نتانیاهو: ما طرف قرارداد ایران و آمریکا نیستیم

نتانیاهو مدعی شد:دولت لبنان برای اولین بار می‌گوید که خواهان صلح با اسرائیل است و این یک تغییر اساسی است.

کد خبر : 1403538

 نتانیاهو مدعی شد:دولت لبنان برای اولین بار می‌گوید که خواهان صلح با اسرائیل است و این یک تغییر اساسی است.

نتانیاهو: آمریکا و دولت لبنان با ماندن ما در منطقهٔ امنیتی جنوب لبنان موافقت کرده‌اند

اسرائیل و لبنان بر سر دو منطقه امنیتی برای راستی‌آزمایی و خلع سلاح حزب الله توافق کردند.

توافق با لبنان را به لطف ضربات مهلکی که به حزب‌الله وارد کردیم، به سرانجام رساندیم.

ما درحال نابودی زیرساخت‌های حزب‌الله در جنوب لبنان هستیم و هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن داریم.

حدود ۹۰ درصد از ذخایر موشکی حزب‌الله را نابود کرده‌ایم.

ما منطقه الشقیف در جنوب لبنان را تحت کنترل درآورده‌ایم و در آنجا باقی خواهیم ماند.

نتانیاهو: به ارتش اسرائیل بر داشتن آزادی عمل کامل برای دفع هرگونه تهدید در لبنان تاکید کرده‌ام

ما به اقدامات خود در لبنان علیه هرگونه تهدید فوری ادامه می‌دهیم؛ روز گذشته ۷ تن از نیروهای حزب‌الله را که در خانه‌ای دور از نیروهای ما بودند، هدف قرار دادیم.

من با هرگونه تلاش برای تحمیل عقب‌نشینی به ما به‌شدت مخالفت کردم؛ اکنون آمریکا و دولت لبنان به ایران می‌گویند که این مسئله به آن‌ها ربطی ندارد..

لینک کوتاه :

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: