توئیتر صفحه شخصی پسر ترامپ را محدود کرد

کد خبر: 1010076

شبکه اجتماعی توئیتر صحفه شخصی پسر رئیس جمهور آمریکا را به دلیل انتشار مطلبی که حاوی اطلاعات غلط درباره ویروس کرونا بود برای مدتی محدود کرد.

توئیتر صفحه شخصی پسر ترامپ را محدود کرد

خبرگزاری فارس: شرکت توئیتر اعلام کرد که صفحه شخصی پسر ترامپ را به دلیل انتشار اطلاعات غلط درباره ویروس کرونا به مدت ۱۲ ساعت محدود کرده است.

به گزارش رویترز، پسر بزرگ ترامپ اقدام به انتشار فیلمی کرد که طی آن پزشکان درباره فواید داروی «هیدروکسی کروکین» صحبت می‌کردند.

توئیتر در توجیه این اقدام خود اعلام کرد که این اقدام پسر ارشد ترامپ، قوانین این شرکت درباره انتشار اطلاعات غلط در خصوص ویروس کرونا را نقض کرده است.

این در حالی است که «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا نیز روز سه‌شنبه بار دیگر به تبلیغ دارویی پرداخت که شواهدی برای موثر بودنش در درمان کرونا وجود ندارد.

بر اساس گزارش رسانه‌ها، رئیس‌جمهور آمریکا مطابق عادت معمول در شبکه اجتماعی توئیتر موثرترین روش‌ها برای درمان کووید-۱۹ را زیر سئوال برد و به بازنشر پیام‌هایی پرداخت که مدعی شده بودند داروی «هیدروکسی کلروکین» می‌تواند کرونا را درمان کند. در یکی از پیام‌هایی که ترامپ بازنشر کرده یک پزشک ادعا می‌کند از این دارو برای درمان صد‌ها نفر استفاده کرده است.

پژوهش‌های علمی زیادی تأثیر این داروی ضد مالاریا در درمان ویروس کرونا را رد کرده‌اند و سازمان «غذا و داروی آمریکا» هم روز ۲۶ خرداد مجوز استفاده اضطراری از این دارو برای درمان این بیماری را لغو کرده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها