انفجار «نشویل» انتخاباتی بود؟

کد خبر: 1041214

مجتهد، افشاگر اسرار خاندان سعودی گفت: شهر نشویل شهر کوچکی است که در سطح جهانی، نه ارزش امنیتی دارد و نه ارزش سیاسی. ساکنان این شهر افراطگرایان سفیدپوست هستند و مکان انفجار خالی از سکنه بود.

انفجار «نشویل» انتخاباتی بود؟

فارس: مجتهد، افشاگر اسرار خاندان سعودی گفت: شهر نشویل شهر کوچکی است که در سطح جهانی، نه ارزش امنیتی دارد و نه ارزش سیاسی. ساکنان این شهر افراطگرایان سفیدپوست هستند و مکان انفجار خالی از سکنه بود.

فعال توییتری سعودی معروف به مجتهد می‌گوید انفجار مهیب در شهر نشویل آمریکا با توجه به موقعیت و ساکنان این شهر و وضعیت این کشور مشکوک است. فعال توییتری و افشاگر اسرار خاندان سعودی معروف به «مجتهد» گفت به چند احتمال درباره انگیزه‌ها از انفجار «نشویل» در ایالت تنسی آمریکا اشاره کرد.

او در حساب توییتری خود، «اطلاعاتی از انفجار آمریکا» منتشر کرد و نوشت: «شهر نشویل شهر کوچکی است که در ایالت کوچکی واقع شده. این شهر در سطح جهانی، نه ارزش امنیتی دارد و نه ارزش سیاسی. ساکنان این شهر افراطگرایان سفیدپوست هستند. مکان انفجار خالی از سکنه بود؛ برای اینکه اولاً مردم به دلیل عید کریسمس و دوماً به دلیل موج سرمای شدید در خانه‌هایشان بودند. عاملان این انفجار، خود پلیس را خبر کرده‌اند».

او در توییتی دیگر چند سؤال را پیرامون این حادثه پرسید:

۱) آیا این حادثه می‌تواند برای مواجهه بین طرفداران ترامپ و مخالفان او باشد؟

۲) آیا می‌توان گفت که ترامپ از این حادثه خبر داشته و می‌خواهد از آن برای استقرار نیرو‌های گارد ملی در شهر‌ها سوء استفاده کند؟

۳) آیا این حادثه می‌تواند بخشی از سلسله عملیات‌هایی باشد که به ترامپ برای اجرای حکومت نظامی بهانه دهد؟

مقامات محلی آمریکا در ایالت تِـنِسی بعد از ظهر امروز جمعه، انفجار یک خودرو پارک شده در مرکز یکی از شهر‌های آمریکا که موجب خسارت به ساختمان‌های اطراف شد، اقدامی عامدانه بوده است (جزئیات بیشتر).

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها