لفاظی رئیس رژیم صهیونیستی علیه ایران
اسحاق هرتزوگ، رئیس رژیم صهیونیستی، در اجلاس سالانه این سندیکا، مدعی شد: «اسرائیل توسط امپراتوری ایران هدف قرار گرفته است، در حالی که ما رویای صلح در تمام مرزها را در سر داریم.»
رئیس رژیم صهیونیستی در اجلاس سالانه سندیکای خبری یهود، در اظهاراتی عجیب مدعی شد: اسرائیل ما رویای صلح در تمام مرزها را در سر دارد اما از سوی ایران هدف قرار گرفته است.
به گزارش ایرنا، به نقل از وبگاه سندیکای خبری اورشلیم (JNS)، اسحاق هرتزوگ، رئیس رژیم صهیونیستی، در اجلاس سالانه این سندیکا، مدعی شد: «اسرائیل توسط امپراتوری ایران هدف قرار گرفته است، در حالی که ما رویای صلح در تمام مرزها را در سر داریم.»
این اظهارات هرتزوگ در حالی مطرح می شود که رژیم صهیونیستی بیش از دو سال و نیم، غزه را تحت حملات وحشیانه خود قرار داده است و بیش از نیمی از آن را اشغال و بخشهای قابل توجهی از آن را با خاک یکسان کرده است. همچنین با اشغال مناطقی از لبنان، حملات متعددی به مناطق غیر نظامی در این کشور صورت داده است. حملات رژیم صهیونیستی به لبنان به گونهای بوده است که انتقاد دولت آمریکا را نیز به دنبال داشته است.
علاوه بر این ارتش رژیم صهیونیستی با حضور در مناطقی از سوریه و اشغال بخشهایی از خاک آن کشور، اقدام به ایجاد ایستبازرسی و زندگی عادی مردم را با اختلال مواجه کرده است. همچنین در حمله مشترک رژیم صهیونیستی و آمریکا به ایران، صدها غیرنظامی را شهید و مجروح کرده است.
اسحاق هرتزوگ همچنین در مورد جنگ با لبنان گفت: این درگیری باید از طریق مذاکرات مستقیم بین اورشلیم و بیروت حل شود، نه با ورود ایران.
رئیس رژیم صهیونیستی در حالی این موضوع را عنوان کرده است که رژیم صهیونیستی بیش از دهها مرتبه آتشبس در لبنان را نقض کرده و تاکید ایران بر آتشبس در لبنان و خروج ارتش اسرائیل در این کشور، با روش فشار بر آمریکا را به عنوان گروگانگیری ایران تلقی کرده است.
اجلاس سالانه سندیکای خبری اورشلیم، یک کنفرانس سه روزه شامل سخنرانیها و میزگردهایی در مورد روابط ایالات متحده و اسرائیل، جنگ با ایران، نبردهای نظامی، دیپلماتیک و حقوقی اسرائیل، موج صهیونیسم ستیزی جهانی و همچنین روابط با جهان مسیحیت خواهد بود.