وعده عجیب پسر ترامپ به آمریکایی‌ها برای رای دادن به پدرش!

کد خبر: 1016342

دومین پسر ترامپ در سخنرانی خود در کنوانسیون ملی جمهوری‌خواهان در اظهاراتی عجیب گفت که در صورت پیروزی پدرش در انتخابات، آمریکایی‌ها به سیاره مریخ سفر خواهند کرد.

وعده عجیب پسر ترامپ به آمریکایی‌ها برای رای دادن به پدرش!

باشگاه خبرنگاران: به نقل از پایگاه اینترنتی هیل، اریک ترامپ، دومین فرزند دونالد ترامپ -رئیس جمهور آمریکا- در سخنرانی مجازی کنوانسیون ملی جمهوری خواهان مدعی شد پدرش عملکرد فوق العاده‌ای در دوره اول ریاست جمهوری خود داشته است.

اریک ترامپ سپس به تمجید از سیاست خارجی پدرش در قبال دیگر کشور‌ها از جمله چین اشاره کرد.

او در بخش دیگری از سخنرانی خود اظهارات مضحکی درباره سفر آمریکایی‌ها به سیاره مریخ بیان کرد و گفت پدرش به زودی مردم آمریکا را به مریخ می‌فرستد.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا پیشتر مدعی شده است در دوره ریاست جمهوری اش به زودی پرچم آمریکا را در مریخ قرار می‌دهد.

سال گذشته، دونالد ترامپ گفت ناسا باید تمرکز خود را از برنامه ریزی برای رفتن دوباره به ماه تغییر دهد و به مسائل بسیار بزرگتری از جمله سفر به مریخ بپردازد.

اریک ترامپ در پایان سخنرانی اش از رابرت ترامپ، عموی تازه درگذشته اش یاد کرد و خطاب به پدرش گفت: پدر برای ۴ سال دیگر آماده شو. بیا کاری کنیم عمو رابرت افتخار کند!

ملانیا ترامپ، همسر رئیس جمهور آمریکا نیز در سخنرانی کنوانسیون ملی جمهوری خواهان اقدامات ترامپ در دور اول ریاست جمهوری را تمجید کرد و از همسر خود به عنوان «سیاستمداری غیرسنتی» نام برد، زیرا برخلاف دیگران، وی به دنبال نتیجه است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها