعماق روستاها بیایند پای صندوقهای رأی، خودشان بشناسند، خودشان بدانند، خودشان رأی بدهند؛ این اتفاق فقط در جمهوری اسلامی افتاد و امام بزرگوار ما مبتکر و طراح و مهندس این بنا بود. ایشان از همان اول کار، اصرار کرد که باید همه‌پرسی برای تعیین نظام حکومتی در جمهوری اسلامی هرچه سریع‌تر انجام بگیرد. (مقام معظم رهبر ، مورخ ۱۶/۰۲/۱۳۹۲)

آغاز گام دوم انقلاب اسلامی، نشان از شروع فصل جدیدی از خودسازی و جامعه پردازی و دستیابی به قله های بلند در مسیر آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است. از سویی تجربه تلخ هشت سال گذشته نیز که موجب کاهش سرمایه اجتماعی در کشور شده است، وظایف سنگینی را در این راه، بر دوش مسئولین و کارگزاران نظام گذاشته است. اگر کشور با مشکلاتی مواجه است از مهمترین دلایل آن ضعف و ناکارآمدی دولتهای گذشته، متناسب نبودن دولتها با نیازهای انقلاب، نظام، مردم و کشور بوده است.

 

اینجانب به عنوان مسئول کمیته اقتصادی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی و رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، انتخاب جناب آیت الله رئیسی را به عنوان سیزدهمین رئیس جمهور ایران اسلامی، تبریک و تهنیت عرض می نمایم. امید است رئیس جمهور منتخب به مانند سایر مسئولیت های سابق خودشان، همچنان جهادی و انقلابی عمل نموده و در تعامل با مجلس شورای اسلامی، مسیر هم افزائی را در جهت تحقق مطالبات مردم عملیاتی نمایند. با توجه به نداشتن فرصت آزمون و خطا در عرصه اقتصادی، انتظار است دولت سیزدهم با درایت و هوشمندی، با ارائه برنامه های تخصصی در حوزه های مختلف به ویژه برنامه جامع اقتصادی که مورد قبول اکثریت صاحبنظران و کارشناسان اقتصادی می باشد؛ متخصص ترین و انقلابی ترین عناصر فعال در عرصه های مختلف، علی الخصوص در حوزه مسائل اقتصادی به عنوان اعضای کابینه آن دولت محترم انتخاب نماید تا زمینه ساز همکاری متقابل دولت و مجلس به ویژه کمیسیون اقتصادی به عنوان محور تصمیمات کلان اقتصادی کشور گردد.

کمیته اقتصادی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی متشکل از ۱۱ کانون ذیل، از ماهها قبل ضمن سازماندهی و تشکیل جلسات تخصصی در زمینه چالشها و راهکارهای اقتصادی در سطح ملی، تلاش نمود نظام مسائل ملی و استانی را با تکیه بر توانمندی بومی متخصین اقتصادی و فنی ۳۱ استان کشور، شناسایی و جمعبندی نماید که تحت عنوان "برنامه جامع اقتصادی (بجا)" رونمایی شد. اینجانب به عنوان مسئول کمیته اقتصادی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، با تشکر فراوان از روسا و دبیران کانونهای ۱۱ گانه اقتصاد کلان، کانون صنعت و معدن، کانون بازرگانی، کانون انرژی، کانون کشاورزی، کانون مسکن و شهرسازی و مهندسین، کانون بازار پول و سرمایه، کانون فناوریهای نوین، کانون تعاون، کانون اصناف، کانون کارگران و نیز روسای محترم کمیته های اقتصادی استانهای سراسر کشور، و همچنین تیم تخصصی اقتصاددانان جوان و نخبه کشور (کمیته نخبگان اقتصادی) که در حوزه تدوین محتوای برنامه جامع اقتصادی و نیز سازماندهی نیروهای تخصصی و تشکیلاتی در سطح ملی و استانی در قالب سازمان رای تلاش نمودند، صمیمانه تقدیر و تشکر می نمایم. از راهنمایی، مساعدت و پشتیبانی اعضای محترم هیات رئیسه شورای ائتلاف بویژه ریاست محترم شورا جناب دکتر حداد عادل نیز کمال تشکر و امتنان را می نمایم.

امید است این تلاشها برای تشکیل دولت انقلابی، بتواند سرآغاز تحولات اقتصادی جهت بهبود وضعیت معیشتی مردم و افزایش اعتماد عمومی به عملکرد نظام جمهوری اسلامی در حوزه اقتصادی گردد.

خدایا چنان گردان سرانجام کار

تو خوشنود گردی و ما رستگار»

تبریک رییس صدا و سیما به رییس جمهور جدید

رییس صدا و سیما در پیامی پیروزی سید ابراهیم رییسی در انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت.

به گزارش ایسنا به نقل از  روابط عمومی رسانه ملی، عبدالعلی علی عسکری در پیام تبریک به حجت‌الاسلام‌والمسلمین رییسی، تاکید کرد: رسانه ملی به رسم معهود خود در قبال همه دولت ها در مسیر پیشرفت کشور و خدمت به ملت شریف در کنار شما و دولت سیزدهم خواهد بود و درایفای نقش ذاتی رسانه به عنوان پل میان مردم و مسئولان و چشم بینای افکارعمومی‌با پیگیری مطالبات ملت برای دستیابی ایران اسلامی‌به سعادت و تعالی تلاش خواهد کرد.

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

« «بسمه تعالی»

برادر ارجمند، حجت الاسلام والمسلمین آقای دکترسید ابراهیم رییسی

رییس جمهور محترم و منتخب ملت ایران

سلام علیکم؛

حضور حماسی و شورانگیز ملت بزرگ ایران در۲۸ خرداد ۱۴۰۰ درسیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به رغم تبلیغات گسترده رسانه‌های دشمن برای شرکت نکردن مردم درانتخابات، القائات جریانهای انحرافی و غرب گرا و وجود گلایه‌ها، نارضایتی‌ها و پس‌ران‌ها در صحنه انتخابات، حاکی از عزم و اراده ملت ایران برای لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و حرکت درجهت دستیابی به اهداف و آرمان‌های بلند ملت و کشور عزیزمان، ایران بود.

شناخت بهتر و دقیق تر مردم از شخصیت ممتاز، پارسا، صادق، تلاشگر، انقلابی و عدالت محور شما در جریان تبلیغات قانونی انتخابات زمینه انتخابی آگاهانه را فراهم کرد.

انتخاب شایسته جنابعالی را به عنوان سیزدهمین رییس جمهوری اسلامی ایران تبریک می‌گویم و امیدوارم به مدد الهی در این مقطع حساس و درآغاز گام دوم انقلاب اسلامی‌با رفع مشکلات تاریخی به جای مانده از گذشته در مسیر دستیابی ملت بزرگ ایران به اقتدار و عظمت شایسته و در شان ایران اسلامی موفق باشید.

رسانه ملی به رسم معهود خود درقبال همه دولت ها در مسیر پیشرفت کشور و خدمت به ملت شریف در کنار شما و دولت سیزدهم خواهد بود و درایفای نقش ذاتی رسانه به عنوان پل میان مردم و مسئولان و چشم بینای افکارعمومی‌با پیگیری مطالبات ملت برای دستیابی ایران اسلامی‌به سعادت و تعالی تلاش خواهد کرد.

علی عسکری

رییس سازمان صدا وسیما»

انتهای پیام

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها