امیر حیدری: امنیت مرز‌های جمهوری اسلامی ایران مثال زدنی است

کد خبر: 1122532

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بازدید از مرزهای شرقی گفت: امنیت مرز‌های جمهوری اسلامی ایران مثال زدنی است.

امیر حیدری: امنیت مرز‌های جمهوری اسلامی ایران مثال زدنی است

امیر حیدری در بازدید از مرز‌های شرقی کشور در شهرستان زیرکوه گفت: حضور امنیت مرز‌های جمهوری اسلامی ایران صرفاً به خاطر امنیت بیشتر است و نیرو‌های ارتش همیشه پا در رکاب و آماده هستند.

اومعتقد است وضعیت در مناطق مرزی بسیار مطلوب است و نیروی زمینی هم از لحاظ تحرک و هم از لحاظ آمادگی به یک قدرت واقعاً مثال‌زدنی تبدیل شده است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: در مولفه‌های مختلف، نیروی زمینی پاسخگوی نیاز‌های عملیاتی جمهوری اسلامی ایران است و بار‌ها به دشمنان هشدار دادیم، اگر دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حماقت کنند و دست از پا خطا کنند، بدانند که پایان دهنده نبرد، آن‌ها نیستند و طومارشان توسط همین نیرو‌های جان برکف و پا در رکاب که گوشه‌ای از توانمندی آن‌ها را می‌بینند در هم پیچیده می‌شود.

امیر حیدری گفت: شعار ما "ارتش فدای ملت ملت پناه ارتش" است و مردم با طیب خاطر به امور زندگی خود بپردازند و بدانند مرز‌های آن‌ها پرقدرت و استوار نگهداری می‌شود و هیچ موقع اجازه نمی‌دهیم پای دشمنان و خیانت کاران به مرز‌های ما باز شود./باشگاه خبرنگاران

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها