حادثه برای هواپیمای ترامپ/خطر مرگ از بیخ گوش ترامپ گذشت

کد خبر: 1014459

نیروی هوایی آمریکا به عنوان مسئول اظهار نظر درباره حادثه روز یکشنبه هواپیمای رئیس جمهور این کشور اعلام کرد که هواپبمای حامل ترامپ چیزی نمانده بود که در واشنگتن دچار سانحه شود.

حادثه برای هواپیمای ترامپ/خطر مرگ از بیخ گوش ترامپ گذشت

خبرگزاری تسنیم: به نقل از البیان، هواپیمای حامل «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا چیزی نمانده بود که با یک فروند پهپاد در نزدیکی فرودگاهی در واشنگتن برخورد کند.

سرنشینان هواپیمای ترامپ به عنوان شاهدان عینی این صحنه خطرناک عنوان کردند که این هواپیما روز یکشنبه راس ساعت 17:54 به وقت محلی لحظاتی قبل از فرود، یک فروند پهپاد را در فاصله بسیار نزدیک و در سمت راست خود مشاهده کردند.

در همین ارتباط، «سباستین اسمیت» خبرنگار کاخ سفید به خبرگزاری فرانسه گفته این هواپیما که ترامپ هم در آن حضور داشته، عصر یکشنبه در آستانه برخورد با یک فروند پهپاد قرار گرفت.

اسمیت در صفحه توئیتر خود نوشت: هواپیمای حامل ترامپ اکنون در فرودگاه اندروز فرود آمد و با فاصله خیلی نزدیک از یک فروند هواپیمای بدون سرنشین عبور کرد.

بلومبرگ هم در گزارشی در این خصوص نوشت: هواپیمای حامل ترامپ در فرودگاهی حوالی واشنگتن هنگام فرود از خطر برخورد با یک فروند پهپاد در امان ماند.

در ادامه این گزارش آمده است: سرویس مخفی کاخ سفید که مسوول حفاظت از ترامپ را به عهده دارد، از اظهار نظر در این باره خودداری کرده است.

نیروی هوایی آمریکا حادثه هواپیمای ترامپ را تایید کرد نیروی هوایی آمریکا به عنوان مسئول اظهار نظر درباره حادثه روز یکشنبه هواپیمای رئیس جمهور این کشور اعلام کرد که هواپبمای حامل ترامپ چیزی نمانده بود که در واشنگتن دچار سانحه شود.

به گزارش تسنیم به نقل از رسانه‌های آمریکایی، نیروی هوایی آمریکا که مسئولیت هرگونه اظهار نظر درباره هواپیمای ترامپ را بر عهده دارد، پس از رسانه‌ای شدن حادثه هواپیمای ترامپ در نزدیکی فرودگاه «اندروز» در واشنگتن، مجبور شد در خصوص آن واکنش نشان دهد.

نیروی هوایی آمریکا اعلام کرد، روز یکشنبه چیزی نمانده بود که هواپیمای ترامپ با یک فروند هواپیمای کوچک بدون سرنشین در نزدیکی فرودگاهی در واشنگتن برخورد کند و دچار سانحه شود.

بلومبرگ دیشب با انتشار مطلبی در این خصوص نوشت: روز یکشنبه هواپیمای حامل ترامپ در فرودگاهی حوالی واشنگتن هنگام فرود از خطر برخورد با یک فروند پهپاد در امان ماند.

در ادامه این گزارش آمده که سرویس مخفی کاخ سفید که مسوول حفاظت از ترامپ را به عهده دارد، از اظهار نظر در این باره خودداری کرده است.

چند تن از همراهان دونالد ترامپ که با وی در هواپیمای «ایر فورس وان» حضور داشتند، در خصوص این حادثه گفتند که این هواپیما هنگام فرود بر فراز فرودگاهی در نزدیکی واشنگتن (اندروز)، نزدیک بود با یک فروند پهپاد برخورد کند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها