استقبال وزیر خارجه قطر از تداوم مذاکرات ایران و آمریکا

محمد بن عبدالرحمان آل ثانی نخست وزیر و وزیر خارجه قطر از برگزاری نشست هیات های ایران و آمریکا در سوئیس و تداوم مذاکرات استقبال کرد.

کد خبر : 1402941

 وزیر امور خارجه قطر که به عنوان میانجیگر در مذاکرات امروز ایران و آمریکا در سوئیس حضور دارد، از تداوم مذاکرات دو کشور استقبال کرد.

به گزارش ایسنا، محمد بن عبدالرحمان آل ثانی نخست وزیر و وزیر خارجه قطر از برگزاری نشست هیات های ایران و آمریکا در سوئیس و تداوم مذاکرات استقبال کرد.

وزیر خارجه قطر از پاکستان و همه طرف‌هایی که در این تفاهم نقش داشتند تقدیر و نسبت به اتکای به آن ابراز امیدواری کرد.

در همین راستا برخی منابع به رویترز گفتند که مذاکرات میان ایران و آمریکا متوقف شده اما پایان نیافته است.

پیش از این برخی منابع خبری گزارش دادند که هیات ایرانی محل مذاکره را در اعتراض به تهدیدهای دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا ترک کرده است.

 

لینک کوتاه :

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: