بایدن و هریس، شخصیت‌های سال ۲۰۲۰ نشریه تایم+عکس

کد خبر: 1038206

مجله تایم، رئیس‌جمهور منتخب آمریکا و معاونش را به عنوان شخصیت‌های سال ۲۰۲۰ معرفی کرد.

بایدن و هریس، شخصیت‌های سال ۲۰۲۰ نشریه تایم+عکس

باشگاه خبرنگاران: به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه سی ان ان، مجله تایم، جو بایدن، رئیس جمهور منتخب آمریکا و کامالا هریس، معاون او را به عنوان شخصیت‌های سال ۲۰۲۰ انتخاب کرد.

این دو در تاریخ ۷ نوامبر سال جاری میلادی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا را در رقابت انتخاباتی شکست دادند. بایدن با شکست ترامپ، او را به یک رئیس جمهور تک دوره‌ای دیگر تبدیل کرد. کامالا هریس نیز در آن روز به اولین زن رنگین پوست تبدیل شد که به عنوان معاون رئیس جمهور آمریکا انتخاب شده است.

بایدن و هریس، شخصیت‌های سال ۲۰۲۰ نشریه تایم+عکس

ادوارد فلستنال، سردبیر مجله تایم در خصوص این انتخاب نوشت: برای تغییر داستان آمریکایی، برای نشان دادن اینکه قدرت همدلی بیش از خشم و تفرقه است، برای به اشتراک گذاشتن یک چشم انداز بهبود از یک جهان داغدار، جو بایدن و کامالا هریس بهترین افراد سال ۲۰۲۰ از نگاه مجله تایم هستند.

بر این اساس، اریک یوان، مدیر عامل شرکت زوم به عنوان شخصیت اقتصادی سال انتخاب شد. سرویس چت ویدیویی زوم در بحبوحه شیوع کرونا که مردم را مجبور به کار و یادگیری از خانه کرد، محبوبیت بیشتری یافت.

آنتونی فائوچی، رئیس مرکز بیماری‌های عفونی و واگیر آمریکا در دسته نگهبانان سال در کنار چند فعال قرار گرفت.

لبرون جیمز، ستاره لیگ ان بی‌ای به عنوان ورزشکار سال و آیسا ری و متیو مک کاناهی بازیگران سال از نگاه مجله تایم انتخاب شدند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها