تهران خنک تر می شود

حمیدرضا خورشیدی، مدیرکل هواشناسی استان تهران، در گفت و گو با خبرنگار مهر، از روز پنجشنبه دمای هوای تهران کاهش نسبی خواهد داشت و شهروندان هوای خنک‌تری را تجربه می‌کنند.

کد خبر : 1403282

 حمیدرضا خورشیدی، مدیرکل هواشناسی استان تهران، در گفت و گو با خبرنگار مهر، از روز پنجشنبه دمای هوای تهران کاهش نسبی خواهد داشت و شهروندان هوای خنک‌تری را تجربه می‌کنند.

 با این حال، وزش باد شدید و گردوخاک در برخی مناطق استان، به‌ویژه نیمه جنوبی و غربی، تا پایان هفته ادامه خواهد داشت.

 

لینک کوتاه :

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: