نظر ونس درباره مذاکره‌کنندگان ایرانی +فیلم

جی دی ونس: نه؛ باور کنید، من در چند ماه گذشته زمان زیادی را صرف تعامل با ایرانی‌ها کرده‌ام. گاهی اوقات آنها را به عنوان مذاکره‌کننده بسیار گیج‌کننده می‌بینم.

کد خبر : 1403061

 جی دی ونس: نه؛ باور کنید، من در چند ماه گذشته زمان زیادی را صرف تعامل با ایرانی‌ها کرده‌ام. گاهی اوقات آنها را به عنوان مذاکره‌کننده بسیار گیج‌کننده می‌بینم.

 

لینک کوتاه :

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: