تسلیت رئیس مجلس خبرگان درپی درگذشت آیت الله مجتهد شبستری

کد خبر: 1110467

رئیس مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی درگذشت آیت الله مجتهد شبستری را تسلیت گفت.

تسلیت رئیس مجلس خبرگان درپی درگذشت آیت الله مجتهد شبستری

آیت الله احمد جنتی با صدور پیامی درگذشت آیت الله محسن مجتهد شبستری را تسلیت گفت.

متن پیام او بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

اذا مات العالم الفقیه ثلم فی الاسلام ثلمة لایسدها شئ

رحلت عالم انقلابی و مجاهد خستگی ناپذیر مرحوم آیت الله آقای حاج شیخ محسن مجتهد شبستری(ره) عضو برجسته مجلس خبرگان رهبری، موجب تاثر فراوان گردید.

این روحانی مبارز در راه نهضت اسلامی علیه رژیم ستمشاهی و برپایی انقلاب اسلامی از هیچ کوششی دریغ نورزید و در این راه متحمل سختی های فراوان شد. آن مرحوم در عمر پرتلاش خویش علاوه بر عضویت در مجلس خبرگان رهبری از بدو تأسیس، مسؤلیت های سیاسی و اجتماعی مهمی همچون سه دوره نمایندگی مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام، عضویت در شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت (ع)، عضویت در شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز تهران، نمایندگی ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امامت جمعه تبریز، منشأ خدمات ارزشمندی بود.

اینجانب این ضایعه مؤلمه را محضر حضرت بقیة الله امام عصر (ارواحنا له الفداء)، رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، حوزه‌های علمیه، اعضای محترم مجلس خبرگان رهبری به ویژه آقازاده گرامی او حجت‌الاسلام والمسلمین آقای حاج شیخ جواد مجتهد که هم اکنون در مجلس خبرگان عضویت دارند و نیز شاگردان و علاقه مندان و مردم شریف تهران و آذربایجان شرقی تسلیت می گویم و از خداوند متعال برای روح آن مرحوم، علو درجات و حشر با ائمه اطهار (ع) و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارم.

احمد جنتی

رئیس مجلس خبرگان رهبری/مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها