استقرار گارد ملی آمریکا در دو ایالت در آستانه انتخابات +فیلم

کد خبر: 1030451

رسانه‌ها از استقرار نیرو‌های گارد ملی آمریکا در شهر‌ها و ایالات مختلف این کشور از بیم هرج و مرج و ناآرامی پسا انتخاباتی خبر دادند.

استقرار گارد ملی آمریکا در دو ایالت در آستانه انتخابات +فیلم

خبرگزای فارس: در حالیکه نگرانی مقامات آمریکایی از وقوع ناآرامی بعد از اعلام نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور افزایش یافته، رسانه‌ها از استقرار گارد ملی آمریکا در ایالت‌های مختلف این کشور خبر می‌دهند.

رسانه‌ها دوشنبه شب به وقت تهران گزارش دادند که ۱۰۰۰ پرسنل گارد ملی آمریکا در آستانه انتخابات این کشور در بخش‌های مختلف ایالت ماساچوست مستقر شده اند. در فیلادلفیا، از شهر‌های مهم ایات پنسیلوانیا نیز نیرو‌های گارد ملی آمریکا برای جلوگیری از هرج و مرج و ناآرامی بعد از انتخابات در این شهر مستقر شده اند.

فیلم منتشر شده از استقرار گارد ملی در جنوب فیلادلفیا نیز استقرار گارد ملی مسلح به سلاح و خودرو‌های نظامی را در یک روز بارانی نشان می‌دهد.

برخی رسانه‌ها نیز از عزیمت نیرو‌های گارد ملی به «شیکاگو» بزرگترین شهر ایالت ایلینوی خبر دادند.

اداره کلانتری بخش «اورنج» در ایالت کالیفرنیای آمریکا نیز اعلام کرده برای کنترل هرگونه ناآرامی احتمالی بعد از انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور آمادگی دارد. سخنگوی این اداره کلانتری در کالیفرنیا گفته این اداره مرکز عملیات خود برای کنترل ناآرامی‌های احتمالی بعد از انتخابات را فعال خواهد کرد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها