ونس و عون خواستار تشکیل کارگروه مشترک آمریکا، لبنان و ایران شدند

لبنان اعلام کرد که جوزف عون در تماس تلفنی با جی‌دی ونس معاون رئیس‌جمهور آمریکا و مارکو روبیو وزیر خارجه این کشور درباره وضعیت لبنان و تحولات پس از نشست‌های سوئیس گفت‌وگو کرده است.​

کد خبر : 1403196

 ونس و عون بر تشکیل کارگروه مشترک آمریکا، لبنان و ایران برای کنترل آتش‌بس در لبنان تأکید کردند.

به گزارش تسنیم،‌ریاست‌جمهوری لبنان اعلام کرد که جوزف عون در تماس تلفنی با جی‌دی ونس معاون رئیس‌جمهور آمریکا و مارکو روبیو وزیر خارجه این کشور درباره وضعیت لبنان و تحولات پس از نشست‌های سوئیس گفت‌وگو کرده است.

 ونس و روبیو بر پیگیری تشکیل کارگروه مشترک آمریکایی–لبنانی–ایرانی برای کنترل منازعه و تثبیت آتش‌بس تأکید کردند.

رئیس‌جمهور لبنان پیش از این گفته بود: بیروت هیچ راه‌حلی را که به پایان کامل اشغالگری رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان منجر نشود، نخواهد پذیرفت.

 

لینک کوتاه :

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: