تهران خنک تر می شود

کد خبر: 1403282

حمیدرضا خورشیدی، مدیرکل هواشناسی استان تهران، در گفت و گو با خبرنگار مهر، از روز پنجشنبه دمای هوای تهران کاهش نسبی خواهد داشت و شهروندان هوای خنک‌تری را تجربه می‌کنند.

تهران خنک تر می شود

 حمیدرضا خورشیدی، مدیرکل هواشناسی استان تهران، در گفت و گو با خبرنگار مهر، از روز پنجشنبه دمای هوای تهران کاهش نسبی خواهد داشت و شهروندان هوای خنک‌تری را تجربه می‌کنند.

 با این حال، وزش باد شدید و گردوخاک در برخی مناطق استان، به‌ویژه نیمه جنوبی و غربی، تا پایان هفته ادامه خواهد داشت.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

تازه های سایت