انتشار یافته: ۲۸۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۱۳
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
157
156
احسنت. مطلب خوبی بود چاره‌ای نداریم جز اینکه با دشمن در مرزهایش خط دفاعی تشکیل دهیم وگرنه مجبوریم در سرزمین و مرزهای خودمان با آن ها بجنگیم
پاسخ ها
سعید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
همه کشورها همین کار رو میکنند مثل خود آمریکا وعربستان و....
بله جانم
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
امام علی در وصیت خود به حسنین که از رسول خدا و آن هم از انجیل متی نقل کرده که مورد تاییدشان بود فرمود هر چه را که برای خود می پسندی برای دیگران هم بپسند و هر چه را که برایث خود نمی پسندی برای دیگران هم مپسند.راضی نباشید که اگر هم جنگی در بین باشد خانه و کاشانه و مال و جان دیگران در معرض آسیب قرار بگیرد.
بله
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
اگر در مسایل داخلی سوریه یا لبنان وارد نمی شدیم چه می شد؟نه با آنجا مرز مشترک داریم و نه تجارت آنچنانی.مشکل اصلی ما عراق بود.به ما چه ربطی داشت که در لبنان و سوریه وارد شویم؟سوریه در جنگ 8 ساله موشکهای بدون کلاهک از کره شمالی به ما می داد.سوریه آن موقع 3 میلیون جمعیت داشت و لبنان هم گرفتار جنگهای داخلی.چقدر سوریه آن موقع ادوات و سلاح داشت که بخواهد به ما بدهد.بیشتر آن سلاحهایی که استفاده شد از زمان شاه سابق رسیده بود.الان به خاطر سوریه ترکها و عربها با ما دشمن خونی شده اند.به ما کلی توهین می کنند.تمام مشاهیر و افتخارات ما را مصادره کرده اند.هی بهانه صدام را می کنید آیا گرگهای خاکستری که در دولت قبلی کلی آزادی بهشان داده شده بود بهتر از حزب بعث عراقند؟که را گول می زنید؟
هاان بگویید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
آیا بایستی به دشمنان دور بپردازیم اما از دشمناننزدیک(گرگهای خاکستری و دزدان و اختلاسگران و زمین خواران و جاعلان سند و رانت خواران هزاران میلیارد تومانی و مافیای اقتصاد و قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر که سالی 550 تن مواد مخدر در ایران پخش می کنند غافل بمانیم.اگر اینگونه است که شما می گویید چرا جلوی مافیای اقتصادی و قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر را نمی گیرید که با این کارهایشان ریشه به تیشه این کشور می زنند؟کجا هستید؟
بله جانم
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
آیا فکر می کنید آمریکائیها به خاطر اجبار در کمکی که به اسرائیل می کنند به بهای کینه شتری میلیونها عرب راضی و خشنودند؟خیر جانم
ایرانی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
مردم امریکا در رفاه کانل هستند بعد دولت پول مازاد را به اسراییل کمک میکنه. آیا مردم ایران در رفاه هستند؟؟؟؟؟؟ چراغی که به منزل رواست به مسجد حرام است
بله
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
در ادامه باید یگویم سوریه در زمان جنگ ایران و عراق نفت رایگان وارد می کرد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
خطاب به ایرانی
اگر ما در سوریه ولبنان هزینه نمی کردیم الآن باید با داعش در تهران و سایر شهرها مبارزه می کردیم .
حسین
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
بعضی ها فکر می کنن اگر ما با غرب و آمریکا و اروپا و اسرائیل کاری نداشته باشیم آنها هم با ما کاری ندارن!!! افغانستان و عراق و .... که با غرب مشکلی نداشتن اینم وضع مملکتشونه. همش بدبختی و خون و کشتار
واقعا از امنیت یک کشور مهمتر چیه؟؟؟
حسین
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۵
مطمئن هستم خیلی از این کامنت های مخالف کمک رو یه یک عده آدم میزنن که پول می گیرن افکار رو سازماندهی کنن
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۶:۳۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۴
سلام به دوستان گرامی، حقیر نظر خیلی ها رو خوندم و از خوندن خیلی ها احساس غرور کردم، غروری که تو دل یه شیعه باید باشه، غرور در برابر دشمن خدا، بعضیها رو دیدم که همچنان از آمریکا واهمه دارن و خودشونو حتی قابل قیاس با آمریکا نمی بینن، بله من اونها رو تایید می کنم، چون کسی که خدا رو نداره باید هم از غولی بنام آمریکا بترسه، اما ما شیعه ها پشتمون انقدر به خدا گرمه که یقین داریم تا خدا با ماست، اگه تکی به دل 7 میلیارد آدم و اجنه بزنیم، حتی یک مو هم از سرمون کم نمیشه، قالوا حسبنا الله و نعم الوکیل فَانقَلَبوا بِنِعمَةٍ مِنَ اللَّهِ وَفَضلٍ لَم يَمسَسهُم سوءٌ
واما بعضی ها رو دیدم که اءمه رو عربها خطاب می کنن، خداوند لعنتشان کند، براءت می جویم از چنین حرامزادگانی که خودشان ایران رو یکجا قاپیدن و از سران فتنه و دزدانی هستند که نمیگذارند مردم یک آب خوش به چش ببینن، همون کسانی که انقدر واردن که جوری می دزدن که احدی نفهمه، این دنیا آدمای خوب هم کم نداره، مثل همین کسایی که نظرات خوب دادند، و اما چنین افراد به اصطلاح ملی گرایی، همون افرادی اند که تا شاه بود، از مخبرای شاه بودند، چون نون رو و ارضاء غریزه جاه طلبی و عقده های درونیشون رو تو مخبری و ساواکی بودند می دیدند، و وقتی انقلاب شد، اینبار ریش گذاشتنو برای این که تو چش بیان، و همه ببیننشون که آره اینم شیعس یعنی همون کسایی که افراط می کردن برای نیل به هدفشون، حالا بازم برای نیل به هدفشون تفریط می کردند، کلا یچی رو بدونید، کسی که دیدید افراط می کنه بدونید تفریط هم میکنه، چون کسی که حق گرا باشه، راهش ثابته و تا تهش همینه، اما باطل معلوم نیست، هر چی غیر حق باطله، این یعنی باطل بی نهایته، و کسی حرف خدا رو با افراط بشکنه، براش فرقی نداره که اینبار با تفریط بشکنه، چون کلا اون برای خدا کار نکرده، و اما این وسط اون آدمای خوب بودن، همون شیعه های عزیز بودن که برای خدا و نه برای ایران، رفتند جنگیدن و شهید شدن، آره می بینید، اونایی که میگن ما ملی گراییم بخدا که حتی به ملتشون هم رحم نمی کنن اگه پاش بیافته، به عکس خدا پرستان بخاطر خدا برای امت رسول الله جان میدن، هر چی هست تو خدا پرستی و بس، برای اون نوع آدما می گم که اءمه رو با لفظ عربها خطاب می کنن، من نوکر و چاکر اون چهارده عرب هستم، و اگه اون چهارده عرب بفرمایند بمیر میمیرم، اگه روزی هم بین ایران و مثلا عراق جنگ بشه، و بدونم عراقی های عرب به حق هستند، بخدا که برای عراقی ها می جنگم و تا ما خورید از ایرانی هایی که با حق می جنگند می کشم، حتی اگه برادرم تو اون صف دشمنان خدا باشه، اما چه کنم که تاریخ نشون داده ایرانی ها نوکران اون عربها هستند و چنین اتفاقی هرگز نمی افته، مگه اینکه دستم به شما ها برسه، آره شما هایی که به اصطلاح ملی گرای ناسبی هستید، همین شما هایی که سب می کنید سروران من رو، بخدا که دستم بهتون برسه از سرهاتون کوه ها خواهم ساخت و از خونهای نجستان جوی هایی به راه خواهم انداخت که نجاستش به سوی قبر معاویه و یزید و ... هدایت شوند، چنانچه از گفتارتون بر نگردید، چرا که طبق قانون اسلام جزای سب به خدا و اهل بیت فقط و فقط اعدامه، ان شاء الله در یاری سرورانم چنین روزی را خواهم دید، درود خدا بر چهارده عرب که خداوند آنان را سروران خلایق قرار داد، اللهم عجل لولیک الفرج
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
115
114
درود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
درود بر سید حسن مرگ بر اختلاس گران رانت خواران داخلی که همون ها هستن که میگن چرا باید به حزب الله کمک کرد درحالی که مردم گشنن و افکار رو از پول شویی خودشون منحرف میکنن به سمت حزب الله درحالی که این مملکت اینقدر ثروتنمد هست که اگر جلوی رانت خواران داخلیش گرفته بشه هم وضع مردم خوب میشه هم به سازمان های مورد حمایتش کمک میکنه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
شما سرتون تو لاك خودتون باشه مطمئن باشيد كسي كاري به كار شما نداره
hariva
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۶
حسین جان بدبخت تر از تو آدم ندیدم.اگه عراق وضعیتش اونه به دلیل اینه که عده ای از اونها دست در دست ایران گذاشتند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
91
88
سلام با نظر شما موافقم‌
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
خیلی مسخره است
واقعا باورم نمیشه چنین تحلیلی حتی جرئت نشر پیدا کرده
!!!!!کاش برخی جریان های خاص، به جای اینکه بگویند «چرا کمک ایران به حزب الله"! از خود سوال میکردند: "چرا کمک امریکا به اسرائیل؟!»!!!!!!!!
آخه جنابی که این تحلیل رو نوشتی داری آمریکا و ایران رو با هم مقایسه میکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اکبر از تبریز
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
ناشناس :16:40
آره چرا ایران باید به حزب الله کمک کنه اون پولی که تو جیب اونا ریخته میشه پول من و امثال منه که بعد 28 سال عمر نتونستم شغل ثابت کمک دولتی پول نفت به دست بیارم.!!این همه سرمایه کشور کجا میره پول نفت این همه معادن بزرگترین صادر کننده گاز جهانیم اما نرخ بهاء گازمون تو گرونی در رده چند جهانه.!
بینام
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
149
114
درود بر سید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۴:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
منفیایرو بنگر
50% 50%
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
سید حسن نصرالله ؛ نواده روح الله
اکبر از تبریز
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
دوست عزیزی که سلام فرستادی تعداد مثبت و منفی ها نشان گر اینه که چقدر مردم کشورت باهات موافقن.!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
نفرین بر مردمانی که بر خویشتن ظلم میکنند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
30
164
ایکاش میشداول خودمان راازنظرعلمی واقتصادی ونظامی آنقدرقوی میکردیم که باکمکهای مثل الان ملت خودمان محتاج نمی شدند جوانها ونخبه های ما مهاجرت نمی کردند وروی گنجینه ای بنام ایران زندگی کنیم امامحتاج وفقیر
پاسخ ها
پیلی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
چطور ایرانو بسازیم؟ میشه بدون امنیت و حمله داعش و اسرائیل که گفته بود ، شیراز جزئی از نیل تا فرات کشور یهودی اسرائیله ، پیشرفت کرد؟ میشه با دخالت های آمریکا و انگلستان که میخاستن کشور رو سه تکه کنن یه ذرش واسه روسیه ، یه تیکش واسه آمریکا و یه تیکش هم واسه پرتغال و غیره ؟ پیشرفت کرد؟ راهی هست جز کمک به حزب الله؟ آیا کمک به مظلوم کاری خلاف انسانیت است؟
عجبا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
یعنی خودمان با 7500000 میلیون جمعیت نمی توانیم از خودمان دفاع کنیم ولی حزب الله با 40000 نیرو می تواند!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
اين كه برخي ها بخواهند كارهاي آمريكا را كپي كنند مثل اين مي ماند كه يك دانشجوي تنبل دوره فوق ديپلم خود را با يك استاد تمام مقايسه كند و بخواهد منش علمي او را داشته باشد!
شیعه مرز ندارد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
بعضی ها فکر می کنن اگر ما با غرب و آمریکا و اروپا و اسرائیل کاری نداشته باشیم آنها هم با ما کاری ندارن!!! افغانستان و عراق و .... که با غرب مشکلی نداشتن اینم وضع مملکتشونه. همش بدبختی و خون و کشتار
واقعا از امنیت یک کشور مهمتر چیه؟؟؟
باید انقدر ساده لوح باشیم که دست روی دست بگذاریم تا با هزینه های فجیع مجبور شیم با 80 میلیون جمعیت از خودمان دفاع کنیم. در حالی که با درایت و هزینه کمتر در حال حاضر هم مرزهای خودمان را امن کردیم و هم به حزب الله و جنوب لبنان قدرت و صلابت دادیم. دم سید حسن گرم . درد و بلاش تو سر مفت خورا و اختلاس گرای ایران. کاری که این مرد برای امنیت مردم ایران و مرزهای جمهوری اسلامی می کند خیلی از مسئولین داخلی درک و فهمی ازش ندارن. خدا برای شیعیان حفظش کند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
شما آشوب ايجاد نكنيد هيچ اتفاقي نمي افتد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۴:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
دوست عزیز
افغانستان و عراق با غرب و امریکا کاری نداشتن؟؟؟
یه بار دیگه بخون چیزیو که نوشتی
کتاب میخونی؟
رادیو تلویزیون داری؟
روزنامه؟
حسین
| Italy |
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
چرا این همه مشاجره ؟ بهترین راه برای این مسئله (چون از جیب بیت المال هزینه میگردد) همه پرسی است چرا در مورد اینکار و کارهای شبیه به این همه پرسی نمیکند؟
اکبر از تبریز
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
حسین باهات موافقم همه پرسی خیلی بهتره من که مطمئا هستم خیلی ها مخالف کمک به حزب الله هستن....
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
35
141
جالبه که به همه کمک میکنیم ولی بیکاری و حقوقهای زیر1000000 تومان امان از مردم خودمون بریدن! فشار اقتصادی بر خودمون و گشایش اقتصادی برای دوستان هر چند که این نطرات مخالف پخش نمیشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
پس شما ترجیح میدی حقوق ماهی 5 میلیون به حسابت ریخته بشه در حالی که به خاطر نا امنی و بمب گذاری و... اگر صبح از خونه رفتی بیرون معلوم نباشه شب سالم برسی خونه که خرجش کنی، مثل مردم عراق. حقا که برخی چقدر کوته بین و بی بصیرتند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
با این نظر شما موافقم ولی باید یادآور شم امنیت خیلی مهم تر هستش یک لحظه فکر کنید ایران هم مثل (خدای ناکرده) عراق و افغانستان شه اون وقت حقوق بالای 5 -6 تومان دریافت کنیم آیا در آن صورت شرایطمون بهتر می شه؟
درود بر حزب الله
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
واقعا تصور کشته شدن کودکانمان جلوی چشمانمان چقدر وحشتناکه. اون زمان که مادرانمان از ترس جان ما هنگام بمباران هوایی صدام ملعون خواب به چشم نداشتن. حالا فکر کن پوتیناشون به شهرهای مرزی و بعدش تهران برسه و به ناموس این مملکت رتجاوز کنن. اگر از گرسنگی بمیریم بهتر از اینه که گوشت بچه هامون رو بدن بخوریم. برید ببیند داعش ملعون چه با ناموس ایزدیها کرد. خدا نگهدار همه مرزبانان ،‌سپاهیان ،‌ بسیجیان ، حزب اللهی ها و حاج قاسم و نیروهای قدس و تیپ فاطمیون و ..... باشد و ما رو از دست ابلهان و خوش باوران داخلی ، اختلاس گران و مفسدان اقتصادی که ضربه هایی بدتر از دشمنان خارجی به کشور می زنند نجات دهد.
هاان
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
وقتی که ارتش 1200000 نفری تا بن مسلح عراق که هلی وپتر آپاچی از آمریکا وارد می کند نتواند حفاظت از شهروندان خود را بعهده بگیرد شما انتظار داری که 40000 نیروی حزب الله برود آنجا چکار کند؟آیا ما باید جای عراقیها با داعش بجنگیم یا اول خودشان باید داعش 100000 نفری را برانند؟
اکبر از تبریز
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
امیر دمت گرم از مثبت گرفتنات مشخصه که حرف تو حرف دل همه ایرانیاس..!!!ناشناس هایی که نظر دادین و از حزب الله حمایت میکنین امنیت موقعی بوجود میاد که من جوون 27 ساله و امثال من کار خوب و ثابت داشته باشم و رفاه اجتماعی داشته باشم و امنیت شغلی داشته باشم و اختلاس های چند میلیاردی آقا زاده ها رو نبینم و ... اگه این اتفاقات برای من جون بی افته مطمئا باش که امنیت کشور تامین میشه نه اون موقع که بودجه کشور و پول نفت به جیب حزب الله واریز بشه..!!!وقتی که جونای این کشور با 30 سال سن توانایی ازدواج کردن رو ندارن بهتره از امنیت حرفی نزنیم
ایرانی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
ایکاش مسولین مابدانند.کشوری که از درون دچارصعف وسستی وناامیدی گرددمانندی سدی کهن فرومی پاشد.
بابک
United States
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
39
121
آمریکا بعد از تامین نیازهای ملت خودش آن هم درصورت برگشت دوبرابر سرمایه اش اقدام به کمک میکند از قدیم هم گفتند چراغی که به منزل رواست به مسجد حرام است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
مقايسه بين كشور ما و آمريكا قياس مع الفارق است. از طرفي، آمريكا اگر كمكي كند به دولت هاي رسمي و مورد پذيرش سازمان ملل كمك مي كند نه يك گروه غير رسمي.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
اره راست می گی داعش مورد پذیرش سازمان ملله . اسرائیل جنایتکار مورد پذیرش دولتهای رسمیه چون مثل خودشونه.
سادگی انقدر زیاده که ترجیح می دهید فعلا یه لقمه نون داشته باشید ولی فکر امنیت مملکت نباشید . خدا رو شکر مسئول امنیت مملکت شماها نیستید.
در ضمن کی گفته همه امریکاییها توی رفاه هستند. امنیتی که ایران داره توی خیلی از ایالات امریکا هم وجود نداره.
متاسفانه رسانه دست اوناست هر جوری دلشون بخواد آدمای ساده لوح ما رو بازی می دن.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
اسرائيل مورد پذيرش سازمان ملل هست، مورد داعش هم به مصرف شما و توهمات بعدي بعد از مصرف بر مي گردد و واقعي نيست.
امنيت را هم ماجراجويي هاي شما از ما گرفته و اگر توهم نزنيد و به اين و ان فحش ندهيد مشكلي نخواهيم داشت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
حاجی ناشناس دوم
عزیز دل برادر

داداش گل
کمی فک کن
برو تو خیابونا
برو تو دل وضعیت مردم
بعدش بهم بگو ما که نزدیک 40 ساله داریم از لبنان عزیزو برادرانش حمایت میکنیم چی گیرمون اومده؟
آقا این ملت دیگه نمیخوان پولشونو بدن لبنان
واقعا زشته واقعا مصیبته
واقعا این موضوع نشون میده مردم ما خیلی بیچاره هستن که این وضع رو تحمل میکنن
امنیت؟
امنیت به چهقیمتی؟
به قیمت معتادو داغون شدن جونا؟
سعید
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
شماهایی که فکر میکنید امریکا گل بلبله برین بدهی امریکا رو در بیارید بعد اظهار نظر کنید یعنی به نظرتون امریکا فقیر ندارن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
29
68
اینگونه اخبار جمهوری‌خواهان امریکا را به فشار بیشتر بر ایران
تحریک خواهد کرد .
پاسخ ها
امیر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
شما نگران جمهوری خواهان آمریکایی نباش
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
امام خمینی (ره): امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
11
74
دوتانظرمخالف هم بزارین!!!
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
72
40
آل سعود، آمریکا، اسراویل یا هر کشور دیگری برای داشتن بازویی مانند حزب الله حاضرند دهها میلیارد دلار هزینه کنند.
پاسخ ها
هاان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
حزب الله مال لبنان است به ایرانی چکار دارد؟اینجا بنگاه خیریه نیست.ما بیشتر ین مشکلاتمان هم با عراق بود.چه ربطی به لبنان که دم دریای مدیترانه است داشته؟چرا باید از هموطنان حزب الله لبنان کلی دشنام و توهین به خاطر این کاربشنویم؟بله کمک بکنید اما دخالت نکنید.
درود بر سید حسن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
حزب الله رو ایران قدرت مند کرده و این از درایت مسئولان مربوطه است. مچ ایران بیخ گردن اسرائیل. اگر حزب الله نبود تا الان صد باره ایران رو زده بودن. امنیت همه ما به هم وابسته است. خود سید حسن گفت ما استانی از استانهای جمهوری اسلامی ایران هستیم. چرا فکر می کنید اگر ما هیچ کاری نکنیم و سرمون توی لاک خودمون باشه غربیها هم با ما کاری ندارن. مگر همین کشورهای داغون دور و برمون با آمریکا رابطه حسنه ندارند اما اینم وضعشون است جنگ و خون و مصیبت. مگر ما با کشورهایی مثل کانادا و هلند و استرالیا ... چیکار داریم که هر روز برای ما شاخو شونه می کشند .... حزب الله سپر دافاعی ایران است.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
آه چون تروریسته
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۴:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
اگر حزب الله نبود تا الان صد باره ایران رو زده بودن. امنیت همه ما به هم وابسته است!
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
99
46
سلام و سپاس. پاینده باد حزب الله
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
25
96
مشکل مردم کمک به برادران دلیر حزب الله نیست . آقازاده ها دست از چپاول ملت بردارن همه در رفاه خواهیم بود. با پول دزدی های آقایون و خانوم ها میشه 20 تا سازمان مثل حزب الله لبنان رو تامین کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
ایول
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
گُل گفتی
درود بر سید حسن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
احسنت
اکبر از تبریز
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
پس مهدی تو میگی این پول های بیت المال رو که به جیب حزب الله بریزیم اشکالی نداره دیگه..!!قرار نیست پول مردم رو میدزدن یه مقداریشم صدقه کنیم بدیم به حزب الله ..!!
حسین
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۵
واقعا اینقدر درکش سخته که حزب الله یک قسمت از نیروی قدس ایران هستش
اگر این حرف ها رو از خودی ها باور نداری برو ایمیل های افشا شده هیلاری رو بخون که نوشته اول سوریه رو بزنیم بعد بعد حزب الله اونوقت زدن ایران دیگه کاری نداره.
واقعا این هزینه کمی که به نسبت این همه منفعت نصیب با میشه برات اینقدر سخته
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
50
59
الان دیگه برای جنگ با اسراییل احتیاج به مرز نیست در صورت تهدید می تونیم با موشک جوابشان را بدهیم پس فکر کنم بهتره این پولها را خرج ایران و نخبگان ایرانی وتوسعه صنایع دفاعی این مملکت کنیم
پاسخ ها
امید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
دوستان راه حل منسوخ ارائه ندن ............
اگه درگیریها به مرزهای خودمون کشیده بشه راحت تمام زیرساختهامون نابود میشه
تامین امنیت سخت و نفوذ دشمن راحت میشه
حسین
Italy
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
36
98
دل خوش از آنيم که حج ميرويم
غافل از آنيم که کج ميرويم

کعبه به ديدار خدا ميرويم
او که همينجاست کجا ميرويم؟!

در کشور عزیز خودمان ایران آنقدر محتاج و مسکین داریم که باید اول به ملت خودمان کمک کنیم و چنانچه مشکلات این عزیزان که کم هم نیستند حل شد ، نظر خواهی از مردم برای کمک به سایر کشورها.
از قدیم هم گفته اند چراغی که به منزل حلال است به مسجد حرام است.و تا مردم نخواهند نباید از بیت المال به دیگر کشورها کمک کرد و این حرام است.
اگر شما بعضی از کشورهای اروپایی و یا آمریکا را میبینید که به دیگر کشورها کمک میکنند آنها اول نبازهای کافی برای مملکتشان را بر طرف کرده اند.
والسلام
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
امریکا 4 تریلیارد دلار در خاورمیانه هزینه کرده در حالیکه چند میلیون بی خانمان و فقیر در این کشور وجود دارد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
27
64
البته مقایسه کردن ایران با آمریکا نوعی حماقته بودجه آمریکا صد ها برابر بودجه ایران هست و البته اول وضعیت معیشتی مردمشون رو در نظر میگیرن بعد به اسرائیل و سایر متحدانشون کمک میکنند.
پاسخ ها
سعید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
بلخره شما که دانایی اگه تو کشورت الان جنگ بود این حرف رو نمیزدی ایران کمک نمیکنه داره از خودش دفاع میکنه حزب الله در حال جنگه به خاطر من وتو همه جا مردم فقیر وجود داره الان اگه فقری هم وجود داره به خاطر تحریم های امریکاست .
هر کس نظری داره من به عنوان یه ایرانی از چیزی که عقلم و احساسم میگه دفاع میکنم این کار ایران کاملا درسته ان شاالله مشکل داخلی هم حل میشه همه تو سختی هستن
اوهوم
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
بله و بدهیهای داخلی دولت آمریکا نوزده تریلیون دلار آمریکاست جانم.
اندیشمند
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
آقای سعید خان الان هموطنان سنی حزب الله و سوریها و ترکها به خونشان تشنه اند شما اینطوری کمکشان نمی کنید.اگر می خواهید کمکشان کنید و همینطور به علویان سوریه راه حلی برای پایان این جنگها پیدا کنید.الان جنگ سوریه و عراق شده جنگ شیعه و سنی و این بسیار خطرناک است.نمی بینید که از جای جای دنیای اسلام متاسفانه ریختند توی سوریه و عراق و دارند شیعیان عراق و سوریه و لبنان را سلاخی می کنند؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
شما ماجراجويي نكنيد اصلا جنگي اتفاق نخواهد افتاد
جواد
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
38
25
وضعیت رفاهی وبهبود اقتصادی کشور وظیفه قوه مجریه است،که میبینیم با گذشت سه سال واین همه هیاهو هیچ بهبودی حاصل نشده بلکه روز به روز بدتر میشود،حالا این همه کم کاری چه ربطی به اهداف اسلام و انقلاب دارد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۵:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
وضعیت بد الان بخاطر دزدیهایی که زمان رییس جمهور قبل انجام شد میباشد...اون آقای بی کفایت بود که این وضعیت رو برای ما درست کرد....
Mehdi
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
45
18
خاورمیانه سهل باید به مرزهای دشمنان نزدیک بشیم.
مارال
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
69
25
اگر کمک ما به حزب الله ودیگران نبود دیگه کشوری به اسم ایران نبود که نگران چراغ ومسجد باشیم
اگر خدای نکرده خدای نکرده زبونم لال ایران اشغال بشه اون آنچنان ایالت ایالت می کنند که اگر به عنوان مثال برای سفراز یک استان به استان دیگر باید ویزا بگیرید
وقتی خانه نباشه چراغ به چه دردی می خوره
پاسخ ها
پاسخ دهید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
اگر 75 میلیون جمعیت ایران نتوانند از خودشان دفاع کنند حزب الله با 40000 نیرو چطور می توانند از خودشان دفاع کنند؟اگر اینجا تفرقه و نفاق و فساد اقتصادی و اعتیاد باشد و به شما در جهان تهمت کشتار مردم سوریه را بزنند از جمله همین ترکها که روابط بسیار حسنه آقایان چه در دولت قبل و چه در این دولت دارند شما چگونه می خواهید مشکل داعش و النصره و ... حل کنید؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
امثال شما هم نبودند اصلا جنگ و درگيري در منطقه اتفاق نمي افتاد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
احسنت .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
هشت هزارساله که کشوری به نام ایران بوده . در هر سختی و مشقت و بدبختی . جایی که ما نتونیم کاری کنیم حزب الله کشکه
لاله
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
46
21
کاش آقایان وطن پرست! به اندازه آن سرباز صهیونیست، عرق ملی و مکتبی داشتند. وقتی از او پرسیدند: مرز شما کجاست؟! گفت هر جا که پوتینم به آنجا برسد..

ما به مرزهای ساختگی محدود نخواهیم شد. سرحدات ما مکتب ماست.
اخبار مرتبط
پاسخ ها
ب
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
اعراب و ترکها هم همین را می گویند و معلوم است که هیچ چیز رو هیچ چیز بند نمی شود.سرحدات ما باید آرامش و امنیت و رفاه برای مومنان و برای کردها و عربها باشد.بایستی راه حلی برای پایان این جنگهای ویرانگرانه فرقه ای پیدا کرد.
هاان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
چرا پس امثال مقتدی صدر و ایاد علاوی که مادرش شیعه لبنانیست ما را به دخالت در امور داخلی اعراب و تفرقه اندازی متهم می کنند؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
مگه ما با مقتدی صدر پیمان بستیم پیمان ما در عراق با بسیج مردمی عراق و در لبنان با حزب الله است. هرکسی که در عراق و لبنان باشد که هم پیمان ما نیست
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
برو بابا اینجوری که باید دائم تو جنگ باشیم
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
38
9
استدلال خوبی بود
اما کاشکی میگفتید که بعضیا خیال نکنند وضع امریکا و اروپا خیلی خوبه اتفاقا امریکا 19 تریلیون بدهی داره اروپاهم که با اتحادیش به قول رذل پست سوروس رو به نابودیه و بعضا شاهد قیام هایی مثل وال استریت و قانون کار فرانسه هستیم .... اما در ایران مشکل چراغ و خونه نیست چون جفتشم هست اما مشکل مدیریت اقایونه که چراغ هارو داره خاموش میکنه نفت 40 دلار سیمان ریزی و انرژی و بیکار شدن هزار مهندس تعطیلی کارخانه های متعدد و بالاخره اقتصاد نئولیبرالی که پدر مارو در اورد البته خدا کمک میکنه مشکلات حتما حل میشه ان شا الله
پاسخ ها
سعید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
آفرین
اکبر از تبریز
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
مهدی تو چی میگی ... انگار تو این مملکت زندگی نمی کنی یا از آقا زاده هایی..!!!؟امریکا و اروپا بدهی داره اون وقت طلب کارا کیان.!؟آفریقا یا ایران یا خاورمیانه..!؟آمریکا بدهی خارجی داره اما در عوض تولیدات ناخالص داخلی آمریکارو هم بگو..!
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
74
20
درود برحزب الله .جانم فدای سید حسن نصرالله
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
اکر اینقدر جانفشانی برو چرا داری شغارمیدی و دیگران را میخوای غرق کنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
65
16
با صحبتهای سید امریکا انگلیس بار دیگر در اتش سوخت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
بي مزه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
نه . ملت ایران را به آتش انداخت..................
حجت اله
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
46
24
الا ان حزب الله هم الغالبون
به کوری چشم منافقان و مستکبران وعده نصرت الهی محقق خواهد شد .
مشکل ما حمایت از حزب الله نیست . مشکل ما خودمان هستیم که فیش های حقوقی نجومی داریم . یعنی دزدان بیت المالیم .
محمود
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
15
54
خداوکیلی خودتونو مسخره کردید؟با وجود اینهمه نیرو سپاه ارتش بسیج اولا کسی جراعت نمیکنه به ایران دس درازی کنه دوم اگه بکنه اونی که کشور مارو نجات میده جوونای غیرتمند همین کشورن مثل جنگ تحمیلی نه عربای که دوستشونو با یه تشر میفروشن این پولو بیاین خرج ارتش و سپاه خودمون کنید ببینید چی میشه.جنگ تن به تن نیست که مرز بشناسه امریکا در ان واحد 100 درصد کل زمین رو میتونه با موشک بزنه ما باید پیاده تا مرزمون بریم؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
امریکا اگه میتونست ایران رو میزد شک نکن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
بصیرت...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
وقتي كسي نمي خواد ضعيف كشي كنه، دليل بر اين نيست كه نمي تونه
سعید
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
اگه نمی خواست ضعیف کشی کنه هواپیما مسافربری ایران رو نمی زد
اکبر از تبریز
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
سعید واقعا افق چشم انداز تو در همین حده..!!؟اگر جنگ بین ایران و آمریکا خدای نکرده رخ بده خیلی واضحه که در عرض چند هفته می تونه ایران رو تصرف کنه اما آمریکا از تعهدات بین المللی میترسه..!
صادق
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
5
65
بابا خدا بهتون اونقدر پول بده که درتمام دنیا خرج کنید فقط از سفره وجیب مردم خرج نکنید که عاقبت به خیری نداره!
پاسخ ها
س
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
آقایان اگر راست می گویند راه حلی برای پایان این جنگ خانمانسوز و کمک به طایفه علوی و شیعیان لبنان و عراق ارائه دهند.این کمکها فایده ای ندارد.بله دشمن قدر قدرت و بی رحم است ولی کار نشد ندارد.شماها که بر مسند امور هستید و حقوقهای کلان می گیرید (بخصوص وزارت خارجه) راه حل سیاسی پیدا کنید نه در زمان دولت قبل و نه در این زمان کاری نکردید.این چندر غاز کمک دردی را از درهای انان دوا نمی کند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
2
40
چه مطلبی رو فاش کرد هیچ کس نمی دونست !!!
پاسخ ها
اکبر از تبریز
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
هههه چه کنایه ای جالبی..!!!
بیکار مفلوک
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
5
52
زیربارمشکلات خم شد کمرمان خجالت بکشید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
ياد كتاب هاي كذايي تاريخ مان افتادم كه مدام در گوش مان مي خواندند آمريكا و انگليس مملكت را غارت مي كردند.
با فرض صحت، دو ابرقدرت مملكت را غارت كنند بهتر است يا گروه هاي بي اسم و رسم؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
اره بودجه حزب الله و سپاه قدس رو قطع کنن می دن به شما تا کمرت راست بشه ولی اون موقع ممکته دیگه سرت بلند نشه چون یا سر نداری
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
انقدر گوش به بی بی سی و صدای امریکا دادی که غارت مملکت رو بر فرض صحت می گذاری!!! واقعا رسانه هاشون فهم مردم ایران رو داغون کردن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
افكار شما نباشد هيچ جنگ و درگيري نخواهد بود و سري از تن جدا نخواهد شد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۴:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
جاااانان من اندوه لبنان کشششت ماراااا
بشکستتت داغ دیر یاسین پشتتتت مارااا
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
3
36
برای افزایش حقوق مستمری بگران هزار مکافات تا ده شاهی افزایش یابد بعد از کلی زحمت ومجاهدت ...ولی ...چراغیکه به خانه رواست به مسجد حراماست.
مهران
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
3
30
ما هم داریم یکی میشم مثل آمریکا .فرانسه روسیه...اونا هم اینجوری توجیه می کنن که به خاطر دفاع از منافع .ما هم میگیم دفاع از مکتب.ولی فرار نبود مابشیم مثل اونا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
اره قراره ما مثل عراق و افغانستان بشیم که مردانمان را بکشند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
شما با كي مي خواي از روي عقل و منطق صحبت كني؟ هر چي بگي اينا يك جوابي تو آستين شون دارند.
هادی
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
53
14
از اینکه مالیاتی که من میدم برای کمک به سید حسن مصرف بشه تا تودهنی بزنه به آدمکشی مثل اسراییل و داعش خوشحالم و افتخار میکنم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
آفرين بر بصيرت شما.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
من هم همینطور
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
مشخصه ماليات نميدي كه اين حرفو ميزني
اکبر از تبریز
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
هادی تو خوشحالی ولی من و امثال من به هیچ وجه راضی نیستیم اینو چیکار کنیم ...!؟از منفی هایی که کامنتت گرفته فک کنم متوجه حرفم بشی...!؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
8
38
با این حرفها مردم ابران را به تمسخر گرفت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
كاش به تمسخر مي گرفت. ايشون كه اصلا ما رو به رسميت نمي شناسه كه بخواد به تمسخر هم بگيره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
5
40
واقعا ماچه ملت بدبختي هستيم پولمون را ميديم كه امنيت داشته باشيم در جايي كه ميتونيم پول را تو كشور خودمون و خرج پيشرفت كشور بكنيم چرا اينا ميگم بر فرض حرف شما درست كه اونا برا ما ميجنگن و ما خرجش راميديم ولي وقتي ميبينيم همينا (عراق ، فلسطين ،..) كجاها ايران را كوچك كردن تو قطعنامه ها و...بر عليه ايران بودند واقعا تاسف ميخورم به اين چنين روزايي افتاديم
پاسخ ها
امنیت
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
من متاسفم چرا بعضیا انقدر تفکر ندارن شما که میگی به جای اینکه به اونا پول بدیم تو کشور خرج نکنیم هنوز نفهمیدی که حرف اول رو امنیت میزنه بعد پیشرفت وقتی امنیت نباشه بچه من نمیتونه بره بیرون درس بخونه عزیزم ، بعضی ها میگن امریکا ، خبر ندارن که اگر امریکا پول نداشته باشی نمیتونی زندگی کنی یعنی واقعا میمیری از گشنگی خیال کردی چرا از ثروت مند ها مالیات نمیگیرن و لی از فقیر ها صد برابر اصلا میدونید امریکا 25 میلیون نفر بیکار داره هان؟ بعد میگی امریکا عزیز من ایران به خاطر مذهبش که انقدر رو فشاره ایران الان تازه 35 ساله پا گرفته ، برید تحقیقاتون رو رو تاریخ ایران و شاه های بی عرضه که صد ها سال ایران رو به عقب انداختن بپرسید شما قدر نمیدونید امنیت یعنی چی ، ببینید تو قلب اروپا چطوری بمب گذاری میکنن امنیت ایران تو این شرایط جنگی منطقه یه نوع شاهکاره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
5
34
اين بيشتر به ايران ضربه زده تا لج امريكاييها را دراره چون الان افتاب امد دليل افتاب با اين اعترافات صريح عملا اب به اسياب دشمن ريخت ما حمايتشون ميكينيم مجبور نبود حمايت ايران را علني بگه واقعا هدفش چي بوده خدا ميدونه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
درود بر سید حسن نصرالله .
اسلام مشکانی
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
38
9
درودبیکران به سیدحسن نصرالله که همچوشیرچندین سال استکه جلودشمنان اسلام وانقلاب ایستاده است اگرقرارباشدکه به حرم مطهرحضرت زینب{س}بی احترامی شوداین ماایرانیان هستیم که ازهمه مردم جهان جلوتربایدبرخیزیم تابتوانیم جلواین دشمنان زالوصفت رابگیریم پول که ارزشی نداردپول رامیتوان بدست آوردامادین واسلام ........خدامیداند.......یا
احسان
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
7
38
ملت خودمون نون خشک گیرشون نمیاد دراین موقع باید به حزب الله وغیره کمک کنیم بازبااین حقوق های نجومی موندیم به کی از مشکلاتمون شکایت کنیم به خداوند پناه میبریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
جالبه که اکثر اونایی که حامی مدافعان حرم و حزب الله هستند از مردم جنوب شهر و قشر متوسط به پایین جامعه هستند و اونایی که هی نون خشک و بدبختی بدبختی مردم می کنند فیشا و درآمدهای آنچنانی از جیباشون در می یاد . ما که نمونه عینیشو دور و برمون داریم. مردم ایران دچار ناشکری شدن و امان از زمانی که خدا این امنیت و رفاه نسبی رو از ما بگیره
بله آقایان
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
امنیت واقعی امنیت روحی روانی هم هست نه اینکه اختلاسگران و دزدها و غارتگران بیت المال احساس امنیت کنند.
مارشال
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
26
1
ماپمل میدهیم در عوض حزب الله باید برای ما جون بدهد زیاد غم نخوریم بذار ببرند ولی برای ما بمیرند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۳:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
3
27
با احترامی که برای سیدحسن نصرالله قائلم
اما خیلی کار اشتباهی صورت داده
چون الان تعصبات مردم ایران را برانگیخته کرده
ازدیروز بعد از نقل این موضوع از زبان خودش
دو تا قائله بزرگ را راه انداخته
یکی مسئله ضد انقلاب برای بیشتر مانور کردن روی اذهان داخلی ایران
یکی هم مسئله فضای مجازی که از بعد از سخنرانیش مثل بمب ترکیده و همه دارند اعتراض میکنند
و خودم شاهد بودم که از هم سوال می کردند دیدید که آخر خودش اعلام کرد چه کمکهای بهشون میشه درصورتی که مردم و جوانان خودمان مشکل دارند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
بايد مثل قبل در خفا به ايشون كمك مي شد و حكومت هم كمك به ايشان را انكار مي كرد.
حسن
Iran, Islamic Republic of
۰۴:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
4
22
پس چرا به تالشهای اونور مرز در خاک آذر باییجان کسی توجهی نمی کنه مگر نه اینکه اینها هم شیعه ان چرا آذر باییجان اونها را تو خفقان قرار داده و هر کاری دلش می خواهد می کند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
آنها شيعه بي بصيرت هستند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
اونا عرضه ندارند اسرائیل اومده تو مملکتشون پایگاه زده شیعیان و مردم جنوب لبنان انقدر بدبختی و جنگ و خونریزی کشیدن و شهید دادن تا الان این شدن و ارزش سرمایه گذاری دارن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
الان چي شدند مثلا؟! غير از يك مملكت بدبخت جنگ زده؟!
ولي آذربايجان الان يكي از ثروتمندترين و مرفه ترين كشورهاست و در سايه آن قدرت نظامي اش هم افزايش چشمگيري يافته. مصداقش هم درگيري هاي اخيرشان با ارمنستان بود كه ارتش ارامنه را تارومار كرد. چي ميگي داش؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
همش تقصره امریکا اگه امریکا نابود میشد همه مشکلاتمون حل میشد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
7
28
هر جا که بازوهای ما باشند، آنجا وطن ماست!!!!!!!!!!!!!!! بازوهاي شما چقدر كوتاهند كه تا سيستان و بلوچستان نمي رسند. آنوقت يهو دراز مي‌شوند و تا هر جا كه به صلاحتان است مي‌رسند!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
تروريست هاي پژاك هم دقيقا همين استدلال را دارند كه در خاك آذربايجان مشغول شرارت هستند.
ره گذر
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
24
10
حمایت از مظلوم در هر نقطه دنیا که باشد پسندیده است. خواه در کشور خودمان باشد خواه در سرزمین دیگر.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
اگر مظلوم مورد نظرت بشار اسد است که حرفی نیست ولی اگر منظورت مردم مظلوم است که حرف برای اثبات این دروغ بسیار است.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
به فکر مظلومان داخلی هم باشید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
9
24
خودمان نمي توانيم از خود دفاع كنيم و حزب الله از ما دفاع مي كند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
اگر در مرزهای خودمان بخواهیم دفاع کنیم کلی هزینه جانی و مالی باید بدهیم . قطعا به صرفه این است که بیرون از مرزها دامنه امنیتی خودمان را گسترش دهیم. حتما باید خرمشهر اشغال بشه تا لشگر لشگر راه بیفتند برن انقدر شهید و ناموس و خاک بدیم و خودمون از خودمون دفاع کنیم!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
به ديگران فحش ندهيد و در امور داخلي شان دخالت نكنيد كسي كاري به كارتان ندارد
abbas
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
9
32
همه اینها خیانت به ایران و ایرانی است
سید
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
12
17
مشکلات مالی مملکت ما بیشتر بخاطر سوء مدیریت و ناپاک بودن دست بعضی از مدیرانمونه که باید اصلاح بشه وگرنه کمکی که به حزب الله میشه اگه نشه هم دردی از داخل دوا نمیکنه و میره تو جیب امثال خاوریها یا تو ریخت و پاشها هدر میره
میلاد
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
7
30
چراغی که به خانه رواست،به مسجد حرام است.
سی ساالمه و معلم رسمی این مملکت انقد فشار مالی روم زیاده که هنوز نتونستم تشکیل خانواده بدم...تازه من جوون تحصیل کرده و شاغل دولتی این کشورم وای به حال بقیه...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
شما بی عرضه تشریف دارید
اکبر از تبریز
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
ناشناس 14:59 بی کیافتی خودتو به کسی نسبت نده ... تویی که به یک فرهنگی چنین گستاخی هایی می کنی چه انتظار از تو که واقعیات جامعه رو درک کنی.نه میلاد بلکه همه جوونای این کشور زیر بیکاری و بی پولی دارن له میشن منه 27 ساله هنوز شغل ثابتی گیر نیاوردم که بخوام پول پس انداز کنم و بعدش ازدواج کنم.!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
عرضه دزدی ندارد ؟؟؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
25
11
کاش همه بفهمیم که دشمنی آمریکا با شخص و گروه خاصی نیست امریکا و حامیان و نوچه هاش مثل عربستان و ترکیه و ......فقط و فقط به فکر نابودی اسلام و قران هستند.....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
واقعا خجالت نمي كشي؟ چه هدفي رو دنبال مي كني؟ اين مزخرفات چه دردي از شما دوا مي كنه؟ كل دنيا اسلام را با عربستان و تركيه مي شناسند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
تو خجالت بکش
اکبر از تبریز
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
ناشناس 10:07 تو هنوز نفهمیدی دشمن و دوستت کیه به نظرت میشه تو ذهن تو فرو کرد که نباید به حزب الله کمک کرد..!؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
27
12
درود بر سید حسن مرگ بر مزدوران اسرائیلی بعضی هایی که از حمایت از حزب الله ناراحتن وقتی بعضی از این آقا زاده ها رو هم میگیرن ناتراحت میشن مشکل ما رانت خواری داخلی است نه حمایت کردن از حزب الله
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
1
13
چه ربطی به رانت داشت
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
1
16
مشکل ما به نظر یک جانبه نگری است، ضمن کمک خارجی باید چشمی هم به داخل داشته باشیم ملت فقط در زمان انتخابات و تظاهرات نباید مورد توجه قرار گیرند، هر چقدر هم که در خارج حامی داشته باشیم، داخل درست نشود، مشکل حل نمی شود.
اختلاس، دزدی، پارت بازی، رشوه گیری، کم کاری ادارات، کاغذ بازی، آقازاده پروری، قاچاق، اعتیاد، بیماری های مختلف، محیط زیست، کشاورزی و صنعت ما همه همه مشکل دار هستند، تازمانی که در مشکلات داخلی مانده ایم نمی توانیم در خارج کاری بکنیم. این موارد است که باعث می شود وزیر خارجه یک دولت عربی می گوید که ایران به جای دخالت در امور داخلی ما مشکلات خودش را حل کند!!!!
برای ایرانی که می خواهد الگوی جهانی بشود این موارد خطرناک است.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
2
25
اينهمه تلاش كرديم كمك ها مخفيانه باقي بماند نصرالله همه رشته ها را پنبه كرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
احتمالا با اطلاع تهران بوده وگرنه ایشان همینطوری کاری نمی کند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
بدون اطلاع تهران آب نمي خورد
ilvhi
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
4
24
آقا حقوق یک میلیونی ما رو هم ده میلیون کنید من خودم اعلام میکنم یده میلیون حقوق می گیرم بالاخره یک سفره ای باز شده دور هم داریم می خوریم دیگه جون من به داخلیها بیشتر بدید آخه سزاوارتره ممنون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
من جاي رئيس ات بودم، همان حقوق يك ميليوني ات را هم قطع مي كردم.
اکبر از تبریز
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
ناشناس 13:06 من اگر جای رئیس تو بودم اصلا به تو شغلی نمی دادم تا حال این جوونای بد بخت مملکت رو بهتر درک کنی..!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
5
25
این کمکها دردی رو دوا نمیکنه بهتره به فکر راحل سیاسی باشیدکه همه در ارامش و صلح زندگی کنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
جاهل بي بصيرت.
اوهوم
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
تو با بصیرتی بگو چکار باید بکنیم؟فقط حرف نزن و بعد برو کنر گود بنشین و زحمت و دردسرش را بینداز گردن شیعیان
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
تو اگر بصيرت داشتي مي فهميدي آرامش منطقه به ضرر ماست و ما نبايد اجازه دهيم منطقه روي آرامش ببيند. امنيت ملي ما در گرو اغتشاش در منطقه است نه آرامش و صلح مورد نظر حضرت عالي
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
ساده ای
محسن رجبی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
6
25
با سلام از پول بیت المال که مال همه هست داره به یه گروه خارجی کمک میشه تازه بعد از ؟ سال رو شده من که به نوبه خودم کاملا مخالفم و اصلا راضی نیستم . با احترام به نظرات موافق کمک پیشنهاد همه پرسی در خصوص ادامه روند کمک های فعلی به گروه های خارجی رو دارم نتیجه همه پرسی رو هم که همه می دونند...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
کاملا ساده لوحانه . خوبه امنیت مملکت رو بدن امسال شما که فقط به فکر نون خشک سفره ات هستی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
البته اصلاح می کنم امثال
یک شهروند
| Iran, Islamic Republic of |
۰۴:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
فقط موندم این مملکت ما چقدر کوته فکر داره /ببین عزیزم من شما رو راهنمایی میکنم اینی که الان در امنیت و رفاه ارامش زندگی میکنی ینی چی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
7
20
اولش فکر کردن خبر در مورد سید حسن خودمونه! بعد دیدم نه اون عربه رو میگید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
اولین نژادپرست عالم شیطان است
ه
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
گرگهای خاکستری و داعش چطور؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
24
8
ماراضي هستيم اگر مراجع صلاح بدانند ازوجوهات شرعي كه پرداخت مي كنيم هم به اين سيد بزرگوار كمك شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
مراجع صلاح مي دونند تو اقدام كن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
از اینجا مایه نمیگذارند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
13
1
ناشناس عزيز مراجع را وارد سياست نكن البته مراجع محترم ما آخرتشان را به سياست نمي فروشند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
حرف مفت نزن. اگر قرار بود مراجع وارد سياست نشوند، انقلاب ما بي معني بود و شما عمدا اين حرف ها را مطرح مي كني تا القا كني دين از سياست جداست
اکبر از تبریز
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
ناشناس 15:25 باریک الله
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
5
21
داستان به فیلم وسترن: یه عده آدم کش با هم یه تیم تشکیل دادن و هر روز به یه شهر حمله می کردن و غنیمت می گرفتن بعد چند وقت مردم شهر تصمیم گرفتن برا اینکه امنیت داشته باشن نیرو اجیر کنن خلاصه کلی نیرو اجیر کردن و غنیمتی رو که قبلش میدادن به آدم کش ها میدادن به نیروهایی اجیر کرده بودن نهایتا به این نتیجه رسیدن که همون آش و همون کاسه اس تصمیم گرفتن خودشون از خودشون دفاع کنن و این شد پیروز شدن ....مردم مظلوم:ایران__ آدم کش ها:آمریکا و اسراییل و داعش و..‌ __نیروهای اجیر شده: حزب الله و مقاومت و...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
اشتباه مثبت دادم. با این فرق که باید خاک و زمان و خون و شهید و ناموس بدی و از خودت دفاع کنی و این قطعا هزینه جانی و مالی و امنیتی بیشتری برای مملکت دارد.
Aziz
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
کلنگ ازاسمان افتاد نشکست
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
13
13
یکم بیشتر تامل کنیم
1)پولی که به لبنان و سوریه و بقیه میدن بودجه نظامی مملکته نه چیزه دیگری دوست من اگه اون پول رو به اونا ندن مسلما به من و تو هم نمیدن و باید صرف خرید ادوات نظامی دست چندم و بدرد نخور غربی و روسی بشن
2)هر دستگاهی وظیفه خاص خودش رو داره وظیفه دفاع و تامین امنیت بر عهده ارتش و سپاهه و وظیفه ابادانی بر عهده سایر وزارت خانه ها و نهادها پس ربطش ندین به همدبگه
3) دولت برای همه کارها پول داره البته اگه حقوق مدیران بزاره پس به جای اینکه یکسره به کسایی گیر بدین که دارن کارشون رو درست انجام میدن دادتون رو سر بی عرضه ها و ترسو ها خالی کنین
دردمند
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
4
15
امريكا هم الان اعلام كرد تا ايران دست از حمايت تروريست بر نداره تحريم ها باقي ميمونه.ميدوني چيه از سهميه پول نفت ما نيزنن ميدن ب يكي ديگه.مردم رو از ي جنگ علكي ميترسونن.حالا اين حرف رو اين زده ماااا بايد تاوون پس بديم.اصن هررر چي پول هست بدين،اين دشمني با مردم ايرانه،
ناشناس
Canada
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
4
13
مخالفان محترم کمک به حزب الله .فکر خراب وخرافاتی هرگز درست نمیشه خودتونو خسته نکنید.
بهی
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
10
13
نظر همه دوستان قابل احترام ولی مثل اینکه اصلا حواستون نیست ما کجاییم و چه دشمنانی داریم یه امنیت داخلی داریم ک تقریبا نشات گرفته از امنیتی هست ک تو خارج از کشور برای خودمون داریم درست میکنیم ک بیشتر این کارو حزب الله داره انجام میده. واقعا همه چیز رو بدون هزینه مالی و جانی میخواید!!!!
پاسخ ها
abbas
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
توهم دشمن
اکبر از تبریز
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
این پول مردمه این کشوره و باید مردم این کشور در موردش تصمیم بگیرن..!!!
دکتر سید اهل اینترنت
Iran, Islamic Republic of
۰۳:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
1
18
توجیه برای همه چیز ممکنه اما یک چیز توجیه نداره .کشور من و تو 18 درصد ثروت دنیا را داره جمیعت ما کمتر از یک درصد کل جمیعت دنیا .ایا لایق اینگونه زندگی کردنیم.افسوس زندگی تکرار ندارد .با این درد چه کنیم .عوارض و مالیات گرانی فیش حقوقی مسئولین قبول .ولی این همه معتادو بیکارو مجردهای پیرو و ...را کجا دلمان بگذاریم
سید اهل اینترنت و انترنت
Iran, Islamic Republic of
۰۳:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
1
17
توجیه برای همه چیز ممکنه اما یک چیز توجیه نداره .کشور من و تو 18 درصد ثروت دنیا را داره جمیعت ما کمتر از یک درصد کل جمیعت دنیا .ایا لایق اینگونه زندگی کردنیم.افسوس زندگی تکرار ندارد .با این درد چه کنیم .عوارض و مالیات بدهیم .بیخود بحث کنیم به جمیعتی ظلم بشه عده زیادی معتاد بشن جوان ها بیکار بمانند .دخترا پیر بشند . به هیچی مربوط نیست .
پاسخ ها
امیر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
18 درصد ثروت دنیا؟ اسنادشم موجوده حتماً؟
اکبر از تبریز
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
سید اهل اینترنت ایول به کامنتت واقعا گل گفتی به کوری چشم بد خواهات..!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۵:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
2
11
چرا>>>؟؟؟
خب بیشتر میخاد!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
12
25
فهميدم مردم ايران حق دارن شعار نه غزه نه لبنان سر بدن.
پاسخ ها
110
| - |
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
از طرف مردم حرف ميزني؟؟؟؟؟؟؟/
شعاردهندگان سرمايه هاي اسرائيل ونتانياهو بودن كه ملت ايران 9 دي جوابشان را دادن.
اکبر از تبریز
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
110 از طرف مردم حرف نمی زنه از طرف دل مردم حرف میزنه در ضمن از منفی و مثبت ها مشخصه کی جواب کی رو داده..!!
110
-
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
11
11
باسلام وعرض ادب حضور هموطناي عزيز
دو ديدگاه متفاوت كه هركسي براي دلايل قانع كننده اي داره
ولي اينرا بدونيم اين كشور تحت ولايت ولي فقيهي است كه با اين همه دشمن خارجي وخائن داخلي تونسته اين امنيت را در منطقه اي از جهان كه تماما آتش وخون است ايجاد بكنه.
كشورمصر وعراق نمونه خوبي است كه ارتش قوي داشتند ولي نتونستند ايجاد امنيت بكنند
كشور تونس وليبي وافغانستان وتركيه و بحرين كاري با استكبار نداشتند ولي آيا دشمن ولشون كرده؟
وجود دشمن توهم نيست ازاول دنيا تا آخر آن باطل دشمن حق است وظلمت دشمن نور واين دشمن 24 ساعته نقشه داره طرح داره . كار دشمن دشمنيه ولي عقل وشرع ومنطق وعرف ميگه بايد طرح ونقشه اي در مقابل دشمن داشته باشي .
حزب الله يك نيروي ايراني است در مقابل دشمن خونخوار هزينه آن مثل ارتش وسپاه وبسيج جزء بودجه نظامي كشوره وربطي به ديگر مشكلات اقتصادي كشور نداره مشكلات اقتصادي وبيكاري و اعتياد 80درصدش سوء مديريت مسئولين است كه حرف رهبرشون را جدي نمي گيرن بعداز سالها متوجه ميشند كا اين جدي نگرفتن مشكل ايجاد كرده.
دشمن داعش ايجاد كرده وهابيت ايجاد كرده بهائيت ايجاد كرده تشيع لندني وتسنن آمريكائي ايجاد كرده ما چرا در مقابلش منفعل باشيم كه اگر نبود رهنمود هاي ولي فقيه الان بايد در همدان وتهران با آنها در گير ميشديم .
در آخر اينكه اين كمك با نظر ولي فقيه است كه همو نائب امام زمان (عج) است وولايت مداري حكم ميكنه كه چشم به امر رهبري باشيم.
پايدار باشيد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
4
8
من فکر کردم سید حسن حودمونه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
5
6
چرا بقیه اش را نمی نویسی پس همه را سانسور می کنی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
5
3
خخخخخخخخخخخخخخ هههههههههههههههههه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
5
1
خختخخخخخخخخخخخخخخخ هههههههههه
فرهاد
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
18
7
درودبرحزب الله لبنان ومحورمقاومت که بخشی ازخطوط دفاعی ماعلیه دشمنان تکفیری صهیونیستی راتشکیل میدهند البته این خطوط دفاعی که امنیت مارودربرابرتروریست برقرارمیکنه هزینه داره یادمون باشه درسایه ی امنیت آبی خاکی وهوایی رشداقتصادی وسرمایه گذاری خارجی تامین میشه وتوریست واردکشورمیشه که درامدسرشاری میتونه برای ماداشته باشه الان یه نگاهی به ترکیه بندازیدامنیتش توسط تروریست خدشه دارشده وتوریست خودشوداره ازدست میده به موازات اون بورس هم آسیب میبینه رشداقتصادیش نزول میکنه سرمایه گذاری خارجی کمترمیشه روزبه روزوخیلی بلایای دیگه که داره دامنگیرترکیه میشه چرا؟؟؟؟چون امنیتش ضعیف شده بسترلازم برای رشدوشکوفایی هرکشوری برقراری امنیت آبی خاکی وهوایی است درسایه ی این امنیت واقتداریه کشورمیتونه به رشدوشکوفایی اقتصادی استواری برسه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
1
10
مردم در سالهای فبل رسانه نبود اگر هم بود سانسور میشد همه فهمیدند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
0
8
چرندیات دهه شصتی نوشتی فردا !!!
خدا یه پولی به من بده ، یه عقلی به تو و اونهایی که خیال می کنند عرب جماعت از دشمنی با ایرانی دست برخوهد داشت
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
0
5
ما همین که با اختلاسگرای مملکتمون مثه یه دزد برخورد بکنیم همون دزدی که توی شیراز و مشهدو جای دیگه قاضی شهر دستور قطع دست و انگشتانشونو صادر کرد راضی هستیم! امریکا دشمن ماست قبول ولی این همه مدیر و مسئول فاسدو دزدو کجای دلمون بزاریم. کاش به همون جدیتی که با تخم مرغ دزد برخورد میشه با شتر مرغ دزد هم برخورد میشد.
مجید حسنی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
5
0
حادثه در سوریه از زبان مدافع حرم:
بین داعش و سوری ها می جنگیدیم. قرار بود سوری ها فقط از ما حمایت کنند تا از پشت غافلگیر نشیم که ناگهان دیدیم از دوجبهه پشت و روبرو مورد هدف گلوله ایم و سوری ها هیچ اطلاعی نداده بودند و با اولین حمله داعش فرار کردند.
دوست بینوا هم که تمام گروهانشون از بین رفته بود دچار سوختگی تمام بدن و اصابت چند گلوله شده بود و حالا برای تمام عمر نابینا و فلج....
از مخالفین حضور ایران در سوریه و لبنان می پرسم...
داعش سط سه ماه از تمام سوریه و بغداد عبور کرده بود که ایران وارد جنگ شد...حالا بفرمایید وقتی بیش از 1000 کیلیومتر رو توی سه ماه گرفته فاصله 500 کیلومتر باقی مانده تا مرز ایران چند روزه طی میشه؟
حزب الله و ایران برای هم نمی جنگند بلکه کنار هم می جنگند وگر نه امروز حزب الله نابود شده بود و ما داشتیم توی ایران با داعش می جنگیدیم...
درخواستی از دوستان دارم:
تکلیف برخی روشنه.مقیم لندن و هامبورگ و نیویورک و لس انجلسند.اگر جنگ بشه هرگز اسلحه دست نمی گیرند وتیری نمی خورند . و فقط من و شماییم که دوباره صدای موشکهای امثال صدام توی گوشمون و روی تنمونه پس هرگز خواسته دشمنان خودتون رو تکرار نکنید.
اگر جنگ با داعش به ایران می رسید (که طی سه ماه تقریبا رسید) باید هزاران برابر هزینه می کردیم.درد برخی از کمک هزینه ایران به حزب الله نیست بلکه مشکلشون زیر گلوله نبودن من و شماست..
یاعلی...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
0
3
حالا ماپرسنل پلیس امنیت جانی ندارند ما هم امنیت مالی نداریم ترکیه بدون نفت اقتصادش از ما بالاتر است
عباس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
7
0
ترس آمریکا و اسرائیل از امام زمانه . از شیعست.کشور مام چون کشور امام زمانیه در راستای ظهور امام زمان داره پیش میره و یکی از این کارا تقویت شیعه در جهانه.انشالله که حضور نزدیک است با وجود این اتفاقت جهان.درود بر رهبر
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
0
3
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
0
3
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
1
3
جنوب شهر که طرفدار جنگند می روند جنگ ماهی200میلیون می گیرند چرا مدافع نباشند
پاسخ ها
افشین
| United States |
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
ناشناس جان این چیزی که شما میگید دروغه و خیلی از ادما حاضرن واسه رفتن پول هم پرداخت کنن همه که مثل شما نیستن ولی اگه چنین چیری هستش شما هم پاشو برو 200 میلیونت رو بگیر کسی که جلوی شما رو نگرفته ببخشید انگار شما شمال شهرید و طرفدار جنگ نیستی شما برو با هاشون مذاکره کن و اینم بگم تا زمانی که شما و امثال شما حتی مردم شهر خودشون رو اینطوری به شمال و جنوب تقسیم میکنن وضعیت کشور از این بهتر نمیشه
رحیمی
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
7
0
اینجا ایران است و سرزمین مردم با ایمان . به هر که بخواهیم کمک می کنیم .

درود بر سید حسن نصر الله
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
3
6
فردا سه تا منفی مینویسی بقیه مثبی تا افکار مردم را عوض کنی7اسفند دلیر روشنی است از بیداری مردم چرا نظر مارا درج نمیکنی آقازاده معلوم از حقوق های نجومی هم بالاتر می گیری
ناشناس1
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
19
3
چیه یه چیزی یاد گرفتین چراغی که به خونه رواست.مابه حزب الله کمک میکنیم به خاطرخودمونه برا همینه الان عربستان و امریکا و... به تلاطم افتادن تا تحریممون کنن .میترسن میترسن.یکم شل اومدیم جیبوتی داشت برامون شاخ و شونه میکشید الان امریکا ازمون میترسه.امنیت داریم امنیت.دزدی نکنن مسئولامون جوونامون بیکارنمیمونن.مسئولامون باید درست باشن
پاسخ ها
اهم
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
اونایی که انقد طرف دار حزب الله هستن چرا نمیرن اونجا
Ali
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
6
3
اگه امروز "پول " ندی.....
فردا باید هم "پول " بدی هم "جون ".....
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
3
7
رسما اعلام شدن کمک حزب ا... از ایران اصلا کار درستی نیوده و با این کار مجوز ضبط بیشتر اموال را در خارج داده می شود.
ناشناس
Afghanistan
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
4
4
دوستان عزیز یک مسئله را ندیده گرفتید ما حالا در ایران دو دولت داریم یک دولت میخواهد با جامعه جهانی ارتباط گرمی داشته باشد و به وسیله دیپلماسسی مشکلات و تحریمها را حل کند که یک کمی در مورد قراردادخرید هواپیماهای بوئینگ موفق بود که زمینه ساز قراردادهای دیگر با دیگر شرکا میشد دولت دیگر ما که خود را مستقل از تمام جهان میداندو منافع خود رابا شاخ به شاخ شدن با تمام دنیا میبیند خواست به تمام دنیا نشان بدهد که ما کاری را میکنیم که شما نمیخواهید راه ما برپایه عقایدی است که خودما ان را درست میکنیم تائید میکنیم و اجراهم میکنیم اون دولت که شما میخواهد نه قدرت اجرائیوی دارد نه قدرت ایستادگی در مقابل ما
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
13
4
نووووووووووووش جونت سید حسن
هم وطن
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
0
13
سلام بر ایران وطنم پاره طنم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
2
7
من فکر می کنم دشمن فرضی ساختن زیاد هم سخت نیست این عربها از هر چه به ما دشمن تر هستند از عراق لبنان فلسطین سوریهتاکنون چند نفر از ما توسط اسراییل وامریکا کشته شدن چند نفر توسط عربها تا بود دشمنی بین عرب با ما
Ali
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
9
1
اگه امروز "پول " ندی.....
فردا باید هم "پول " بدی هم "جون ".....
محمد جواد فاتح
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
9
0
به نظر من کار برای همه وجود داره اونایی که میگن بیکاری جامعه رو فرا گرفته باید عرض کنم اگه زحمت به خودشون کمی همت به خرج بدن کار براشون وجود داره کار نمیاد درخونمون ما باید بریم دنبالش....اما در مورد این تحلیل خبری باید بگم اقایونی که مخالف هستید اگه صدای یه گلوله رو بشنوید صد تا سوراخ میگردید تا خودتون پنهون میکنید اگه ما امروز تو این کشورها سرمایه گداری نکنیم فردا دست دشمنه اونموقع خربیار باقالی بار کن انقدرم نگید امریکا عله بله یادتون بیارید ما تو دوران قدیم چه بودیم اگه لازم باشه باید تا اروپا پیش بریم ومرزهامون گسترش بدیم اونوقت ملت قوی داریم
کروش کبیر
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
3
8
سرویس اجتماعی فردا؛ محمود مقامی: خراسان جنوبی به عنوان سومین استان پهناور کشور این روزها با خشکسالی هجده ساله دست و پنجه نرم می‌کند.

این استان با جمعیتی بالغ بر 790 هزار نفر و همچنین 333 کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان با مسئله مهاجرت مردم از روستاها و یا از شهرها به نقاط مختلف کشور مواجه است. کم آبی و خشک شدن قنوات اصلی‌ترین مسئله‌ایی است که سبب شده تا کشاورزی در روستاها نابود شود و دیگر زمینه زندگی در آنجا فراهم نباشد.

خالی از سکنه شدن 1850 روستای خراسان جنوبی

این روزها خبرهای ناگواری از خالی شدن روستاها از سکنه به گوش می‌رسد به‌طوری که استاندار سابق خراسان جنوبی در خردادماه امسال در شورای مدیریت بحران استان اظهار می کند که اکنون 1850 روستای استان به دلیل 17 سال خشکسالی، کمبود آب و نبود اشتغال خالی از سکنه شده است.

این موضوع در حالی است که بحران کم آبی در مناطق شرقی ایران از یک دهه قبل قابل پیش‌بینی بوده است به‌طوریکه برمبنای گزارش‌های دریافتی پروفسور گنجی پدر علم جغرافیای نوین که از نخبگان خراسان جنوبی است طی سال‌های قبل هشدارهای لازم را در خصوص مدیریت آب و بحران آب مسائلی را به مسئولین گوش زد کرده است .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
0
9
واقعا مسیولین دستشون درد نکنه دارن زحمت میکشن پول از جیب ملت ایران بزور میکشن بیرون میدن به کشورای دیگه. بعد منو امثال من با 35 سال سن زنو بچه دار باید بیکار باشم . بیمه نداشته باشم. خدا جوابشونو بده. از گلوی بچه من دارن میکشن بیرون. بدن به عربا. اونم از حقوقای چند صد میلیونی مدیرا . خب دیگه حال میکنن با پول بیت المال. این همه توی کشور خودمون فقیر بیپول دارم مستاجر داریم اونا بزن تو لبنان آپارتمان بسازن . مجانی بدن ملت لبنان استفاده کنن. ما خودمون بیایم با 50 متر خونه ماهی فلان قدر اجاره بدیم. ای بابا ول کن واسه کی دارم درد دل میکنم. کو گوش شنوا.....
پاسخ ها
اکبر از تبریز
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
خدا به دادمون برسه داداش. این مشکل تو نیست مشکل همه جامعه هست..!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
0
7
اينقدر متفكريم كه اصل سوال رو گم ميكنيم
سوال اين نيست كه چرا ايران از حزب الله حمايت ميكنه
سوال اينه كه چرا اين حمايت حالا ديگه شفاف و علني اعلام شد؟
خسن نصرالله كه بدون اجازه تامين كنندگان مالي خودش حرف نميزنه
اين دستور ايران بوده كه توي اين مقطع علنا اعلام كن ما داريم حمايتت ميكنيم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
3
6
به نظر من حسن نصر ال با این حرفش می خواست بگه مردم ایران چه کاره اند ؟انگار مردم مظلوم ما را مسخره می کرد.اه وصد وای بر فقر کشورم که ته شادیمان خوردن یک ساندویچ فلافل است خدای بالای سر برای روز جزا شاهد می گیرم.
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
6
0
سخن کاربر علی به منفی باف ها چه سنجیده بود اگر الان پول برای اداره جنگ با داعش و اسرائیل ندی در آینده هم پول و هم جون را باید بدی
پاسخ ها
اکبر از تبریز
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
کدوم اسرائیلی..!؟ عراق و اعراب تو جنگ هشت ساله چند نفر از جوونای کشورت رو کشته..؟بحث بحث دشمنی اسرائیل با ایران نیست بحث چیزای دیگه ای هستش..!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
0
5
هستند کسایی که به حقوق ماهیانه صدهزارتومنی کمیته امداد دارند زندگی روسرمیکنند وبا هزار مشقت دارند بافقر دست وپنجه نرم میکنند..باز هم خداخیرشون بده یه سازمان هست که به محرومان برسه و نذاره فقیرا از گرسنگی بمیرن ولی حیف و صدحیف که ما نمیفهمیم چکارمیکنیم و نمیدونیم آخرش به کجا ختم میشه با این سیاست های .........جانم فدای ایران و مردم مظلوم و صبورش مردم مظلوم و ......صبورش!!!
عاشقان ولایت
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
6
1
درود بر سید حسن نصر الله دبیر کل حزب الله لبنان---تاریخ به وجود همچنین بزرگ مردانی افتخار میکنه
پاسخ ها
اکبر از تبریز
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
تاریخ به تو هم افتخار میکنه ...!!!!!!!!!
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
6
1
هر کس دراین باره از حزب اله حمایت نکند مطمئن باشد شیعه نیست ولی من شخصاً پیشنهاد می دهم که با رضایت افراد مبلغی به عنوان کمک به حزب اله درتمام دنیا مخصوصاً حزب اله لبنان از فیش حقوقی ما کسر شود(با کد مخصوصی ) چون خداوکیل فقط همان داریم درقیامت. دورد خدا برشیر محمد شیعه سید حسن نصراله قهرمان قهرمانان جهان.ما به وجود سید حسن نصراله افتخار می کنیم چون خط مقدم جبهه های اسلام ناب با کفار دردستان اوست طول عمر بابرکت برایش از خدامند منان خواستاریم
پاسخ ها
ابوالفضل
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
فتوای جدید هم رسید
امید
-
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
4
0
با سلام در علم اقتصاد این کار ایران سرمایه گذاری محسوب میشود نه هزینه.لازم به ذکر است کشورهای مختلف در حال حاضر اقدام به ساخت پایگاه نظامی در نقاط خارج از مرز کشور خود صرفا جهت ایجاد قدرت بازدارنگی میکنند .البته باید در ارامش کامل پاسخ منتقدین را نیز داد .به نظرم مشکلات اقتصادی و وجود بیکاری ربطی به سرمایه گذارهای امنیتی ندارد
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
0
1
اینکه ایران حزب ال... روحمایت کنه یا سید حسن پشت تریبون اعلام میکنه که از ایران داره حمایت میشه این سیاست امریکا هس.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
0
2
با همین توجیهات گند کشیدین.
اکبر از تبریز
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
1
9
نظر سنجی >>>>
دوستانی که می خوان حمایت های پولی ایران به حزب الله ادامه پیدا کنه و این پول بیت المال به جیب حزب الله ریخته بشه منفی بدن...

دوستانی هم که نمی خوان ایران به حزب الله کمک مالی کنه و پول مردم خرج مردم خود ایران بشه و پول بیت المال خرج فقرای کشور ایران بشه لطفا مثبت بدن ...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
1
5
سید حسن حرفی درستی نزده با این حرفش مجکومیت مادرذ حوامع بین المللی و مصادره اموالمان راحتر می شود
رضا
Sweden
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
0
3
سلام دوستان متاسفانه ما که در خارج هستیم و میبینیم دولتها چه امکاناتی در اختیار مردم میگذارند بهتر درک داریم از مقایسه دولتها.. و خبرهای داغ روز.. الان تمام پیامها رو خوندم کسانی که موافق هستند با کمک به نیروهای غیر ایراتی مشخص است یا ایرانی نیستند و یا از گروهی مشخص که ایران برای اونها ارزش نداره وابسته هستند... ایران اقتصاد فلج داره ولی ملت قانع که چشم بر راحتی بسته اند و عادت کردن بد و سخت زندگی کنند... امید وارم پیام من رو چاپ کنید..
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۴:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
2
2
خداوندا خودت به داد ما برس اینجا شدیم خیریه ایتام عرب درحالی که 25درصد جوانان بیکارند و توان ازدواج ندارند یعنی نمیتوانند زندگی کنند واقعا با این همه ثروقت با این همه منابع باید خود را با افغانستان مقایسه کنیم بارالهی خودت معجزه کن مشکلات از حدومرض گذشت .لبیک یاخامنه ای لبیک یاحسین است.
روح الله
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
1
3
خیلی کار غلطی بود ودر دنیا به ضرر ایران تمام می شود
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
5
1
عزیزان بیکاری و فقر در همه جا هست حالا یکی کم یکی زیاد ما از بسیا ر مسایلی که بشت برده هست خبر نداریم حزب الله و حوثی بازوها ی ایرانن اطلاعات منطقه و نقاط ضعف وقوی دشمنر ا بما میدهند مهره وبیچی که میشود با اچار باز کرد چرا فشار به ذستمان بیاوریم و خودمان ا زخمی کنیم ما به انها کمک نمیکنیم به خودمان کمک میکنیم هرکجالازم باشد انها ابزار فشار ما علیه دشمنان هستن توجه کنید توجه کنید امریکا واسراییل برای رسیدن بما اول باید از سد حزب الله و حماس بگزرند وعربستان سعودی از حوثی ها
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
5
1
دفاع از نیروهای مقاومت دفاع از خودمان است هزینه های واقعی دزدی های میلیاردی که در مملکت میشود باید جلوی این دزدی ها را گرفت با قانون کشور چین اخرزمان است دعا کنیم برای فرج اقا امام زمان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
اونوقت حتما دست های خودمون کجه که نمیتونیم دفاع کنیم

دزد تو ایران زیاده و این رو من نمیگم بلکه آمار اختلاس میگه
بماند نود ونه درصدشون کشف و رسانه ای نشده
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
1
4
چه نیازی هست با دنیا دشمن باشیم
پاسخ ها
ییی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
از شکم سیری هست وگرنه قرآن در سوره عنکبوت فرمان داده تا مسلمانان با اهل کتاب زندگی مسالمت آمیز داشته باشند
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
1
3
چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است .
politic
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
3
0
یا گرگ باش یا گوسفند.
حد وسط هم بگیری آخر مجبورت می کنند یکی از این دو باشی.
شوروی در سال 1992 گفت بس است،دیگر نمی خواهیم گرگ باشیم ولی به خفت افتادند.
این منطق جهان است و زمانی می توانی کمی آن را تغییر دهی که قدرت بلامنازع باشی.
ما با حزب الله و یمن و عراق است که گرگیم و اگر نه هر روز با صدای دلنشین انفجار بمب از خواب بر می خواستیم.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
0
4
اصلا موضوع کاملا روشن هستش ما داریم خودمونو از یک چیز الکی میترسونیم . تو کشور های همسایه با دشمن میجنگیم که تو کشور خودمون ارامش داشته باشیم؟ ارامش داشتن فقط این نیست که بهت بمب اصابت نکنه ، ارامش روانی هم مهمه. یک پدری که با کلی شرمندگی شب میاد خونه بدون یک قرون پول تو جیبش به نظرتون ارامش داره ، هزاران بار خودمون تو کل کشور دزدی ، رانت خواری ، دعوا و نزاع خیابونی ، فقر رو میبینیم .. به نظرتون شما ارامش دارین با این مشکلات؟
امید
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
6
0
اونایی که همش میگن کار نیس اقتصاد فلانه. ادمای تنبل و مفت خوری هستن که حاظر نیستن کار کنن و توقع دارن دولت تو جیبشون پول بریزه. منم یه جوونم مث همه، دانشجوام ولی هیچوقت نگفتم پول نیس کار نیس. کارگری کردم. توی رستوران کار کردم، زندگی میکنم برا خودم تلاش میکنم. مطمعن باشین اگه تلاش باشه چیزی که زیاده پول توی این مملکت. منم مشکلات رو میبینم ولی خب وقتی میبینم نمیتونم کاری کنم ایا باید بمیرم ایا باید برم گوشه خونه بشینم تا دولت خرجیمو بده؟ من فقط از این کشور و دولت امنیت میخوام همین. امریکایی که بعضیا میگن چرا اینهمه وضعیت مالیشون خوبه برا اینه که کار میکنن مث بعضیا نیستن بشینن گوشه خونه هی بگن دولتمون فلانه بهمانه. خیلیا نه درس خوندن نه تخصصی دارن نه تلاشی کردن. خب شما چه توقعی دارین. قرار نیس هممون توی رشته تحصیلی استخدام بشیم. کار دولتی نبود خودتون دست به کار بشین. ودر اخر بگم اونایی که میگن پول ما چرا میره جیب حزب الله. شما فکر میکنین این هزینه چیز زیادیه؟ نه عزیزان اینا فقط توطئه شبکه های ماهواره ای هستش برای صلب امنیت مردممون
پاسخ ها
سلام هم وطن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
خیر اشتباه میکنی با این وضع رکود واقعا نیست
ایرانی برباد رفته
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
1
5
فقط میدونم که ای کاش هرگز در ایران زاده نمیشدم،وقتی میبینم چقدر تحصیلکرده بیکار داریم،چقدر جوون تازه ازدواج کرده در انتظار وام داریم..
پاسخ ها
اکبر از تبریز
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
داداش منم کاش تو ایران زاده نمی شدم..!!!
فرهنگب
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
6
1
درود بر ایران و حزب.الله اینا ارمان های ما هستند تا پای جان از حزب الله حمایت میکنیم
مردم بدبخت ایران
Iran, Islamic Republic of
۰۵:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
2
4
فقط کافیه به رای های مثبت و منفی ای که به نظرات داده شده یه نگاهی بندازین تا ببینین نظر اکثریت مردم ایران در این رابطه چیه اصلا حتی لازم نیس نظرات رو بخونید فقط ببینید هر کدوم از نظرات رای مثبت بیشتری داره نشانه مخالفت اکثریت مردم نسبت به کمک به حزب الله
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
3
2
جناب ها ان و امثالهم این کمکها برا اینه که میتونه کار به جایی برسه که تو من و همه با خاک یکسان بشن، درک سیاسی صفر
نريمان
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
1
2
درود بر همه ايروني ها، بنده كاري به كمك به حزب اله ويا ... ندارم
به درستي،خودومون رو درست كنيم، دروغ نگيم، زودقضاوت نكنيم، به اندازه آگاهي ودانش مون گام برداريم،به حق مون قانع باشيم، چشم به مال وناموس ديگران نه دوزيم،مرغ همسايه غاز نيست، كار جرأت واراده مي خواهد،هركسي آن راندارد.
آخ ..اونايي كه وطن ،وطن ميكنيد تا حالا شما براي وطن تون چيكار كردين؟
زمون جنگ عراق هم خيلي ها مخالف جنگ بودن، خيلي هاي ديگه كه بيشترشون طبقه متوسط وپايين جامعه بودن رفتن وجنگيدن و... الان هم صداشون در نيماد.
امّا اونايي كه كار ي نكردن بعد جنك .......... حالا از اون جبهه رفته ها طلبكارن.......
آقايي كه 27 وياچند سال داري و هنوز كار نداري..... كار = با زحمت،اراده،تلاش .... اگر هر كسي وظيفه خودشو در قبال جامعه درست انجام بده مي تونه ازديران هم انتظار داشته باشه...
البته وصد ويا 1000 البته پوزش مي طلبم، چطور براي اتباع خارجي درمملكت ما كار هست ولي براي شما نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اگر كسي بخواد كار بكنه ودرست كار كنه ....... هيچ وقت بيكار نمي مونه
ببخشيد البته 1000 مرتبه پوزش ميخوام،هركسي اندازه سوادش با مسائل برخورد مي كنه.......
محمود
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
1
1
خدا را شکر معنی کلمه وطن را هم فهمیدیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
منو میگه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۵
0
2
وقتی میگیم کمک امریکا به اسرایل ببینیم مشکلاتی که در ایران وجود داره در امریک هم هست وقتی یه کشوری خودش این همه درس خوندی بیکار داره نیازی نیست انقر هم پول بدیم به این ها دری که به خانه رواست به مسجد حرام است
معصومه
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۵
2
1
من اکثر کامنت هارو خوندم. چند نکته مهم وجود دارد:
1- مشکلات مالی نیز برای مردم عادی و قشر متوسط کشورهایی نظیر امریکا و ... نیز وجود داره اگه کسی اونجا زندگی کرده باشه می دونه فقط تفاوت ما با انها اینه که ما فقط به نداشته هامون نگاه میکنیم زجرکش میشیم و انها طوری فرهنگ سازی شده براشون که از حال لذت ببرن و ...
2- نوع رفتار و کردار ما هم با انها متفاوت هست ما از پایین ترین سطح جامعه مون سر همدیگه کلاه میزاریم و فکر میکنیم زرنگیم و دیگران هم به تبع همین کارو با ما میکنن ولی انها نسبت به کاری که بهشون محول میشه جدی و متعهد هستند. باری مثال ما در محل کار دائما در حال چک کردن فیس بوک و تلگرام و اینستا و.... هستیم کار مفیدمون هم در حد 1 ساعت نیست بعد تقاضای حقوقهای کلان داریم.اگه انجا کار کرده باشید میدونید کار واقعی انجام دادن یعنی چی... البته بعضی از مشاغل که سخت و یدی هستن منظورم نیست چون کارگران ایرانی واقعا زحمت میکشن.
3- به عنوان کسی که هم ایران و هم خارج از کشور کار کرده باید بگم ما تو ایران جوان هامون پشتکار و جدیت ندارن و این یک مسئله واقعی و شفاف هست .پس کم درامدی و... را به مباحث دیگه نباید مرتبط دونست و نکته اخر و مهم اینکه:
4- بودجه نظامی از بقیه بودجه ها جداست. انهایی که یک مقدار باهوش و ذکاوت باشند و زمان تصویب بودجه و لوایح و طرحها به دقت اخبار را دنبال کنند متوجه میشود که کار از کجا خراب است. یک نمونه کوچک بودجه ای که برای طرح سلامت و... در نظر گرفته شده الان دقیقا چی میشه.اگه ی کم پیگیر باشد میبینید دارن میخورن و کسی هم اصالا حواسش نیست چون دنبال بودجه نظامی هستیم که بخشی صرف کمک به گروه ها میشه.
و در اخر ی سوال اگه ما اصلا کمک نکنیم و هیچ کاری هم نداشته باشیم با اطراف ایا از لحاظ تکنولوژی به امریکا خواهیم رسید؟ با این همه مرز و کشور های پر اشوب اطراف چیکار باید کرد؟ ایا باید منتظر بشینیم با مردم مظلوم مرز نشین بجنگن و وقتی جنگ تا تهران نزدیک شد بریم توافق امضا کنیم و ...(مثل گذشته)..
واقعا مردم ما چرا فکر میکنن از مردم افغانستان و عراق و سوریه بالاتر هستن و خودشون و با جهان اولی ها مقایسه میکنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
در اخر باید اینگونه دعا کرد:
پروردگارا عقیده هایمان را از عقده هایمان مصون بدار
یا حق
حزب الله
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
2
0
حزب الله جزوی از ایرانه نزدیک ترین دوسته .سید حسن نصر الله الگوی منه حاضرم جونمو بدم براش .یه متحد قوی درست نزدیک تروریست های صهیونیسته .اونا سپر دفاعی ایران شدن چقدر حزب الله برای دفاع از حرم زینب سررزمنده هاشو داده؟؟؟تو ماهواره کلی از حزب الله تبلیغ بد میکنن تا مردم جلوی رسیدن کمک به سربازای حزب الله رو بگیرن یکم عقل داشته باشید کسایی که منفی می دید
علی رضا خخخ
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۱
3
0
سلام به همه شمایی که پست گذاشتید و پستارو می خونید
حقیقتا خیلی هارو می بینی که چشمشونو روی اتفاقات دنیا بستن یا نمی خوان ببینن حالا تویی که داری می گی کمک به حزب الله اشتباه من بعد یک عمر بیکارم جواب خوبی برات دارم
از سال2001تا سال2006امریکا کشور های افغانستان ،پاکستان،عراق2003،اذربایجان و ترکیه و عربستان و کل کشور های عرب اطراف رو پایگاه نظامی کرده بود تا چی خلاصه گفت بیام حزبالله رو هم از بین ببرم بیفتم به جون ایران که توی33روز شکست خورد تازه ما باید خیلی از ارامشمونم مدیون اونا باشیم نه باشون مخالفت کنیم وقتی سید حسن نصرالهه می گه لبنان هم یکی از استان های ایرانه هرکی به ایران حمله کنه به خاک و خون می کشونیمش یعنی چی خدا رو شکر کن که سال 2006شکست نخورد وگرنه الان نون خالی هم نبود بخوری
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۹
یعنی همه ی اینا که منفی دادن روشنفکرن!!!!!آخه روشنفکرا چرا وقتی دنیا داره ازیه مشت تروریست خون آشام برعلیه ما حمایت می کنن,چراما نباید ازیه گروه به این خوشگلی حمایت نکنیم.یعنی شما اون بی غیرت هایی هستین که اگه یه مشت وحشی چچنی ,ازبک,عربستان بیاد توخونتون سرتو نوببره و به مادر خواهرتون تجاوز کنن بازهم زست روشنفکری می گیرین و دم از اعتدال می زنین چون بهایی های نجس بی بی سی اینطور بهتون یاد دادن.
ناشناس
United States
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
4
0
جانم فدای رهبر زنده باد حزب ا...تاظهور امام زمان مقاومت کنید پیروزی نزدیک است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
این نزدیک کی هست ؟
امیر
Germany
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۲
3
0
جالبه!! انگار زمان جنگ با عراق امثال حزب الله لبنان به ما کمک کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۹
آقای باهوش اولا" اون زمان حزب الله داشت تازه تازه پا می گرفت.توجنگ هم که بنی صدر, ,خاتمیو........... نجنگیدن بچه حزب الله ی های خمینی بودن که جنگیدن می جنگن وخواهند جنگید.
بهرام
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۵
0
1
چه گرد و خاکی به پا کردید!
ریزبین
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۵
0
0
ایران اگه امنیتهای دیگه مثل شغل و درآمد و تحصیل و صنعت و ... رو فراهم کنه پیشرفت میکنه و با پیشرفتش مطمئنا جلوی هر تهدیدی میتونه بایسته و لازم نیست محتاج اعراب خیانتکار باشه
مردم ایران درگیر هم شدن.بضیا واقعیت گرا هستن بضیا افراط گرا.
تا حرف از حق خواهی پیش میاد ی عده میگن آمریکا شمارو گول زده یا از غرب میترسید...
ای بشر ای باهوش تو قرن 21 هستیم خوب و بد را همه میتونن تشخیص بدن.
کسی با دین مشکل نداره مشکل سواستفاده از دینه
بله عزیز من اینقدر از جنگ نترسید و هعی امنیت رو توی این مسئله نبینید...
کشته شدن بهتر از زندگی انگلی و تباه شدن عمر من جوونه.
ایمان غیرت و وطن پرستی ما جلوی جنگهای احتمالی رو می گیره.اینقدر از جنگ با آمریکا نترسید... اما مسئله فقط جنگ نیست.
به امید سربلندی و قدرتمندی ایران
علی
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۶
0
1
سلام
تا درتاریخ شنیدیم که امریکا با کشور ژاپن چه کرده بمب اتم رو مردم ژاپن ازمایش کرد یا جنگ با ویتنام ۳ میلیون نفر از مردم ویتنام کشته الان نه دولت های ژاپن ،ویتنام ونه مردم این کشور ها دشمنی با امریکا ندارند و بزرگترین شریک تجاری این کشورها امریکا هست به خاطر منافع مردمشون ولی ما تا اسم امریکا بیاد همه اونو غول جهان خوار میدونیم
reza
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۸
0
0
سلام
همینایی که مخالف کمک به حزب ا.. هستن اگه خدایی نکرده پای داعش و جنگ به ایران باز می شد سوراخ موش کرایه میکردن ماهی 100 میلیون تا در امان باشند فقط زر مفت میزنن . ملی گراهایی که وقتی صدام به ایران حمله کرد تو لون موش هاشون قایم شدند همین بچه مذهبی ها رفتن دفاع کردن ملی گراها کجا بودند. که اینقد ایران ایران میکنن ..در رابطه با اختلاس ها هم باید بگم مملکتی که شفافیت مجلسش نمایندگانش در حد شفافیت مجلس کشورهایی نظیر کنیا هند و... هم نیست چطور انتظار قوانین درست ازش دارید تا بتونه جلوی رانت خورها اختلاس گران رو بگیره تقصیر خود مردمه که بدون شناخت نماینده مجلس انتخاب میکنن که اصلا نمیدونن اون نماینده تو چهار سال به کدوم قانون رای مثبت داده به کدوم قانون رای منفی اصلا حاضر بوده نو مجلس یا نه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۱
0
0
سلام به همه خیلی از دوستان میگن حزب الله چجوری میتونه دفاع کنه درحالی که حزب الله درست مثل اسراعیله وضعیتش امریکا با اون همه فقر اقتصادی داره به اسراعیل کمک میکنه من نمیگم فقیره امارای خودشون میگه یه خورده اقای بی سواد تحقیق کن لطفا فکر میکنند بعضیا ما میتونیم از خودمون دفاع کنیم اره میتونیم ولی به قیمت از دست رفتن خیلی چیزا و عقب ماندگی از امرکا یه بهشت تو ذهنشونه دست خودشون میست رسانه بی بی سی و ازین مزخرفات و ریختن تو سرشون ولی همین شماهایی که میگید ما خودمون میتونیم دفاع کنیم همین شما هایی که نژاد پرستی میکنین یک قدم حاضر نیستید برا مملکتتون بردارین برای من مهم نیست که عده ی ادم به این نظر رای منفی و مخالف بدن همیشه اکثریت حق نیست و گرنه قرآن همش از اکثریت فساد حرف نمی زد ولی اونی که حقه همیشه می مونه و در ضمن از غلطای املاییم عذر میخام
محمد
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
0
2
قابل توجه دو ستانی که دم از امنیت میزنند بگم که طبق استاندارهای جهانی امنیت در بیش از 10 مورد خلاصه میشه که یکی از اونها امنیت که شما میگید مردم
فرشاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
0
0
درود،چراغی که به خانه رواست به مسجد حرااااااااام است.
یک ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۶
0
0
متاسفم. برای بدبختیمون متاسفم.
مریم
Malaysia
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۴
0
0
آخه مدام میگید شیعه و مکتب شیعه. الان کشور ما واقعا شیعه ست؟
علی
United Kingdom
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۶
0
1
نمیدونم حق بیت المال رو با چه مجوزی توی کشورهای دیگه خرج میکنن، اصلا فرض کنیم این کار خیر هست، این پول حق مردمه جیب باباتون که نیست انجا خرج کنید
ناشناس
United Kingdom
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
0
0
امریکا چهل میلیون بی خانمان داره و صد و پنجاه میلیون نفر که زیر خط فقرن.
نام:
ایمیل:
* نظر:
تازه های سایت