اتهام‌زنی جدید ترامپ برای تاخیر در تولید واکسن کرونا

کد خبر: 1015571

رئیس‌جمهور آمریکا در پیامی توییتری مدعی اعمال نفوذ افرادی ناشناس برای به تعویق انداختن تولید واکسن کرونا شد.

اتهام‌زنی جدید ترامپ برای تاخیر در تولید واکسن کرونا

باشگاه خبرنگاران جوان: علی‌رغم نارضایتی مقامات آمریکا و شهروندان از مدیریت کرونایی «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور این کشور او در اکانت توییتر خود مدعی شد «دولت پنهان» مانع تولید واکسن کرونا شده است.

ترامپ در پیامی توییتری نوشت: «دولت پنهان یا افرادی ناشناس بر سازمان غذا و داروی آمریکا نفوذ دارند و آزمایش بالینی واکسن کرونا بر روی اشخاص را دشوار می‌کنند.»

او همچنین مدعی شد: «واضح است هدف از این اقدام به‌تاخیرانداختن مشخص شدن پاسخ و نتیجه آزمایش واکسن‌ها به پس از انتخابات یعنی سوم نوامبر (۱۳ آبان) است.»

در پایان نیز او خواستار تمرکز بر سرعت تولید واکسن کرونا و حفظ و نجات جان شهروندان شد.

این پیام ترامپ درحالی منتشر شده که نظرسنجی‌های بسیاری از نارضایتی مردم آمریکا از مدیریت و عملکرد او در دوران کرونا خبر می‌دهند. به طور مثال، بر اساس یک نظرسنجی که از سوی سی‌ان‌ان صورت گرفته است، اغلب شهروندان آمریکا از نحوه مدیریت کرونا در کشورشان و نیز شیوه مقابله «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور این کشور با این ویروس ناراضی هستند.

همچنین به تازگی مدیر موسسه جهانی بهداشت هاروارد گفته است آمریکا بدترین عملکرد ممکن را برای مقابله با شیوع ویروس کرونا در مقایسه با دیگر کشور‌های جهان داشته است.

بنا بر اعلام سایت «ورلد اُ میترز»، تاکنون ۲۳ میلیون و ۱۲۱ هزار و ۳۶۶ نفر در سراسر جهان به بیماری کووید-۱۹ ناشی از ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

بر اساس آمار‌های رسمی، آمریکا با ۵ میلیون و ۷۹۶ هزار و ۷۲۷ نفر مبتلا، در صدر جدول بیشترین کشور‌های آلوده قرار دارد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها