شگفتانه نوروزی بهمن موتور برای مشتریان فیدلیتی | متقاضیان برای تکمیل وجه اقدام کنند | فروش فیدلیتی با قیمت جدید

کد خبر: 1280945

چند ساعت پس از اعلام قیمت فیدلیتی پرستیژ توسط بهمن موتور، شرایط فروش فیدلیتی پرایم و پرستیژ توسط این شرکت اعلام شد.

شگفتانه نوروزی بهمن موتور برای مشتریان فیدلیتی | متقاضیان برای تکمیل وجه اقدام کنند | فروش فیدلیتی با قیمت جدید

شرکت بهمن موتور با صدور اطلاعیه‌ای از نحوه تکمیل ثبت‌نام خودروی فیدلیتی خبر داد. این خبر مربوط به آن گروه از متقاضیان سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی است که در طرح‌های جوانی جمعیت و طرح عادی در نوبت زمستان 1402 شرکت کرده‌اند.

فیدلیتی

قیمت نهایی فیدلیتی پرستیژ تیپ ۱ و ۲ اعلام شد

بهمن موتور قیمت نهایی خودرو فیدلیتی پرستیژ ۵ و ۷ نفره را برای عرضه در سال ۱۴۰۳ اطلاع رسانی کرد.

به گزارش تسنیم، بهمن موتور قیمت نهایی خودرو فیدلیتی پرستیژ 5 و 7 نفره را برای عرضه در سال 1403 اطلاع رسانی کرد.

این شرکت اعلام کرد که این محصول در تیپ 5 نفره 1.561.900.000 تومان و در تیپ 7 نفره 1.574.000.000 تومان قیمتگذاری شده است.

شرایط فروش فیدلیتی پرایم و پرستیژ + جدول فروش

شرایط فروش فیدلیتی پرایم و پرستیژ توسط شرکت بهمن موتور اعلام شد.

چند ساعت پس از اعلام قیمت فیدلیتی پرستیژ توسط بهمن موتور، شرایط فروش فیدلیتی پرایم و پرستیژ توسط این شرکت اعلام شد.

به گزارش دیجیاتو؛ در بخشنامه فروش بهمن موتور، دو تیپ فیدلیتی پرایم و پرستیژ با چینش ۵ و ۷ نفره در اختیار متقاضیان قرار گرفته‌اند. نکته جالب آنکه مشتریان بهمن موتور می‌توانند فیدلیتی پرایم را با مدل ۱۴۰۲ خریداری کنند. موعد تحویل فیدلیتی پرایم با مدل ۱۴۰۲ نیز دو ماه زودتر از موعد تحویل همین خودرو با مدل ۱۴۰۳ است.

دیگر خودروی ارائه‌شده در این بخشنامه فروش نیز فیدلیتی پرستیژ است. این خودرو که نسخه ارتقایافته فیدلیتی پرایم محسوب می‌شود، با قیمت بیشتری توسط بهمن موتور فروخته می‌شود. طی سال گذشته شاهد رونمایی این خودرو در مراسمات مختلف بوده‌ایم تا تب‌و‌تاب مشتریان برای این خودرو به حد قابل‌توجهی افزایش یابد.

فیدلیتی درواقع یک کراس‌اوور از زیرشاخه چری با نام جتور است. جتور برند نوپایی در صنعت خودروسازی چین محسوب می‌شود که فعالیت خود را از سال ۲۰۱۸ آغاز کرد. هدف این برند، تولید نسخه‌های مقرون‌به‌صرفه و جوان‌پسند از محصولات چری است. خودرویی که در ایران با نام فیدلیتی پرایم می‌شناسیم، درواقع جتور X۷۰s است. این خودرو براساس پلتفرم و مشخصات چری تیگو ۷ نسل اول طراحی شده است. مشخصات فنی این خودرو نیز با تیگو ۷ یکسان است. فیدلیتی پرستیژ نیز در اصل جتور X۷۰ پلاس نام دارد که براساس نسل دوم تیگو ۷ شکل گرفته است. این خودرو نیز ساختار فنی مشابهی با تیگو ۷ پرومکس دارد که نسخه قدرتمندتر خانواده تیگو ۷ نسل دوم به‌حساب می‌آید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها