کانال تلگرامی فردا
انتشار یافته: ۵۳
در انتظار بررسی: ۲۵
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
32
62
حماقت که شاخ و دم نمیخواد.
پاسخ ها
irani
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۶
اگر روز خاصی در سال مختص عشق ورزدیدن باشد مثل سایر مناسبتها که یکروز در سال اختصاصا به ان تعلق دارد را شما حماقت میدانید مشکل فکری و روحی داری عزیز من .برو خودتو اصلاح کن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۶
خانم یا آقای ایرانی که بر خلاف اسمت بویی از ایرانی بودن نبرده ای....عشق اگر واقعی باشد روز و ماه وسال نمیشناسد!
عليرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
3
46
با سلام
خوب اصلاً جاي تعجبي نداره چون وقتي ما فرهنگ خودمون رو اشاعه نمي ديم و متوجه نيستيم كه چه روزهايي در اون بوده كه از اين ولنتاين خارجي ها خيلي بهتر و عميق تر بوده همين هم مي شه و اين فاجعه اي كه رخ داده و در حال تكميل شدن يعني جدا شدن نسل هاي ما ايراني ها از هويت فرهنگي خودمون در پايان بهتره بدونيم كه مشابه اين روز در فرهنگ ما ايرانيها رو سپندارمزد بوده و اگر در توانتون هست با انتشار مطلبي در زمينه اين روز باستاني به اينصورت به فكر جبران گذشته باشيد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۶
دمت گرم با این نظرت واقعا ما باید به فرهنگ غنی خودمون ببالیم اگر یه روزی مثل همین روزی سپندار مزد میتوانیم فرهنگ ولنتاینو ایرانیش کنیم روز ولنتاینو فراموش کنیم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
ارجاع به پاسخ ناشناس اول مگر عاشقان دنبال روز خاص فقط باشند تمام سال یکدیگر را فراموش کنند و فقط در آنروز بیاد بیاورندیکدیگر را خیلی احمقانه است اگر کشیشی در افسانه ای این کار به او نصبت داده شده برای زمان باستان بوده چرا تفکرات اسلامی ایرانی باستانی شدن ولی این تفکرات باستانی عقب مونده نیستن؟ چرا خرافه نیستند؟ بله خرافه و احمقانه هستند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
ناشناس دوم! خيلي غلط املايي و انشايي داري و حتي اگر سخنانت منطقي باشد كه نيست، فقط به خاطر همين "نصبت" كسي به حرف هايت گوش نمي دهد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
نسبت با ص منظوری جز مسخره کردن نبود البته خوب کلمات جانیافتاده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
آهان! پس هدف مسخره كردن بوده!
جماعتي كه براي توجيه اشتباه خود اشتباه ديگري انجام دهد، هيچ وقت به جايي نخواهد رسيد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
35
34
اگر هم کسی پولی میدهد با رضایت میده شما انقدر به حریم خصوصی مردم گیر ندید .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
حریم خصوصی در حوزه ایجاد حریم اجتماعی نمود پیدا میکنه نه اینکه مردم هر نوع حرکتی اشاعه بدهند بدون اینکه جرعت پرسش از پدید آمدنش داشته باشند باید پاسخی روشن از فرهنگ بیگانه ونحوه ورودش وجود داشته باشد
علی110
Romania
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
27
28
متاسفانه برخی از مردم نگاهی به مذهب واعتقادشون به عنوان یک شیعه ومسلمان نمیندازن ببینن که اینگونه ادا واطوارهای تقلیدی از فرهنگ منحط غربی آیا با فرهنگ غنی اسلامی سازگاری داره یاخیر؟!! در اسلام روابط مذکر و مونث خارج از چارچوب ازدواج حرامه یا مثلا متاسفانه چن ساله مد شده مسلمونا هم جشن کریسمس میگرن آخه بالاخره معلوم کنین یارومیه رومی یا زنگیه زنگی
پاسخ ها
خاتون
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۶
هموطن محترم با احترام به نظر شما

من سال 70 ازدواج کردم و ماحصل این ازدواج دو تا دختر هستش .هر سال به این بهانه ما چهار نقر به هم هدیه میدیم (یه شاخه گل )و یه روز رو با تزئینات متفاوت در منزل وپختن غذای مورد علاقه هر کس ونشون دادن علاقه ی بیشتر به همدیگه میگذرونیم .
البته این مورد در طی سال برای مناسبتهای مختلف از جمله روز تولد وسالگرد ازدواج و روز دختر و روزمادر وروز پدر............تکرار میشه .
چه اشکالی داره که کارهای خوب وروز های خوب تو زندگیمون بیشتر بشن .روز ولنتاین روز عشق ورزیدن هستش نه تنها به دختر وپسر وجنس مخالف بلکه به همسر و پدر ومادر ودوست وخواهر وبرادر وهر کسی که واقعا دوسش داریم .این رو بگم ما سپندارمذگان رو هم جشن میگیریم .ما مهرگان رو هم جشن میگیریم.

مگر هر مسلمان از شادی دیگران شاد نمی شود .با این همه مشکلاتی که دوروبرمون رو گرفته باید خودمون از این موهبت ها استفاده کنیم .خوبه که چهره ی اسلام رو با تفاسیر خاص تیره وتار نکنیم.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
خاتون خیلی داغ کردی شادی در اسلام در تمام جهات مشخص و پسندیده مشخص شده کسی ازشما شادی روز ولنتین نگرفته حول کردی شاد باش شادی به دیگران نشون بده مایه شادی دیگران باش این بد نیست ولی ایرانی بودنتو فراموش نکن این نفوذ فکری خودش استعمار فرهنگی اونم با دست خودت اگر اوباما جشن نوروز تو کاخ سید میگیره سیاست چرا تمام مردموشون این روز جشن نمیگیرند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
ناشناس دوم! از بس "هول" هستي و نه "حول"، چيزهايي سرهم كردي كه اصلا مفهوم نيست.
علی110
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
خاتون عزیز کسی مخالف شاد بودن شما وخانواده محترمتان نیس واصل هدیه دادن هم امری کاملا اسلامی وپسندیده است ولی گاهی اوقات ما مسلمونا به عقبه فکری واستراتژیک این مناسبت سازی ها نمی اندیشیم وباعرض پوزش ساده لوحانه برخورد میکنیم مثلاهیچ دردهه70 وقت نگفتیم دشمنان ما که که ازورود داروی ضدسرطان به کشور جلوگیری میکنن چرا دارو و وسایل عقیم سازی را رایگان به مامیدن؟!!! حالا در همین مساله هم هیچ وقت با خود فکرکردیم چرا ماهواره ها درچنین مناسبتهایی اینقدر ماور تبلیغاتی میدن چرا مثلا مناسبتهای مذهبی که مردم ما در اون روزا جشن میگیرن رو سانسور خبری میکننن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
حق با شماست مل ا لغتی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
ناشناس سوم کفن مجانی وارد میشه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
نه! حق با شماست استاد حوزه و دانشگاه!
مصطفی از مشهد
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
4
25
گم شدن هویت باعث نفوذ سنتهای اجنبی می شود . اینکه روز عاشقانه ما نمایان نشود یکی از خواسته ای دشمنان اسرائیلی و ... می باشد که حتی تاریخ تخت جمشید را نیز به نقد و نفی کشانده اند . روز سپندامذگان همان روز عشاق است که اجانب سعی به از بین بردن آن داشتند و اینچنین شد .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
24
23
واقعا جز تاسف چیز دیگری نمی توان گفت.
آخه حماقتم تا این حد؟؟؟....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
شما فکر میکنی با اهانت به دیگران حقانیت مکتبتون ثابت میکنی درست کاری که داعش وبعضی از دلواپسان میکنن حتما هم به بهشت میری !!!!!!!
فراغت
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۶
15
16
متاسفانه تا یه چیزی تو مملکت همه گیر نشده کسی به فکر نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
مثلا الان مسئولین دارن فکرمیکنن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۶
5
30
ما برای بعضی کارها که فقط غم و ناراحتیه بعد از چند صد سال مراسم داریم چه اشکال داره مردم یروز شاد باشن. البته ولنتاین ایرانیها 29 بهمنه و خیلی قدیمیتره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۶
2
5
ممنون.
ناشناس
Kazakhstan
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۶
5
16
نویسنده محترم در نقد روز ولنتاین و یا معضلات این روز به جای اینکه جنبه های تخریبی این روز را موشکافی کند و بجای پرداختن به تهی شدن فرهنگ ایرانی اسلامی بپردازد و نقش تخریبی فرهنگ های وارداتی را گوش زد کند بعد از صغرا و کبرا چیدن تنها مشکل را در گرانی مسائل مربوط به این روز معرفی کرده است، یعنی گویا از نظر این نویسنده اگر مشکل گرانی خرید شیرینی و شکلات و عروسک و هزینه رستوران حل شود دیگر روز ولنتاین مشکل دیگری ندارد!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۶
متن رو دقیق بخون بعد نظر بده

پاراگراف چهارم رو دوباره بخون

خارج از پرداختن به این موضوع که ورود ولنتاین به فرهنگ ما کار درستی بوده یا خیر؟ بحث ما این است که به افرادی که درگیر روزی به نام ولنتاین شده اند، نشان دهیم که چه سو استفاده ای از آنان می شود.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
ناشناس ایرانی حرف ناشناس قزاقستانی متوجه نشدی حرف درستی زده توضیحات متن کافی نیست این اشاعه فرهنگ نوعی تهاجم فرهنگی با کمک دست و فکر خودمون داره منتشر میشه ولی به این موضوع پرداخته نشده
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۶
8
14
به قول دكتر احمدي نژاد، گير نديد بابا! شب عيده، بياييد دور هم صفا كنيم.
امید
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۶
8
27
حالا که نوبت به والنتین رسید این کار حماقت معنی میشه؟بقیه کارایی که برای شما نون و آب داره همش از روی دانایی و بصیرت زیاده؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
حماقت دوست عزیز و نوعی نشان دشمنی هرچند بقول شاعر هرچه کنی به خود کنی گر همه نیک و بد کنی دست رو دست بگذاریم فرهنگ بیگانه بیاد جلو چشمون پشتک بزنه ما که فرهنگ نداریم بی خیال گیر چرا بدیم نه !، اینطور نیست
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
حماقت مال مسئولینه که طی این سی وشش سال مردم رو ازفرهنگشون دور کردن و اسلام رو داعشی به مردم معرفی کردن
irani
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۶
12
26
تو کشوری که از نظر غمگین بودن دومین مردم رو داره و به مناسبتهای گوناگون عزا داری هست و تبلیغم میشه . نوشتن این مطالب و اظهار نظر های اینچنین عادیه
پاسخ ها
مجید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۶
متاسفانه همیشه یا از این سر بوم می افتیم یا از اون سرش مشکل اصلی اینه
عباس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۶
8
5
این این روز در آستانه نوروزه می خوان با رسم کردن این روز عید نوروز رو که عید ملی و دینی ایرانیه کمرنگ کنن
عید وقتی عید میشه که فقط چند روز تو سال باشه نه هر روز، اگه اینطور باشه دیگه عید عادی میشه و کمرنگ می شه
من عاشق محمد ص وآله ام
Netherlands
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۶
2
5
سلام.
مشکل اجتماعی که به هویتش اهمیت نده بهترازاین نمیشه .
نه سازمان میراث فرهنگی و نه خود مردم اهمیت به فعالیت های که در سطح شهرمیشه و تو ذهنیت مردم رسوخ میکنه بها نمیده .
اصلا دیگه تو کشورما مشارکت مرده. ایرانی به هرزبان و نژاد و رنگ و هرمذهبی یک ایرانیه ، سودوزیــــان کشور برای همه ست .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۶
چطور خود را عاشق محمد معرفی می کنی در حالیکه دم از ایرانیت می زنی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
محمد رسول الله محمد(ص) برای تمام بشر نه فقط عرب دنیا ادیسون نداشت تو(ناشناس) الان مونده بودی چطور پیام بدی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
سفسطه نكن. ميان مسلمان بودن و دم زدن از فرهنگ ايراني، تومني صنار فرق هست. يا رومي رومي، يا زنگي زنگي.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
علم سفسطه نمیشناسی چه رسد به حقیقت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
به هر حال، اسلام و ايران دو چز متضاد هستند. شما هم اسمش را هر چيزي دوست داري، بگذار. مثلا بگو فلسفه!
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۶
0
6
روز 29 بهمن ماه را به جای 26 بهمن ولنتاین فرنگیان جشن بگیریم و هویت ملی و ایرانی و آریایی خود رو بحفظ کنیم و براحتی به فرهنگ پوچ غربی نفروشیم.

هموطنان عاشق در این روز از بامها و بالکنها و پنجره ها ... بادکنکهای قرمز جفت ره به هوا می فرستند....

همه شادیم و به ایرانی بودنمان افتخار می کنیم ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۶
مکتب ایرانی یعنی انحراف
پيمان
Canada
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۶
0
5
به نظر من اين يعني تقاضا و وظيفه هر كارشناس فروشي اين است كه براي فروش محصول خودش از ترفند هاي فروش استفاده كند. بهتره به جاي سرزنش تلاش براي فروش بيشتر موضوع فرهنگ نا صحيح مصرف مورد سرزنش قرار گيرد
بهلول
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
0
3
خلق را تقلیدشان برباد داد!!!
ناشناس
Canada
۰۴:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
0
2
وقتی مردم از مراسم و رسوم غربی مثل كریسمس و اول ژانویه و همین ولنتاین، تقلید میکنن، یه عده میگن ای وای ریشه و اصالت ایرانیتون کجا رفته. اگه از سنن ایرانی تبعیت کنن میگن اسلامی نیست.

گیر دادینا، بد جور. بابا والنتاین دوست ندارین، خو ولش کن هیچ کاری نکن، به اونا که میخان به عشقشون گل و شوکلات بدن چیکار دارین. بماند که اگه امغازه های ولنتاین فروشی و کافی شاپها قیمتهاشونو گرون میکنن این ایراد از اونهاس نه روز ولنتاین
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
0
2
فرهنگ ما!!!!می شه بگید کدوم فرهنگ!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
همون فرهنگ ديگه!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
0
1
در دوستی والتناین فقط از دوستی دو نفر گفته شده پس بقیه خانواده چی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۹
0
1
سرمایدار مدام در فکر ایده های نو برای پولدار شدن بیشتر است یک روز مارک یکروز ولنتاین وتبلیغات گسترده برای هر چیز
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۳۰
0
0
از افشای مقاصد سودجویان ولنتین متشکرم به هر قیمتی جیبشون پر میشه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۲
0
0
لعنت به کسانی که فرهنگ غربی را اشاعه میدهندو کسانی که از این روزه کسب درامد میکنند
نام:
ایمیل:
* نظر:
تازه های سایت