واکنش بایدن به امتناع ترامپ از شرکت در مناظره مجازی

کد خبر: 1025373

نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در پی امتناع رئیس جمهور این کشور از شرکت در مناظره انتخاباتی گفت، از توصیه‌های کمیسیون مناظره پیروی خواهد کرد.

واکنش بایدن به امتناع ترامپ از شرکت در مناظره مجازی

خبرگزاری فارس: «جو بایدن» نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به امتناع «دونالد ترامپ» رئیس جمهور این کشور از شرکت در مناظره مجازی با وی واکنش نشان داد.

به نوشته خبرگزاری «رویترز»، بایدن روز پنجشنبه گفت: «از توصیه‌های کمیسیون [مناظره] پیروی خواهم کرد. اگر او (ترامپ) منصرف شود و سراغ سخنرانی انتخاباتی برود، نمی‌دانم چه کاری انجام خواهم داد».

پس از ابتلای ترامپ به ویروس کرونا، بایدن اعلام کرد در مناظره با او شرکت نخواهد کرد. کمیسیون مناظره‌های ریاست‌جمهوری آمریکا امروز (پنحشنبه) اعلام کرد: «با توجه بر لزوم حفظ سلامت و ایمنی تمامی افراد شرکت‌کننده، دومین مناظره ریاست‌جمهوری به شیوه "جلسه شهری" برگزار می‌شود به طوری که نامزدها به صورت جداگانه از مکان‌های دور شرکت می‌کنند».

ترامپ در واکنش به این خبر اعلام کرد که شکل پیشنهادی کمیسیون مناظرات انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا که در آن هر نامزد به صورت مجازی و جداگانه از مکان‌هایی دور با یکدیگر مناظره خواهند کرد، «غیرقابل قبول» است.

طبق این گزارش، وی در این خصوص گفت: «من قصد ندارم وقت وقت خود را برای یک مناظره مجازی هدر دهم».

رئیس‌جمهور آمریکا برخلاف نظرسنجی‌های انجام شده، خود را پیروز مناظره اول با بایدن خواند و ضمن انتقاد از تغییر شکل مناظره دوم گفت که تمایلی ندارد که «پشت یک کامپیوتر بنشیند» و این پیشنهاد کمیسیون مناظرات انتخاباتی را «مضحک» خواند.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ماه آینده (سیزدهم ماه آبان) برگزار خواهد شد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها