مشاور سابق امنیت ملی آمریکا بار دیگر به نتیجه انتخابات حمله کرد

کد خبر: 1039955

مشاور سابق امنیت ملی ترامپ نتیجه انتخابات در ایالت جورجیا را جعلی خواند و گفت حزب جمهوریخواه همچنان به این نتیجه اعتراض دارد و باید ایستادگی کند.

مشاور سابق امنیت ملی آمریکا بار دیگر به نتیجه انتخابات حمله کرد

باشگاه خبرنگاران جوان: به نقل از هیل، مایکل فلین، مشاور سابق امنیت ملی در دولت ترامپ، نتایج انتخابات در ایالت جورجیا را جعلی خواند.

فلین گفت حزب جمهوریخواه در ادامه حمایت‌هایش از ترامپ، همچنان به نتایج انتخابات ۲۰۲۰ اعتراض دارد و باید ایستادگی کند. همه جمهوریخواهان نگران جورجیا هستند و این یک انتخابات تقلبی است.

ایالت هلو به حملات مکرر ترامپ و متحدانش تبدیل شده، زیرا آن‌ها ادعا می‌کنند انتخابات با تقلب گسترده رای دهندگان همراه بوده است.

مشاور سابق امنیت ملی ترامپ گفت: شما نمی‌توانید انتخابات دیگری را با این سیستم برگزار کنید. این یک سیستم شکست خورده است و ما نمی‌توانیم اجازه دهیم از سیستمی که به قدرت‌های خارجی وابسته است برای رای دادن به رئیس جمهور یا هر انتخابات دیگری در کشور آمریکا استفاده شود.

مایکل فلین معتقد است ترامپ می‌تواند برای انتخابات مجدد حتی ارتش را اعزام کند. فلین در حالی این اظهارات را بیان می‌کند که برخی هشدار داده‌اند امتناع رئیس جمهور از قبول نتیجه انتخابات می‌تواند به جمهوریخواهان جورجیا آسیب برساند. در همین حال، جمهوریخواهان در این هفته با وجود پافشاری بر اجرای قوانین سختگیرانه رأی گیری در آستانه دور دوم، با دو شکست قانونی مواجه شدند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها