برگ برنده داشتن بیمه عمر چیست؟

کد خبر: 770301

اسم بیمه عمر احتمالاً به گوش اغلب ما خورده است اما اگر از ما بپرسند که این بیمه دقیقاً چیست و چه مزایا و خدماتی دارد احتمالاً جوابی نداشته باشیم.

برگ برنده داشتن بیمه عمر چیست؟

سرویس اقتصادی فردا: اسم بیمه عمر احتمالاً به گوش اغلب ما خورده است اما اگر از ما بپرسند که این بیمه دقیقاً چیست و چه مزایا و خدماتی دارد احتمالاً جوابی نداشته باشیم. بیمه عمر در کشورهای خارجی طرفداران بسیاری دارد و هر فرد کانادایی و ژاپنی به‌طور متوسط 5 بیمه عمر دارد؛ بنابراین بد نیست تا یک بررسی اجمالی درباره بیمه های زندگی داشته باشیم و با آن‌ها بیشتر آشنا شویم.

خرید بیمه عمر از بیمیتو

همه چیز درباره بیمه عمر و مزایای آن

اگر بخواهیم درباره تمام خدماتی که بیمه عمر ارائه می‌دهد صحبت کنیم باید بگوییم این بیمه هزینه نیست و به‌نوعی یک سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود. بیمه‌گزار در پایان قرارداد خود حق بیمه‌های پرداختی را به‌علاوه سودی که به آن‌ها تعلق گرفته است از بیمه دریافت می‌کند. همچنین در طول مدت قرارداد خود می‌تواند از پوشش‌هایی بهره‌مند گردد. در صورتی هم که بیمه‌گزار قبل از پایان قرارداد خود فوت کند، مبلغی تحت عنوان سرمایه فوت به ذی‌نفعان و خانواده‌اش خواهد رسید.

یکی دیگر از مزایایی که با داشتن بیمه عمر شامل بیمه‌گزار می‌شود امکان دریافت وام است. بیمه‌گزار بیمه عمر و سرمایه‌گذاری می‌تواند تا 90% سرمایه عمر خود را از شرکت بیمه وام دریافت کند. کارمزد این وام 4% است و به هیچ وثیقه یا ضامنی نیاز ندارد.

برای اطمینان از خدمات و مزایای این بیمه می‌توان دست به مقایسه زد. در مقایسه بیمه عمر با موارد مشابه و نزدیک به آن مثل بیمه تأمین اجتماعی، سپرده‌گذاری در بانک و... باید ببینیم کدام‌یک ارزش‌افزوده بیشتری در اختیار صاحب سپرده یا بیمه‌گزار قرار می‌دهد. حال باید ببینیم برای انجام این مقایسه به چه اطلاعاتی نیاز داریم و این اطلاعات را از کجا می‌توانیم تهیه کنیم؟

کسب اطلاعاتی کامل درباره شرایط بیمه عمر شرکت‌های مختلف

مقایسه بیمه عمر از بیمیتو

برای مقایسه شرایط بیمه عمر با سایر گزینه‌ها، باید ابتدا درباره هر یک از آن‌ها اطلاعات کافی به دست آوریم؛ سپس اقدام به مقایسه کنیم. برای کسب اطلاعات درباره شرایط، قیمت و خدمات بیمه عمر می‌توان به سامانه بیمیتو مراجعه کرد. بیمیتو امکان مقایسه و خرید بیمه عمر شرکت‌های مختلف را به‌صورت آنلاین فراهم کرده است. در بیمیتو می‌توان اطلاعات خود و بیمه موردنیاز خود را وارد کرد، سپس شرایط و قیمت بیمه عمر شرکت‌های مختلف را در کنار هم مشاهده کرد. این موضوع امکان مقایسه شرایط بیمه عمر شرکت‌های مختلف را به‌سادگی ایجاد می‌کند و انتخاب بیمه عمر را در کمترین زمان ممکن میسر می‌کند. همین الآن وارد وب‌سایت یا اپلیکیشن بیمیتو شوید و استعلام بیمه عمر موردنظرتان را دریافت کنید تا ببینید که به‌سادگی می‌توان آگاهانه بیمه عمر انتخاب کرد و خرید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها