قالیباف تهران را به مقصد مسقط ترک کرد
محمدباقر قالیباف در سفر به عمان با «هیثم بن طارق» سلطان عمان دیدار و در خصوص ارتقای همکاریهای دوجانبه و نیز تشریک مساعی برای تثبیت ترتیبات ایرانی اداره تنگه هرمز گفتوگو خواهد کرد.
کد خبر :
1403036
محمدباقر قالیباف رئیس هیات مذاکرهکننده کشورمان دقایقی پیش تهران را به مقصد مسقط ترک کرد.
به گزارش ایرنا، محمدباقر قالیباف در سفر به عمان با «هیثم بن طارق» سلطان عمان دیدار و در خصوص ارتقای همکاریهای دوجانبه و نیز تشریک مساعی برای تثبیت ترتیبات ایرانی اداره تنگه هرمز گفتوگو خواهد کرد.
در این سفر سیدعباس عراقچی وزیر امور خارجه، رئیس هیات مذاکرهکننده کشورمان را همراهی می کند.