واکنش ستاد بایدن به تهدید ترامپ

کد خبر: 1030692

ستاد انتخاباتی «جو بایدن» در واکنش به تهدید ترامپ درباره کشاندن پرونده انتخابات به دیوان عالی، اعلام کرد اگر او به تهدید خود عمل کند، تیم‌های حقوقی دموکرات‌ها با این اقدام مقابله خواهند کرد.

واکنش ستاد بایدن به تهدید ترامپ

خبرگزاری فارس: ستاد انتخاباتی «جو بایدن» به اظهارات رئیس‌جمهور آمریکا واکنش نشان داد و ترامپ را به تلاش برای سلب حق رأی آزاد آمریکایی‌های متهم کرد.

به گزارش وبگاه خبری «هیل»، ستاد انتخاباتی بایدن در این خصوص گفت: «ترامپ سعی دارد حق مردم آمریکا برای رأی آزاد را سلب کند. ترامپ نتیجه انتخابات را تعیین نمی‌کند و روند دموکراتیک همچنان ادامه دارد».

ستاد انتخاباتی بایدن با ابراز اطمینان درباره پیروزی نامزد حزب دموکرات در انتخابات تصریح کرد: «اطمینان داریم که پس از اتمام روند شمارش آراء، بایدن رئیس‌جمهور می‌شود».

مدیر ستاد انتخاباتی بایدن، اظهارات ترامپ را «شنیع، بی‌سابقه و نادرست» خواند و گفت اگر ترامپ به تهدید خود برای بردن پرونده به دیوان عالی و جلوگیری از طی‌کردن روند طبیعی شمارش آرا عمل کند، تیم‌های حقوقی دموکرات‌ها با این اقدام مقابله خواهند کرد».

رئیس‌جمهور آمریکا ساعاتی پیش در حالی که همچنان شمارش آرا ادامه دارد، در سخنانی مدعی شد پیروز انتخابات شده و هر نتیجه‌ای غیر از این نتیجه، تقلب در انتخابات است و اگر لازم باشد پرونده را به دیوان عالی می‌کشاند.

تلاش ترامپ برای متوقف کردن شمارش آراء «بی شرمانه» است

کمپین انتخاباتی «جو بایدن» در واکنش به صحبت های «دونالد ترامپ» درباره متوقف شدن شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، این اقدام را بی شرمانه خواند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری فرانسه، کمپین انتخاباتی «جو بایدن» نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به صحبت‌های «دونالد ترامپ» در مورد پیروزی در انتخابات و لزوم توقف شمارش آراء واکنش نشان داد.

بر اساس اعلام کمپین انتخاباتی بایدن، متوقف کردن شمارش آرای انتخابات بی‌شرمانه و بی سابقه است.

ساعاتی قبل دونالد ترامپ بدون توجه به ادامه روند شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری، مدعی شد که در این رقابت‌ها پیروز شده و دیگر نیازی به شمارش مابقی آراء نیست.

ترامپ همچنین در صحبت‌های خود تهدید کرد که اگر کار شمارش آراء ادامه بیابد به دیوان عالی آمریکا متوسل می‌شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها