گفتگوی تلفنی وزرای خارجه ایران و عربستان

وزارت امور خارجه عربستان افزود: وزیر امور خارجه در تماسی با همتای ایرانی درباره کاهش تنش در منطقه و راه‌های بازگشت ثبات گفتگو کرد.

کد خبر : 1395215

وزرای خارجه ایران و عربستان درباره تحولات منطقه گفتگو کردند.

به گزارش تسنیم، وزارت امور خارجه عربستان اعلام کرد: فیصل بن فرحان وزیر امور خارجه در تماس با سید عباس عراقچی همتای ایرانی خود گفتگو کرده است.

وزارت امور خارجه عربستان افزود: وزیر امور خارجه در تماسی با همتای ایرانی درباره کاهش تنش در منطقه و راه‌های بازگشت ثبات گفتگو کرد.

 

لینک کوتاه :

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: