هشدار درباره وقوع بحران پس از انتخابات آمریکا

کد خبر: 1008251

کارشناسان انتخابات و استراتژیست‌های سیاسی آمریکا نسبت به وقوع بحران احتمالی پس از انتخابات ریاست جمهوری نوامبر ۲۰۲۰ هشدار می‌دهند.

هشدار درباره وقوع بحران پس از انتخابات آمریکا

خبرگزاری تسنیم: به نقل از سی ان ان، کارشناسان انتخابات و استراتژیست‌های سیاسی آمریکا نسبت به خطر وقوع بحران احتمالی در انتخابات ریاست جمهوری نوامبر هشدار می‌دهند چرا که دونالد ترامپ نامزد حزب جمهوریخواه رسما مشروعیت نتایج انتخابات را از همین الان زیر سئوال برده و حاضر به قبول شکست احتمالی نخواهد بود.

بر اساس این گزارش، کارشناسان انتخابات آمریکا به خوبی نسبت به سوابق دروغگویی ترامپ درباره تقلب در انتخابات و ادعا‌های وی درباره دستکاری و تقلب در نتایج انتخابات آگاهی دارند.

تحلیلگران سیاسی همچنین به سابقه دخالت احتمالی روسیه در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ اشاره می‌کنند که در آن نامزد حزب دموکرات در برابر ترامپ شکست خورد.

مصاحبه با ۲۰ کارشناس انتخابات، نمایندگان سابق و استراتژیست‌های سیاسی نگرانی عمیق آن‌ها درباره سناریوی کابوس وار انتخابات نوامبر را نشان می‌دهد. رفتار‌های قانون شکنانه ترامپ می‌تواند آمریکا را پس از انتخابات نوامبر با بحران قانون اساسی روبرو کند.

ترامپ روز جمعه در مصاحبه با فاکس نیوز اظهاراتی را بیان کرد که موجب تشدید نگرانی‌ها شده است. وی بار‌ها در این مصاحبه تاکید کرد که هیچ تعهدی نسبت به پذیرش نتایج انتخابات نوامبر ندارد.

این در حالی است که اکثر نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد شانس جو بایدن نامزد حزب دموکرات برای پیروزی در انتخابات نوامبر بیشتر از ترامپ است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها