شگفتی ونس از جنجال رسانه ای درباره مذاکرات با ایرانی ها

ادعای جی دی ونس: چیزی که برای من خنده‌دار بود این بود که بعد از آن جلسه اولیه، نوعی طوفان رسانه‌ای در شبکه‌های اجتماعی به پا شد که همه می‌گفتند ایرانی‌ها قرار است بروند، و بعد ما حدود ۹ ساعت با آنها صحبت کردیم

کد خبر : 1403064

ادعای جی دی ونس: چیزی که برای من خنده‌دار بود این بود که بعد از آن جلسه اولیه، نوعی طوفان رسانه‌ای در شبکه‌های اجتماعی به پا شد که همه می‌گفتند ایرانی‌ها قرار است بروند، و بعد ما حدود ۹ ساعت با آنها صحبت کردیم

بنابراین، من فقط به رسانه‌های آمریکا توصیه میکنم  که کمی به آنچه از رسانه‌های اجتماعی ایران می‌بینید، بی‌اعتماد باشند

آنها می‌توانند مذاکره‌کنندگان را گیج کنند، اما ما احساس می‌کنیم که در حال پیشرفت هستیم.

 

سایز ویدئو: 4.04M | مدت زمان ویدئو: 00:00:31 دانلود ویديو
دانلود فایل: دانلود
لینک کوتاه :

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: