الشباب: دنیا را به خون آغشته خواهیم کرد! +تصاویر

کد خبر: 495596

رهبر گروه تکفیری الشباب در کنیا تاکید کرد: برای انتقام خون نیروهایمان در کنیا، مالی و سایر کشورهای آفریقایی در تمام خیابان‌ها خون خواهیم ریخت تا جایی که رنگ زمین سرخ شود.

الشباب: دنیا را به خون آغشته خواهیم کرد! +تصاویر
خبرگزاری ابنا: سرکرده گروه تروریستی تکفیری الشباب سومالی وابسته به القاعده در پیامی تهدید کرد که خیابان‌های دنیا را به خون آغشته خواهد کرد.

«احمد ایمان علی» رهبر الشباب در کنیا در انتقام اعضای کشته شده این گروه تروریستی این تهدید را کرده است و وعده ریختن خون‌های بیشتری را در دنیا داده است.

به گزارش پایگاه خبری الیوم السابع، وی تاکید کرد: برای انتقام خون نیروهایمان در کنیا، مالی و سایر کشورهای آفریقایی در تمام خیابان‌ها خون خواهیم ریخت تا جایی که رنگ زمین سرخ شود.

گفتنی است بیش از۱۵۰ نیروی ارتش کنیا در عملیات اخیر گروه الشباب کشته شدند.

گروه تروریستی الشباب که برای براندازی دولت سومالی می‌جنگد، بخش زیادی از قلمروی تحت اشغال خود در این کشور را از دست داده است، اما با این حال به حملاتش در سومالی و کنیا ادامه می‌دهد.

این گروه تروریستی تلاش می‌کند نیروهای خارجی را از سومالی بیرون و قوانین سختگیرانه خود را بر این کشور واقع در شاخ آفریقا تحمیل کند.

این گروه در سال ۲۰۱۳ به مرکز خرید وست گیت در نایروبی پایتخت کنیا حمله کرد که در جریان دستکم ۶۷ نفر کشته شدند.

الشباب: دنیا را به خون آغشته خواهیم کرد! +تصاویر الشباب: دنیا را به خون آغشته خواهیم کرد! +تصاویر الشباب: دنیا را به خون آغشته خواهیم کرد! +تصاویر الشباب: دنیا را به خون آغشته خواهیم کرد! +تصاویر
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها