دادستان کل پنسیلوانیا با اعلام زودهنگام شکست ترامپ به دردسر افتاد

کد خبر: 1030585

دادستان کل پنسیلوانیا با پیش‌بینی زودهنگام شکست ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری با دردسر بزرگی روبرو شد.

دادستان کل پنسیلوانیا با اعلام زودهنگام شکست ترامپ به دردسر افتاد

باشگاه خبرنگاران جوان: پایگاه اینترنتی فاکس نیوز در گزارشی نوشت: "جاش شاپیرو"، دادستان کل پنسیلوانیا که یک دموکرات است، پس از ادعای این که ترامپ توانایی پیروزی در این ایالت را از دست داده است، درست بیش از ۲۴ ساعت قبل از پایان رأی گیری در روز انتخابات، در شبکه‌های اجتماعی با دردسر روبرو شده است.

شاپیرو در پیامی در توئیتر نوشت: اگر همه در پنسیلوانیا رأی دهند، ترامپ بازنده خواهد شد. به همین علت است که او تمام وقت تلاش می‌کند تا حد ممکن مردم را از رای دادن منصرف سازد. ولی ما از حق رای مردم حفاظت می‌کنیم.

نتایج نظرسنجی در ایالت پنسیلوانیا با ۲۰ رای کالج انتخاباتی نشان می‌دهد جو بایدن نامزد دموکرات‌ها با اختلاف کم ۲/۹ درصدی نسبت به ترامپ پیش است.

ترامپ در سال ۲۰۱۶ با اختلاف ناچیز ۰/۷ درصدی پنسیلوانیا را از آن خود کرد این در حالی بود که در نظرسنجی‌ها تا یک روز قبل از انتخابات، هیلاری کلینتون با برتری ۳/۸ درصدی از ترامپ پیش بود.

کاربران خشمگین شبکه‌های اجتماعی خیلی سریع به نظرات شاپیرو واکنش نشان دادند و آن را ریاکاری یک شخصیت حقوقی برجسته در پنسیلوانیا توصیف کردند.

توئیت دادستان کل پنسیلوانیا به دنبال اظهارات ترامپ در مورد مبارزات انتخاباتی در پنسیلوانیا در آخر هفته منتشر شد، جایی که او دوباره تلاش کرد اعتبار رای گیری از طریق پست و احتمال تقلب در انتخابات آینده را در ذهن رای دهندگان زیر سئوال ببرد. علی رغم اظهارات ترامپ، هیچ مدرکی مبنی بر تقلب گسترده در آراء پستی وجود ندارد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها