سعید آجورلو مدیرمسئول روزنامه صبح نو و سایت فردا در این باره می گوید که بر خلاف آنچه برخی افراد منتسب به دولت درباره رعایت نشدن پروتکل ها توسط آقای قالیباف می گویند، به گفته دکتر زالی و دیگر مسئولان بیمارستان امام، ایشان پروتکل ها را رعایت کرده اند و گفته ها و نوشته های منتسبان و نزدیکان دولت برای کم کردن فشارها و انتقادها است.
آجورلو درباره واکنش دولت به بازدید رییس مجلس از بیماران کرونایی معتقد است: به نظرم رفتار آقای قالیباف نشان داد که هم می توان کنار مردم بود و هم همان طور که دکتر زالی به عنوان مقام مسئول و مسئولان بیمارستان گفتند پروتکل ها را رعایت کرد. از همین جهت تفسیری که از واکنش تند سخنگوی دولت و تیم رسانه ای دولت به دست می آید، ناراحتی از فشار افکارعمومی به رییس جمهور برای در میدان آمدن است که تبدیل به مطالبه جامعه شده است.
به نظر می آید که تیم دولت به جای این گونه واکنش نشان دادن و لغو جلسه سران قوا باید کمی صبورتر باشند و از واقعیت ها فاصله نگیرند. واقعیت این است که جامعه خواهان مدیران مردمی و انقلابی است که در صحنه حاضر باشند نه آنکه پشت میز بنشینند. مردم از شرایط اقتصادی کشور ناراحت هستند و معتقدند که اگر دولت در میدان باشد، این از شدت و حجم این مشکلات می توان کاست. دولت اما شیوه دیگری در پیش گرفته و به جای اصلاح روش خود مسئولانی را که کنار مردم هستند تخریب می کنند.
دیدگاه تان را بنویسید