حمایت جالب نیکی هیلی از ترامپ!

کد خبر: 1018606

سفیر سابق دولت آمریکا در سازمان ملل در تلاش برای سرپوش گذاشتن بر اظهارات منفی رئیس جمهور این کشور علیه نظامیان، او را عاشق نیرو‌های ارتش معرفی کرد.

حمایت جالب نیکی هیلی از ترامپ!

باشگاه خبرنگاران جوان: نیکی هیلی، سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل در تلاش برای لاپوشانی اظهارات جنجالی دونالد ترامپ درباره سربازان آمریکایی گفت او عشق و علاقه فراوانی برای نیرو‌های ارتش ما قائل است.

سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل در پیامی در حساب شخصی خود در توئیتر نوشت: بایدن باید این مسئله را کنار بگذارد، همه ما‌هایی که با دونالد ترامپ کار کرده ایم شاهد عشق و احترام فوق العاده او برای ارتش بوده ایم. او مصمم به محافظت از آن‌ها بود. ما در جلسات شورای امنیت ملی مباحث زیادی در خصوص محافظت از آن‌ها (ارتش) داشتیم.

مجله آمریکایی «آتلانتیک» به نقل از ترامپ گزارش کرده بود که او نیرو‌های آمریکایی را که در اروپا کشته و دفن شده‌اند، «بازنده» می‌نامد و از بازدید از یک گورستان به دلیل آنکه آن را بی‌اهمیت می‌داند سر باز زده است. این خبر جنجال زیادی را به دنبال داشته است، هرچند خود ترامپ روز پنج شنبه این گزارش را به شدت تکذیب کرد.

آتلانتیک به نقل از چهار منبع آگاه گزارش داد ترامپ که نامزد حزب جمهوریخواه انتخابات آتی ریاست جمهوری است و از گذشته خود در زمینه کمک به کهنه سربازان آمریکا سخن می‌گوید، تفنگداران دریایی مدفون شده در یک قبرستان آمریکایی را در نزدیکی پاریس «بازنده» خطاب کرده و از بازدید از آن قبرستان به دلیل آنکه در آن روز باران می‌باریده و او نگران خراب شدن مدل موهایش بوده امتناع کرده است.

اما ترامپ با رد این گزارش گفت «فکر کردن به اینکه من اظهارات منفی نسبت به ارتش و قهرمانان بیان می‌کنم، کاری که هیچ کس انجام نداده، کاملا دروغ است ... شرم آور است.»

ترامپ در ادامه توضیح داد که چون بالگرد به دلیل خرابی هوا قادر به پرواز نبوده او نتوانسته به گورستان سربازان آمریکایی برود و طی کردن این مسیر با خودرو نیز خطرات امنیتی برایش به دنبال داشته است.

بایدن، ترامپ را به سبب این اظهارات هدف انتقادات تندی قرار داده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها