حمله سایبری خدمات کارتی این بانک‌ها را مختل کرد

متخصصان امنیت شبکه برای رفع اختلالات بانکی تلاش می‌کنند

کد خبر : 1403131

مدیر روابط عمومی شرکت خدمات انفورماتیک:در پی بروز حملات سایبری و ایجاد اختلال در سامانه‌های کارت‌محور بانک‌های «ملی»، «صادرات» و «تجارت»، شرکت خدمات انفورماتیک با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که به منظور پیشگیری از دسترسی‌های غیرمجاز و صیانت از داده‌ها و دارایی‌های مشتریان، ارائه تمامی خدمات مبتنی بر کارت در این سه بانک را به صورت موقت متوقف کرده است. 

بر این اساس، در حال حاضر امکان استفاده از کارت‌های بانکی، دستگاه‌های خودپرداز (ATM)، پایانه‌های فروشگاهی و نرم‌افزارهای موبایلی متصل به خدمات کارتی این بانک‌ها وجود ندارد.

تیم‌های فنی و متخصصان امنیت سایبری به طور شبانه‌روزی در حال رفع این مشکل هستند تا سامانه‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن به وضعیت عادی بازگردند. 

از شهروندان و مشتریان محترم تقاضا می‌شود ضمن حفظ شکیبایی، اخبار و اطلاعات تکمیلی را صرفاً از طریق درگاه‌های اطلاع‌رسانی رسمی و مراجع ذی‌صلاح پیگیری کنند.

 

سایز ویدئو: 9.26M | مدت زمان ویدئو: 00:02:01 دانلود ویديو
دانلود فایل: دانلود
لینک کوتاه :

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: