حمایت تد کروز از ادعای ترامپ درباره تقلب در انتخابات

کد خبر: 1031684

«تد کروز» نماینده جمهوری‌خواه ایالت تگزاس در سنای آمریکا ضمن اعلام حمایت از ادعای دونالد ترامپ درباره بروز تقلب در انتخابات ریاست جمهوری، بر شانس او برای پیروزی در انتخابات تاکید کرد.

حمایت تد کروز از ادعای ترامپ درباره تقلب در انتخابات

خبرگزاری فارس: در ادامه بحران انتخاباتی در آمریکا به دلیل اعلام پیروزی جو بایدن نامزد دموکرات‌ها و عدم پذیرش این موضوع از سوی رئیس‌جمهور این کشور، یک سناتور هم حزبی دونالد ترامپ خواستار بازشماری تک تک آرا شد و از شانس او برای پیروزی سخن گفت.

«تد کروز» سناتور جمهوری‌خواه ایالت تگزاس در مجلس سنای آمریکا در مصاحبه با شبکه فاکس نیوز، از ادعا‌های دونالد ترامپ درباره بروز تقلب در انتخابات ریاست جمهوری این کشور حمایت کرد.

به گزارش دالاس نیوز، کروز اقدام رسانه‌های آمریکایی در اعلام پیروزی جو بایدن نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری این کشور را «بسیار ناپخته و زودهنگام» خواند و تاکید کرد، باید به گزارش‌های منتشر ده مبنی بر بروز تقلب در انتخابات رسیدگی شود.

این قانونگذار جمهوری‌خواه گفت: «به اعتقاد من، رئیس‌جمهور ترامپ هنوز راه برای پیروزی دارد و این راه آن است که تک تک آرایی که به صورت قانونی داده شده است، شمرده شود البته نباید هیچ کدام از آرایی که به صورت متقلبانه یا غیرقانونی داده شده است، شمارش نشود و ما یک فرایند قانونی برای تعیین اینکه چه چیزی قانونی و چه چیزی غیرقانونی است، داریم».

وی با تردید درباره نتایج اعلام شده رسانه‌ها در خصوص انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در ایالت میشیگان روی رسانه‌ای شدن بروز مشکلات فنی در نرم افزار برگزاری انتخابات در یکی از شهر‌های کوچک این ایالت دست گذاشت.

کروز گفت: «این همان نرم افزاری است که در ۴۷ شهرستان در سراسر میشیگان استفاده شد. این موضوع باید بررسی شود که آیا مشکلی در شمارش آرا وجود داشته است یا خیر و طی کردن روند قانونی، روش رفع این سوالات است».

اظهارات این سناتور آمریکایی در شرایطی مطرح شده که پیشتر اداره امور داخلی ایالت میشیگان اعلام کرد که بعد از تحقیقات مشخص شد که مشکل از نرم افزار انتخاباتی نبود و اشتباه انسانی توسط یک کارمند مسبب بروز مشکل در یکی از شهر‌های میشیگان شده بود، اما این مشکل به سرعت تشخیص داده و رفع شد.

اظهارات تد کروز مشابه مواضع اخیر دونالد ترامپ درباره انتخابات ریاست جمهوری در ایالت میشیگان است که در آن رئیس‌جمهور آمریکا گفته بود، «ده‌ها هزار رای غیرقانونی» پیروزی در میشیگان را از او گرفت

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها