شکایت ۶ ایالت آمریکا از سرویس پستی به‌دلیل اعمال تغییرات

کد خبر: 1015330

۶ ایالت آمریکا روز جمعه از سرویس پستی این کشور و مدیر کل جدید آن شکایت کرده‌اند.

شکایت ۶ ایالت آمریکا از سرویس پستی به‌دلیل اعمال تغییرات

خبرگزاری تسنیم: به نقل از رویترز، 6 ایالت آمریکا به رهبری پنسیلوانیا از سرویس پستی این کشور و مدیر جدید آن شکایت کرده و گفتند که تغییرات اعمال شده در هفته های اخیر، به ضرر توانایی این ایالت ها برای برگزاری انتخابات آزاد و منصفانه خواهد بود.

بر اساس این گزارش شکایت ایالت های آمریکا در دادگاهی در پنسیلوانیا مطرح شده و ایالت های کالیفرنیا، دلاویر، ماین، ماساچوست، کارولینای شمالی و منطقه کلمبیا (واشنگتن دی سی) نیز در این شکایت سهیم هستند.

وی در نشست استماع مجلس سنای آمریکا تاکید کرد: سرویس پستی به طور کامل آماده است تا به تعهد خود برای تحویل رای های پستی عمل کند. این وظیفه اولویت شماره من از امروز تا روز انتخابات خواهد بود.

یک گروه 90 نفره از دموکرات های مجلس نمایندگان آمریکا چهارشنبه در نامه ای از هیئت مدیره سرویس پستی ایالات متحده خواستند تا فورا دیجوی رئیس آن را به خاطر حفاظت از این نهاد حساس و مهم برکنار کند.

در این نامه آمده است: دیجوی در مدت زمان کوتاهی که رئیس سرویس پستی آمریکا بوده، سیاست هایی را اجرا کرده است که منجر به کند شدن زمان تحویل مرسوله ها به یک سطح غیرقابل قبول شده و بسیاری از نامه ها تحویل داده نشده است.

دیجوی روز سه شنبه اعلام کرد که اقدامات مربوط به کاهش هزینه ها در این نهاد را به بعد از انتخابات ریاست جمهوری موکول خواهد کرد. نمایندگان دموکرات و دادستان های دولتی فشار زیادی را به سرویس پستی آمریکا وارد کرده اند و بر این باورند که کاهش هزینه ها می تواند روند رای گیری پستی را مختل کند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها