تهران خنک تر می شود
حمیدرضا خورشیدی، مدیرکل هواشناسی استان تهران، در گفت و گو با خبرنگار مهر، از روز پنجشنبه دمای هوای تهران کاهش نسبی خواهد داشت و شهروندان هوای خنکتری را تجربه میکنند.
کد خبر :
1403282
حمیدرضا خورشیدی، مدیرکل هواشناسی استان تهران، در گفت و گو با خبرنگار مهر، از روز پنجشنبه دمای هوای تهران کاهش نسبی خواهد داشت و شهروندان هوای خنکتری را تجربه میکنند.
با این حال، وزش باد شدید و گردوخاک در برخی مناطق استان، بهویژه نیمه جنوبی و غربی، تا پایان هفته ادامه خواهد داشت.