هشدار محسن رضایی در آستانه مذاکرات

آمریکا قرار بود با راهبرد «صلح از طریق قدرت» ایران را وادار به تسلیم کند؛ حالا که شکست خوردند، از سر استیصال اصرار به مذاکره دارند.

کد خبر : 1402820

رضایی گفت: دشمن نشان داده که عهدشکن است. باید مراقب بود؛ هرگونه خوش‌بینی مورد سوءاستفادهٔ دشمن قرار می‌گیرد.

به گزارش تسنیم، سرلشکر «محسن رضایی» فرمانده کل سپاه پاسداران در دفاع مقدس 8 ساله با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

آمریکا قرار بود با راهبرد «صلح از طریق قدرت» ایران را وادار به تسلیم کند؛ حالا که شکست خوردند، از سر استیصال اصرار به مذاکره دارند.

اما دشمن نشان داده که عهدشکن است. باید مراقب بود؛ هرگونه خوش‌بینی مورد سوءاستفادهٔ دشمن قرار می‌گیرد.

لینک کوتاه :

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: