ونس و عون خواستار تشکیل کارگروه مشترک آمریکا، لبنان و ایران شدند
لبنان اعلام کرد که جوزف عون در تماس تلفنی با جیدی ونس معاون رئیسجمهور آمریکا و مارکو روبیو وزیر خارجه این کشور درباره وضعیت لبنان و تحولات پس از نشستهای سوئیس گفتوگو کرده است.
ونس و عون بر تشکیل کارگروه مشترک آمریکا، لبنان و ایران برای کنترل آتشبس در لبنان تأکید کردند.
به گزارش تسنیم،ریاستجمهوری لبنان اعلام کرد که جوزف عون در تماس تلفنی با جیدی ونس معاون رئیسجمهور آمریکا و مارکو روبیو وزیر خارجه این کشور درباره وضعیت لبنان و تحولات پس از نشستهای سوئیس گفتوگو کرده است.
ونس و روبیو بر پیگیری تشکیل کارگروه مشترک آمریکایی–لبنانی–ایرانی برای کنترل منازعه و تثبیت آتشبس تأکید کردند.
رئیسجمهور لبنان پیش از این گفته بود: بیروت هیچ راهحلی را که به پایان کامل اشغالگری رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان منجر نشود، نخواهد پذیرفت.
دیدگاه تان را بنویسید